Utrzymanie gry fair dla obu stron.
Spis treści[Hide][Show]
Popularna gra horror 4v1 Dead by Daylight: Resident Evil: Projekt W Chapter właśnie opublikował informacje o poprawce 6.2.1 z poprawkami do natychmiastowego użycia. W tej grze jeden z graczy wciela się w Alberta Weskera, The Mastermind, który chce zarazić świat przerażającym wirusem. Pozostali trzej gracze wcielają się w różne postacie ocalałych i próbują uniknąć Mastermind podczas poruszania się po Resident Evil: Projekt W mapy.
Wiele aktualizacji naprawiło efekty dźwiękowe i kąty kamery, ale niektóre pomogły w utrzymaniu gry uczciwej dla wszystkich graczy. Na przykład, naprawiono poprzedni błąd, który pozwalał Mastermindowi złapać ocalałego przez cienką ścianę. Kolejny błąd, który nie pozwalał Mastermindowi złapać ocalałych w pobliżu niektórych schodów, również został naprawiony. Pełną listę poprawek znajdziesz poniżej!
Cechy
- Mózg
- Zwiększono rozmiar wykrywania ocalałych w przypadku wyzwalania chwytów za pomocą Zjadliwego Wiązania
- Obrażenia zadane przez Zjadliwe Więzy liczą się teraz do emblematu Ścigacza
Archiwa
- Zaktualizowano wizualne informacje zwrotne dotyczące wyzwania z pomarańczowym glifem „Masakra glifami”.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący delikatne przesunięcie kamery w grze, które u niektórych graczy prowadziło do choroby lokomocyjnej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że twarz ocalałego Carlosa była wykrzywiona po tym, jak niektórzy zabójcy zabili go Mori.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Mastermind był w stanie łapać ocalałych przez cienkie ściany podczas korzystania z Zjadliwego Więzów.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Mastermind nie był w stanie złapać ocalałych z jego Zjadliwym Więzem w pobliżu niektórych schodów.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że ocalali przenikali do zasobów, gdy zostaną w nie uderzeni przez Zjadliwe Związanie Masterminda.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w pełni zarażeni ocalali odtwarzali dźwięk krzyku umierającego, gdy inny ocalały został w nich uderzony przez Zjadliwe Związanie Masterminda.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w pełni zainfekowani ocalali odtwarzali dźwięk rannego trepa, gdy zostali trafieni macką Masterminda.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że monit wyzwalacza był widoczny w sytuacjach, w których nie można użyć zjadliwego ograniczenia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne pulsu pozostawały do końca próby po ogłuszeniu Mistrza Umysłu podczas używania Zjadliwej Więzi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ocalali nie byli rzucani, gdy Zjadliwe Więzy kończyły się blisko półki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Mastermind nie był w stanie złapać ocalałych wchodzących w interakcję ze skrzynią podczas używania Zjadliwego Więzów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Mastermind odpychał ocalałych wychodzących z szafek do szafki, gdy używał Zjadliwego Wiązania, aby się do niego rzucić.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Mastermind blokował odczepianie się, rzucając się na zahaczonego ocalałego ze Zjadliwym Więzem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Zjadliwe Związanie Masterminda nie uruchamiało Decydującego Uderzenia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że profit Alarm nie uruchamiał się, gdy Mastermind zniszczył ścianę za pomocą Zjadliwego Więzów.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie ikony podczas podnoszenia sprayu pierwszej pomocy ze skrzynki z zaopatrzeniem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że profit Hyperfocus nie nakładał swoich efektów na działania lecznicze.
- Naprawiono błąd, który powodował, że aura generatora była widoczna przez resztę próby, jeśli ocalały opuści próbę po zainstalowaniu pułapki za pomocą profitu Podsłuch.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zacinanie się ocalałych po przerwaniu ich przez terapię szokową lekarza podczas odczepiania.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował, że statusy graczy w interfejsie HUD były stale wyświetlane w ich rozjaśnionym stanie.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował częściowe przycinanie plakietek gracza w poczekalni.
- Naprawiono błąd, który powodował, że monit o ataku Świni z zasadzki błędnie wyświetlał opis profitu Udowodnij siebie w językach innych niż angielski.