Dużą częścią zabawnej rozgrywki w Warframe są jego kompilacje. Modyfikuj swoją broń i ramy za pomocą potężnych przedmiotów, które przeniosą cię poza konwencjonalne poziomy w grze. Chociaż, jak w każdej grze, należy wprowadzić zmiany balansu, aby nie było przesadnie zrobionej meta, która sprawia, że wszystkie inne wybory stają się przestarzałe. Wraz z premierą Warframe Veilbreaker zobaczymy prawdziwą zmianę pod względem wszystkich wzmocnień i osłabień, jakie każda wymieniona broń otrzymała w tej aktualizacji.
Wszystkie wzmocnienia broni i osłabienia w Warframe Veilbreaker
Zamiast kilku poprawek wprowadzonych w wartościach broni w tej aktualizacji, wprowadzono ogromny przegląd broni obszarowych. Tutaj wymienimy, co się stało i co to oznacza przejście do „mety programu uruchamiającego”.
Następujące bronie mają zmniejszoną maksymalną pojemność amunicji, co oznacza, że jest bardziej prawdopodobne, że szybciej wyczerpiesz się i zmienisz broń. Ostatecznie zostały one do pewnego stopnia osłabione. Oto one wraz ze zmianami:
- Spojrzenie
- Podstawowy: 400 do 200
- Wtórny: 400 do 200
- Bycie Zarrem: 15 do 5
- Obraz Ogris: 30 do 7
- Zdjęcie Tonkor: 60 do 11
- Trąba Cernos: 9 do 7
- Sporelacer (główny): 130 do 60
- Wysłannik Zasad: 24 do 16
- Tombfinger (główny): 540 do 120
- mylący
- Podstawowy: 226 do 90
- Wtórny: 226 do 90
- Kostka do gry: 84 do 60
- Epitafium: 60 do 40
Następujące bronie regenerujące amunicję również mają zmniejszone wartości ładunków, co powoduje ogólne osłabienie. Oto broń, której dotyczy problem:
- Basma: 42 amunicji/sekundę do 10,5 amunicji/sekundę
- Morowy: 9 amunicji/sekundę do 4,5 amunicji/sekundę
- Cykron: 40 amunicji/sekundę do 20 amunicji/sekundę
- Karabin topnikowy: 40 amunicji/sekundę do 24 amunicji/sekundę
- Fulmina: 30 amunicji/sekundę do 20 amunicji/sekundę
- Świadkowie: 28 amunicji/sekundę do 3,5 amunicji/sekundę
- Zasada cykron: 40 amunicji/sekundę do 20 amunicji/sekundę
Wprowadzono kilka innych poprawek dotyczących głównie broni obszarowych, które otrzymały zmiany w amunicji. Będziesz teraz otrzymywać mniej amunicji na podniesienie amunicji, co oznacza, że będziesz musiał przełączać się między innymi broniami.
Na koniec dokonano przeglądu uszkodzeń w sposobie rejestrowania strzałów w głowę. Obrażenia obszarowe nie mogą już trafić w głowę, co oznacza, że za każdym strzałem zadasz znacznie mniej obrażeń. Jedynym sposobem, w jaki możesz teraz trafić w głowę za pomocą wyrzutni, jest fizyczne trafienie pociskiem w słaby punkt celu.
Aby zachęcić do tego, aby gra nie była nadal w pełni na korzyść broni obszarowych, strzały w głowę mają teraz 3-krotny mnożnik obrażeń w porównaniu do oryginalnego 2-krotnego. Powinno to wypełnić lukę mocy między typami broni, aby stworzyć bardziej zrównoważoną i wszechstronną meta w Warframe w przyszłości.
Jeśli chodzi o wzmocnienia broni, wszystkie kusze zostały wzmocnione. Nie musisz już ładować swoich rzutów i fizycznie je pobierać. Możesz je po prostu rzucić, a następnie odzyskać, naciskając przycisk przeładowania. Wraz z włączeniem nowego Afentisa, powinno to doprowadzić kategorię broni do zgaśnięcia.
Wprowadzono również dalsze poprawki, takie jak przeskalowanie niektórych modów i zmiana Rivenów. Będziesz musiał bawić się swoimi obecnymi kompilacjami, aby sprawdzić, czy coś jeszcze zostało zmienione, ale jeśli chodzi o rzeczy, Veilbreaker naprawdę dotknął tylko osłabienia broni obszarowej i wzmocnień włóczni.
Rama wojny jest dostępny za darmo na PlayStation 4 i 5, Xbox One i konsole Series, Nintendo Switch i PC.