Activision ujawniło w Call of Duty NEXT, że Call of Duty: Modern Warfare 2 przywraca widok z trzeciej osoby.
Call of Duty była znana przede wszystkim jako strzelanka FPS, odkąd seria rozpoczęła się w 2003 roku Aureola, Call of Duty Seria była najbardziej rozpoznawalną serią w gatunku, która ustandaryzowała i znormalizowała to, co teraz uważamy za oczywiste jako konwencje kontroli i ruchu w strzelankach FPS. Oryginalny Call of Duty sam w sobie był tylko sprawą klawiatury i myszy, które do dziś można odtwarzać tylko w systemie Windows. Jednak dla Call of Duty 2 w 2005 roku Infinity Ward poszedł w ślady Microsoftu, tworząc FPS-y, które można odtwarzać na konsoli Xbox 360 za pomocą kontrolera Xbox 360. Detale, takie jak lewy drążek analogowy do poruszania się, prawy analogowy do celowania, które dziś uważamy za oczywiste, zostały dopracowane przez Infinity Ward w taki sposób, że po prostu nie było już możliwości powrotu do zwykłego pada kierunkowego do poruszania się i używanie wyzwalaczy do strafe. Infinity Ward nie wymyślił samodzielnie nowoczesnego schematu sterowania, ale jego wdrożenie i Call of Duty 2Sukces 's jako franczyzy, przeszedł długą drogę do normalizacji tego standardu tak, że po prostu przyjmujemy to dzisiaj za pewnik.
Jedna konwencja Call of Duty porzucona, mimo że inne gry po tym, jak ją ponownie zbadały, była perspektywą trzecioosobową. Pierwotnie była to kwestia projektowania gier. Jeśli na przykład Niezbadany przypomniałem ci, że nie grasz sobą, ale odgrywasz przygody jednego Nathana Drake’a. Podobnie Mieszkaniec Zła W grach, nowych i starych, było jasne, że jesteś Chrisem Redfieldem, lub alternatywnie jego siostrą Claire, lub jakąkolwiek inną postacią franczyzową i że te postacie są wyraźnie rozpoznawalne. Call of Dutypodążając za przykładem innych gier, takich jak Medal Honoru, były ściśle pierwszoosobowe. Powodem tego było to, że strzelcy wojskowi z tamtych czasów próbowali symulować doświadczenie bycia na wojnie, a to był prawdziwy punkt sprzedaży tych gier w tamtym czasie. Rozciągnęłoby się to na tryby wieloosobowe franczyzy, idąc w ślady takich gier jak Nierealny turniej.
Była jednak klasyczna gra Call of Duty, która miała widok z trzeciej osoby, choć w ograniczony sposób. Oryginalny Call of Duty Modern Warfare 2, od 2009 roku miał tryb taktyczny trzeciej osoby. W tamtym czasie była to głównie nowość, a nie poważna decyzja projektowa gry, ponieważ rozgrywka nie była do niej dostosowana. Teraz, jeśli przejdziemy do 2022, TiMi Studio Group Telefon komórkowy Call of Duty wdrożony widok trzeciej osoby, bez względu na konwencje franczyzy. Dla TiMi wybór ten miał sens, bo większa liczba Telefon komórkowy Call of Duty gracze byliby zwykłymi graczami, a widok trzeciej osoby był opcją dostępności, która pozwoliłaby większej liczbie osób grać, a następnie uczynić ją bardziej konkurencyjną w tej przestrzeni.
Teraz Infinity Ward mówi: „Zawsze chcieliśmy zrobić trzecią osobę”. Domyślne w tym stwierdzeniu jest to, że Infinity Ward zaimplementowałby trzecią osobę wszystkie te lata temu, gdyby ich baza graczy została zaakceptowana. Jednak ten tryb może być problemem przede wszystkim dla graczy rywalizujących i e-sportowych, ponieważ tryb ułatwia poruszanie się po mapie gry i obserwowanie zbliżających się wrogów.
Na razie ta opcja będzie dostępna tylko w Hardpoint w Call of Duty Modern Warfare 2’s beta, w taki sposób, że wszyscy grający w jednej sesji są w trybie trzeciej osoby. Jeśli dotrze do ostatecznej wersji, Infinity Ward znajdzie sposób, aby zadowolić swoją bazę graczy hardcore, jednocześnie zachęcając bardziej przypadkowych graczy do spróbowania.
Poniżej możecie zobaczyć mały podgląd ruchu tej trzeciej osoby.
Call of Duty Modern Warfare 2 ukaże się 28 października 2022 roku na konsole Windows, PlayStation 4, PlayStation, Xbox One oraz Xbox Series X i S. Call of Duty Modern Warfare 2 będzie pierwszy Call of Duty gra od 2017 roku, która będzie publikowana na Steamie. Możesz przeczytać więcej o naszej relacji poniżej.
Call of Duty: Modern Warfare 2 będzie miało nowy tryb gry o nazwie DMZ
Call of Duty: Modern Warfare 2 przedstawia rusznikarza 2.0 i nowy system skarbca
Źródło: CharlieIntel