Jej silna koncepcja postaci określiła specyfikę jej stylu gry.
Activision w końcu udostępniło oficjalne i kompletne szczegóły dotyczące koncepcji postaci i stylu gry Kiriko Kamori dla Obserwacja 2.
Jak napisał na Twitterze Obserwacja Mówiąc o tym, podwójne szkolenie Kiriko jako miko, czyli kapłanki i jako kunoichi, odzwierciedla podwójną tożsamość, którą odziedziczyła po matce i babci. Ciężko pracowała, aby stać się dobra w obu, więc obie te role wchodzą w grę w samej grze.
Kiriko była nieco niezwykła, ponieważ jej grafika koncepcyjna postaci natychmiast zainspirowała jej styl gry. Pierwotnie planowany jako wróg PvE, teraz został zaprojektowany jako bohater zadający obrażenia/wspierający z wysokim pułapem umiejętności. Jeśli jesteś początkującym, jest dobrym wyborem, aby po prostu zagrać w uzdrowiciela, ale jeśli jesteś graczem na wysokim poziomie, będziesz chciał zbadać, jak wykorzystać jej mobilność, aby uczynić ją użytecznym DPS.
Głównym ogniem Kiriko jest Healing Ofuda. Są to talizmany, które zobaczysz, lecące w kierunku ciebie i twoich sojuszników. Im dłużej Kiriko ich przygotowuje, tym więcej mogą uleczyć, a im dalej jest od swoich kolegów z drużyny, tym dłużej trwa leczenie.
Jej drugim ogniem są Kunai. Są to charakterystyczne małe noże ninja używane w popularnych mediach. Chociaż kunai Kiriko zadają niskie obrażenia, mogą również zadać obrażenia krytyczne. Efektywne użycie kunai oddzieli początkujących graczy szukających łatwego czasu od graczy na wysokim poziomie.
Jej pasywną umiejętnością jest Wspinaczka po ścianach, dzieląc tę cechę z Hanzo i Genjim.
Swift Step to teleport Kiriko, który wymaga wyznaczenia celu, ale będzie działał przez ściany. Jeśli wybierzesz sojusznika, natychmiast udasz się do niego, co pozwoli ci uleczyć członków drużyny, którzy utknęli w złym miejscu. Oczywiście może to być ryzykowna propozycja, ponieważ może wskoczyć na linię ognia.
Ochrona Suzu wyraźnie wygląda, jakby był pierwotnie atakiem bomby dymnej. Jak się teraz wydaje, Kiriko rzuca mały dzwonek, który ma buforowy obszar działania (AOE). Wszyscy sojusznicy w obrębie tego obszaru sprawiają, że są na krótko niepokonani, a także usuwają wszelkie negatywne efekty statusu, jakie mogą mieć. Biorąc pod uwagę oczywistą nierównowagę tej umiejętności, ma ona również czas odnowienia. Wrodzy gracze mogą przewidzieć, kiedy gracze Kiriko mogą użyć tej zdolności.
Wreszcie ostateczną umiejętnością Kiriko jest Kitsune Rush. Przyzywa lisa, który otwiera drogę dla jej kolegów z drużyny. Kiedy to zrobią, ścieżka zwiększa ich prędkość ruchu, szybkostrzelność i przyspiesza czasy odnowienia. Aby zdobyć te wzmocnienia, jej koledzy z drużyny muszą znajdować się w bramach, które otwiera lis. Jeśli zejdziesz ze ścieżki, stracisz wzmocnienia.
Możesz wrócić do jej oryginalnego zwiastuna ujawniającego i rozpoznać, że Kiriko demonstruje wszystkie te umiejętności. Możesz cieszyć się grą jako ona lub przeciwko niej, gdy Obserwacja 2 uruchamia.
Obserwacja 2 zostanie udostępniona jako free-to-play 4 października 2022 r. na Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i Nintendo Switch.
Źródło: PlayOverwatch