Gracze na Switchu mogą wreszcie wyruszyć do galaktyki.
Ujawniono, że gracze Nintendo Switch w końcu będą mogli zdobyć swoje Niebo niczyje naprawić w najbliższej przyszłości. Sean Murray, szef studia Hello Games, zabrał się do Twittera, aby potwierdzić datę premiery gry na Switcha 7 października. Oprócz tego ujawnił, że premiera gry na Switchu zbiegnie się również z kolejną dużą aktualizacją tytułu.
Minęło trochę czasu, odkąd nie mieliśmy żadnych wieści o kolejnej aktualizacji dla Niebo niczyje, a ostatnia aktualizacja patcha 3.99 pojawi się na początku sierpnia. Nastąpiło to niedługo po rozszerzeniu gry „Endurance”, które zostało wydane w połowie lipca. Podczas gdy te aktualizacje z pewnością dodały trochę nowej zawartości, misji i ulepszeń do galaktycznej przygody, gracze przez jakiś czas pozostawali w zawieszeniu, jeśli chodzi o to, co może nadejść. Na szczęście wydaje się, że nie trzeba długo czekać. Murray ogłosił, że Niebo niczyje aktualizacja 4.0 zostanie wydana 7 października wraz z premierą gry na Nintendo Switch.
Wydaje się, że powodem, dla którego nie było zbyt wiele na froncie wiadomości, jest to, że zespół Hello Games ciężko pracował nad stworzeniem portu Nintendo Switch. Opisany przez Murraya jako „techniczny mini cud”, prawdopodobnie nie należy lekceważyć tego, ile pracy trzeba będzie włożyć w przeniesienie ogromnego wszechświata Niebo niczyje w doświadczenie przyjazne dla Switcha. Nic więc dziwnego, że podczas następnej iteracji gry było trochę ciszy. Tak czy inaczej, gracze ucieszą się z dzisiejszych wiadomości i mogą zacząć się doczekać 7 października. Zwłaszcza ci, którzy mieli ochotę na grę Niebo niczyje na Switchu przez jakiś czas.
Gracze Switch po raz pierwszy wskoczą do akcji kosmicznej będą mieli jednak niewielką wadę. Chociaż gra będzie zawierać wszystkie poprzednie aktualizacje zawartości ze swojego pokaźnego, sześcioletniego katalogu, gracze na Switchu nie będą mogli uzyskać dostępu do trybu wieloosobowego online w Niebo niczyje. Może to być dla niektórych rozczarowujące, ale wydaje się, że trzeba było poczynić pewne kompromisy, aby w pierwszej kolejności przenieść tytuł na Switcha. Wydaje się, że gra wieloosobowa była konieczną ofiarą, aby tak się stało. W poprzednim wywiadzie dla TheGamer Murray wyjaśnił, że uruchomienie gry na Switchu było dużym wyzwaniem, w dużej mierze ze względu na fakt, że duża część gry opiera się na generowaniu proceduralnym. To duże wyzwanie dla Nintendo Switcha, który prawdopodobnie nie ma takich samych możliwości technicznych jak konsola Xbox czy PlayStation.
Niezależnie od tego, ciekawie będzie zobaczyć, jak Niebo niczyje jest odbierany na Nintendo Switch i rzeczywiście, jakie zmiany czekają graczy, gdy najnowsza aktualizacja gry zostanie wydana 7 października.
Źródło