Spis treści[Hide][Show]
ZdrajcaKilka pierwszych etapów poświęconych jest zaimprowizowanej wycieczce pociągiem przez krainę demonów, ale teraz nadszedł czas, aby zatrzymać się i zatankować. Na tej stacji benzynowej jest wiele do zrobienia i zobaczenia, ale większość z nich wylecisz w powietrze.
Paliwo oznacza również pierwsze pojawienie się wybuchowych zombie hazmat, a także pierwszą oficjalną szansę na zdobycie wyrzutni rakiet. Oto jak zdobyć jak najwięcej łupów Zdrajcatrzeci etap.
Sekrety Prodeusa i przewodniki po rudach:
Sacrum | Badania | Paliwo
Jak znaleźć wszystkie sekrety i rudę paliwa?
To niezwykła scena dla Zdrajca w tym, że wiąże się to z pewnym Pół życia– łamigłówka fizyki dla jednego z sekretów i tak naprawdę nie działa tak dobrze. Prawdopodobnie lepiej jest teraz wbić szpilkę w 100% ukończoną i wrócić później z podwójnym skokiem.
Sekrety: 6
#1: Z drzwi do budki kontrolnej zajezdni, zaraz na początku poziomu, uderz 180. Powinieneś zauważyć fragment rudy za otworem wentylacyjnym, obok którego znajduje się słup czerwonego dymu.
Przeskocz przez dym i strzel w przełącznik, by złapać Fragment.
#2: Po drodze przez placówkę, jeśli zrobisz krótki objazd przed wejściem na rampę, powinieneś zauważyć fragment rudy i dwa kanistry z amunicją energetyczną wysoko na ścianie w krótkich schodach, chronionych szklaną ścianą.
Zejdź na dół pobliskiej klatki schodowej, chwyć automapę i poszukaj ukrytego przełącznika z tyłu filaru przy oknie. Naciśnij go, aby cofnąć ścianę, a następnie zbierz towary.
#3: Wkrótce po zebraniu ostatniego sekretu wyjdziesz na zewnątrz, aby znaleźć się na dole rampy z wieloma zombie i toczącymi się kanistrami z paliwem zmierzającymi w twoją stronę.
Pierwszym instynktem, jaki będziesz tu mieć, jest strzelenie do kanistrów, które zdetonują jednocześnie prawie całe pomieszczenie. Problem polega na tym, że w ten sposób pobliski sekret jest poza zasięgiem.
Na szczycie rampy, obok otwartych drzwi, znajdziesz Diabła. Wydaje się, że uczciwym, pierwszym sposobem dotarcia do tych drzwi jest pozostawienie nienaruszonego co najmniej jednego kanistra z paliwem, a następnie wtoczenie go z powrotem po rampie i użycie go jako odskoczni, aby dotrzeć na szczyt najwyższego filaru. Z tego filaru możesz skoczyć do drzwi, które prowadzą do krótkiej ślepej sali, w której znajdują się rakiety i Fragment Rudy.
Szczerze mówiąc, jak wspomniano powyżej, fizyka na kanistrze jest na tyle podejrzana, że nie jest to warte zachodu. Masz pełne prawo, jeśli chcesz zostawić to na później w grze. Ulepszenia podwójnego skoku i skoku w powietrzu pozwalają po prostu przeskoczyć z rampy na środkowy filar, następnie na górny filar, a na koniec na półkę Diabła i ukryty za nią sekret.
#4: Zanim wejdziesz do otwartego kanału, który prowadzi do niższych poziomów stacji tankowania, poszukaj ukrytego przełącznika z tyłu pobliskiego filaru.
Wciśnij go, by otworzyć tajny schowek, w którym znajduje się wyrzutnia rakiet.
#5: Gdy zdobędziesz runę, urządzenie wysysające automatycznie wyciągnie dwa przewody zasilające w pomieszczeniu za tobą. Jeden z tych kanałów blokuje przejście w głąb sceny, a drugi po prostu odsłania pustą ścianę. Sprawdź w rogu za tym ostatnim, aby znaleźć ukryty przełącznik.
Naciśnij go, aby otworzyć sekretne drzwi ze skrytką amunicji i terminalem wiedzy.
#6: Pod koniec podziemnego zbiornika będziesz walczył w pomieszczeniu wyłożonym czerwonymi rurami. Zestaw tych rur po prawej stronie skrywa krótki tunel, w którym znajduje się trochę amunicji energetycznej i Fragment Rudy. Możesz do niego dotrzeć bez obrażeń, biegnąc po niewielkim pochyleniu u podstawy ściany.
Fragmenty rudy: 7
#1: Zobacz Sekret #1 powyżej.
#2: Gdy opuścisz plac kolejowy, zostaniesz ostrzelany przez Diabła w pobliskim wzmocnionym bunkrze. Okrąż się za bunkrem i wejdź, aby podnieść fragment rudy.
#3: Poza placem kolejowym możesz zauważyć ukryty fragment rudy na półce obok drzwi wyjściowych, choć jest on widoczny tylko z daleka.
Zeskocz na ukrytą półkę na lewo od drzwi (poniżej) i okrąż budynek, aby go złapać.
#4: Zobacz Sekret #2 powyżej.
#5: Zobacz Sekret #3 powyżej.
#6: W miarę przechodzenia przez górną część placówki zobaczysz ten fragment rudy w małej budce kontrolnej, strzeżonej przez zombie z minigunem.
Wygląda na to, że ma to być tajemnica, ale tak nie jest. Drzwi do tej budki są dobrze widoczne na zewnątrz, naprzeciwko otwartego kanału, który prowadzi cię na niższy poziom obiektu.
Jeśli nie masz siły ognia dla zombie z minigunem, weź wyrzutnię rakiet z Sekretu #4 powyżej, zanim wejdziesz do środka. Jest wystarczająco dużo prześwitu, gdy otworzysz drzwi, aby cofnąć się i rzucić rakietą bez samodzielnych obrażeń.
#7: Zobacz Sekret #6 powyżej.
Czyszczenie paliwa otwiera drogę do sklepu na mapie świata. Chociaż w grze można znaleźć kilka innych lokalizacji sklepów, wszystkie wracają do tego samego miejsca.
Przy pierwszej wizycie w sklepie możesz otrzymać jeden darmowy fragment rudy. Zawiera również kilka galerii strzeleckich, w których możesz wypróbować swoją broń w środowisku wolnym od niebezpieczeństw, co jest przydatne w przypadku bardziej ezoterycznych broni, takich jak alternatywny ogień karabinu plazmowego.
Jeśli postępowałeś zgodnie z tymi wskazówkami do tej pory i masz 100% na każdym etapie, powinieneś mieć 23 fragmenty rudy, licząc jeden z samego sklepu. Jeśli pominąłeś Sekret #3 na paliwie, jak wyżej, będziesz miał 22. Tak czy inaczej, możesz teraz kupić superstrzelbę lub karabin plazmowy za 15 fragmentów rudy.
Jest to zasadniczo wybór między użytecznością a satysfakcją. Karabin plazmowy jest jedną z najlepszych broni dalekiego zasięgu w grze, ale alternatywny ogień superstrzelby pozwala opróżnić wszystkie jego lufy jednocześnie do celu krótkiego zasięgu, co zredukuje prawie każdego standardowego wroga do masywnej czerwonej mgły . Jest kilka rzeczy bardziej rozrywkowych w Zdrajca niż wsadzenie lufy superstrzelby nad nos szczególnie nieznośnego demona i strzelanie z alternatywy.
Zdrajca wydaje się, że jest zbudowany na założeniu, że zamierzasz kupić karabin plazmowy, ponieważ kolejny etap, Wretch, jest pokryty w amunicji energetycznej. Wybierz to, co wolisz.