Czuję się (elektro)uroczo, może cię później usunąć
Spis treści[Hide][Show]
Witamy w alei snajperów. Zdrajca kończy dwuczęściowy poziom Genesis długim biegiem na terytorium wroga, gdzie musisz zająć fortecę, a następnie rozprawić się z najbardziej śmiercionośnym wrogiem: Żniwiarzem. Po drodze wprowadza ona napędzaną chaosem szynę Arc Rail, która jest w sam raz, jeśli chcesz porazić prądem coś z następnej strefy czasowej, a ty nie.
Oto jak wydobyć wszystkie dobrze ukryte łupy z Genesis, część 2.
Sekrety Prodeusa i przewodniki po rudach:
Sacrum | Badania | Paliwo | Nieszczęśnik | Geneza, część 1 | Księga Rodzaju, część 2
Próby: Strzelba
Jak znaleźć wszystkie sekrety i rudy w Genesis, część 2?
Na niskim lub średnim poziomie trudności prawdopodobnie będzie to pierwszy etap, który da ci poważny opór. Taki etap, w którym nieustannie pojawiają się Diabły, Pęcherze i Lungers po drugiej stronie dużej mapy, może pozbawić cię dużo zdrowia, chyba że pozostaniesz w ruchu.
(Zdrajca w ciekawy sposób radzi sobie z jego trudnościami. Na Ultra Easy ataki dystansowe wrogów wychodzą powoli i często wyglądają tak, jakby celowo spudłowali; na Ultra Hard wszyscy są wyszkolonymi snajperami i często przewidują twój ruch. Chociaż istnieje kilka innych efektów z wyższych poziomów trudności, takich jak szybkość ruchu i wytrzymałość wroga, etapy takie jak ten zamieniają się w koszmary, gdy wszystko, co się w nich znajduje, może wbić ci w nos kulę ognia z odległości 100 metrów).
„Szef” sceny, pojedynczy Żniwiarz, może trochę popracować, aby go obalić. Staraj się trzymać przeszkody między tobą a nim, zamiast po prostu omijać pociski.
Sekrety: 5
#1: Na początku poziomu podążaj za rzeką lawy pod tobą, aż się rozwidla, a następnie zawieś zakręt w prawo i wróć wzdłuż rzeki.
Gdy dotrzesz do tamy, w pobliżu znajdziesz dziurę w ścianie, która prowadzi do dwóch rakiet i fragmentu rudy.
#2: Kiedy po raz pierwszy dotrzesz do obszaru oznaczonego jako Forteca, dojdziesz do budynku z niebieskimi drzwiami, w których znajduje się minigun zombie i Automapa poziomu. Spójrz w górę, aby znaleźć dwa zniszczalne przełączniki po obu stronach drzwi.
Zniszcz je obydwa, aby w pobliskim basenie z lawą pojawiła się mała wyspa. Na wyspie znajduje się pięć odłamków pancerza, a także fragment rudy w przewróconym wózku górniczym.
#3: Po Fortecy kolejna część sceny rozgrywa się w wielkim kanionie, w którym z daleka nękają Cię Bloaters i Fiends. Tutaj, jeśli zajrzysz wzdłuż rzeki lawy, znajdziesz dwie butelki zdrowia na wąskiej wysepce pod mostem.
Stań na tej wyspie i spójrz w górę, aby dostrzec ukryty przełącznik. Naciśnij go, aby otworzyć kratę w pobliskiej ścianie, w której znajduje się Fragment Rudy i dwie paczki rakiet.
(Oznacza to również, że możesz śmiało strzelać rakietą wszystko co widzisz w drodze po okolicy.)
#4: Po zdobyciu Runy tego poziomu wjedź windą na stację kolejową. Jeśli odwrócisz się w tym momencie, zobaczysz, że w pomieszczeniu, w którym walczyłeś ze Żniwiarzem, wyrosło kilka dużych filarów.
Jeśli stoisz tyłem do stacji kolejowej, wskocz na filar po prawej, a następnie ponownie skręć w prawo i doskocz do kolejnego filaru w kolejce. Stąd możesz dotrzeć do dziury w ścianie, która prowadzi do sekretnej skrytki z amunicją energetyczną i fragmentem rudy.
#5: Zanim opuścisz scenę pociągiem, wskocz na dach ostatniego wagonu. Za nim znajduje się ukryta skrytka w zablokowanej przejściu, w której znajdują się dwie paczki pocisków do strzelby, kamizelka pancerna i fragment rudy.
Fragmenty rudy: 6
#1: Zobacz Sekret #1 powyżej.
#2: Zobacz Sekret #2 powyżej.
#3: Zobacz Sekret #3 powyżej.
#4: Po upuszczeniu pól siłowych blokujących wyjście z kanionu zasadzek, jak omówiono to w Sekretie #3 powyżej, po drugiej stronie mostu natkniesz się na zombie z minigunem i jego bandę biesów.
Na tym dziedzińcu prawdopodobnie zauważysz czwarty Fragment Rudy, zamknięty za kratą. Aby go otworzyć, wejdź pobliskimi schodami na balkon, przejdź na jego drugą stronę i naciśnij przełącznik.
#5: Zobacz Sekret #4 powyżej.
#6: Zobacz Sekret #5 powyżej.
Zdobycie szóstej runy na tym etapie utoruje drogę do pierwszego zablokowanego etapu, Generatora Chaosu. Możesz także zdecydować się na Koparka lub następną Próbę, w której zostaniesz przetestowany pod kątem opanowania pistoletów maszynowych Shredder.
Spośród tych opcji Koparka może być najlepsza, ponieważ jest to ostatni etap, w którym tak naprawdę nie potrzebujesz podwójnego skoku, aby zebrać wszystkie jego sekrety/rudę. Powinieneś mieć 13/14 fragmentów rudy zgromadzonych do końca Genesis, część 2, jeśli postępowałeś zgodnie z tymi przewodnikami, więc udane przejście przez Koparka da ci więcej niż wystarczająco, aby kupić buty.