Ulubiony bard kochający wino (Archon) powraca po kolejny limitowany sztandar! Dowiedz się, jak potroić koronę Venti tutaj.
Spis treści[Hide][Show]
Jako pierwszy Archon wprowadzony w Uderzenie Genshin i drugi ograniczony czasowo sztandar postaci, Venti powraca po czwartym przerzuceniu. Tak, dobrze to przeczytałeś. To CZWARTY baner Venti!
W porównaniu do Ganyu, Euli i Tighnari, Venti może wydawać się gorszą wersją postaci z 5 Star Bow. Jednak Venti nie został stworzony jako główny DPS – w rzeczywistości bardzo niewiele postaci Anemo może być użytych jako główne jednostki DPS. Zamiast tego użyjesz Elemental Skill i Burst Venti, aby stworzyć reakcje wirowe i wzmocnić reakcje żywiołów innych członków drużyny.
Genshin Impact rozważa możliwość powtórnego odtwarzania wydarzeń ograniczonych czasowo | Jak odblokować broń Sumeru w Genshin Impact | Debiut Cyno Genshin Impact prowadzi do rekordowej sprzedaży
Skoncentruj się najpierw na ulepszeniu Wybuchu Żywiołów Venti. Jego Wybuch zadaje największe obrażenia i pomoże ci zgrupować wielu wrogów na małym obszarze. Jest bardzo łatwy w użyciu, wystarczy wycelować i strzelać. Umiejętność Żywiołów Ventiego może wymagać kilku prób – zależy to od Twojego stylu gry, czy naciskanie lub przytrzymywanie umiejętności jest dla Ciebie bardziej skuteczne. Wreszcie, prawie nie warto zawracać sobie głowy normalnym atakiem Venti, ponieważ ledwo go użyjesz. Jeśli potrzebujesz materiałów dla innej postaci, użyj ich na drugiej postaci.
Talenty bojowe
Boska celność – normalny atak
Normalny atak Ventiego powinien znajdować się na najniższym poziomie na liście priorytetów talentu. Nie dodaje żadnych 5-gwiazdkowych rozbłysków, takich jak efekt rozkwitu Ganyu lub strzały samonaprowadzające Tighnari. Ogólnie rzecz biorąc, Venti ma takie same ataki normalne, jak postać z 4-gwiazdkowym łukiem. Może wykonać do 6 strzałów z rzędu, Charged Attack zadaje Anemo DMG, a jego Plunging Attack zada AoE DMG przy trafieniu. I to wszystko! Poważnie, nie zawracaj sobie głowy ulepszaniem tego, chyba że jesteś gotowy na potrójne koronowanie Venti.
Niebiański Sonet – Umiejętność Żywiołów
Venti gra małą piosenkę i dostaje uroczą animację, w której przywołuje Domenę Wiatru. Naciśnięcie jego umiejętności przywoła domenę wiatru w miejscu wroga, zada obrażenia obszarowe Anemo DMG i wystrzeli dotkniętych wrogów w powietrze.
Kiedy utrzymasz Umiejętność Venti, Venti przywoła większą domenę wiatru z sobą w centrum. Przytrzymanie Umiejętności robi to samo, co naciśnięcie Umiejętności, ale również wyrzuca Venti w powietrze.
Większość graczy używa wersji z chwytem do eksploracji, ale możesz jej użyć w walce. Jednak ryzykujesz, że zostaniesz przerwany.
Wielka Oda Wiatru – Wybuch Żywiołów
Venti wystrzeliwuje strzałę, która tworzy Stormeye. Stormeye wsysa pobliskich wrogów i zadaje ciągłe obrażenia Anemo DMG. Jeśli Stormeye wejdzie w kontakt z Hydro, Pyro, Cryo lub Electro, zada dodatkowe obrażenia żywiołów tego typu – jest to absorpcja żywiołów. Na jednego Stormeye’a może wystąpić tylko jedna absorpcja żywiołów.
Stormeye może zadawać dwa rodzaje DMG żywiołów – Anemo i cokolwiek innego, co zostanie wciągnięte w wir. Ogólnie rzecz biorąc, najlepiej jest zastosować drugi element na wrogach przed użyciem Wielkiej Ody Wiatru. Pomoże to zagwarantować, że Stormeye wchłonie kolejnego Żywiołaka i zada obrażenia.
Talenty pasywne
Embrace of Winds – 1. Wniebowstąpienie
Ten talent aktywuje się, gdy Venti wzniesie się po raz pierwszy. Trzymanie Skyward Sonnet tworzy prąd, który trwa przez 20 sekund. Większość graczy używa tego do celów eksploracji. Jednak może być również używany do częstych ataków zanurzających, jeśli masz w drużynie postać taką jak Xiao. Podobnie jak prądy wiatrowe występujące w całym Teyvat, sam prąd nie zadaje ani nie zadaje wrogom Anemo.
Stormeye – 4. Wniebowstąpienie
Gdy Venti osiągnie swoje czwarte Wyniesienie, ten talent zostanie aktywowany. Venti regeneruje 15 pkt. energii po zakończeniu efektów Wielkiej Ody Wiatru. Jeśli nastąpiło Absorpcja Żywiołów, wtedy 15 Energii zostanie przywróconych wszystkim postaciom odpowiedniego żywiołu.
Zasadniczo, ta umiejętność pasywna zamienia Venti w baterię – postać, która ładuje Wybuchy Żywiołów twojej drużyny. Pozwala to przede wszystkim na utrzymywanie ładunku Venti’s Burst naładowanego i gotowego do działania w dowolnym momencie.
Windrider – Użyteczność Pasywna
Zużycie energii szybowania twojej drużyny zmniejsza się o 20%. Nie może się to łączyć z podobnym pasywnym Użytecznością. Na przykład, umiejętność bierna Użyteczności Venti nie będzie kumulować się z umiejętnościami Bursztynowymi, ponieważ oba zmniejszają zużycie energii podczas lotu. Premia do zużycia wytrzymałości pozostanie 20%, nie podwoi się do 40%.
Jednak nadal możesz używać innych pasywnych umiejętności użytkowych zużywających wytrzymałość z Venti. Na przykład, jeśli masz w drużynie zarówno Venti, jak i Beidou, zużycie wytrzymałości twojej drużyny na szybowanie i pływanie zmniejszy się o 20%.
Materiały do talentów bojowych
Pamiętaj, że każdy talent bojowy może osiągnąć poziom 10. Aby potroić koronę postaci, pomnóż wszystkie materiały przez trzy.
6 Kondensat śluzu
3 Nauki Ballady
12.500 Morów
3 wydzieliny śluzu
2 przewodniki po Balladzie
17 500 Mora
4 wydzieliny śluzu
4 przewodniki po Balladzie
25 000 Mora
6 wydzielin śluzu
6 przewodników po Balladzie
30 000 morów
9 wydzielin śluzu
9 przewodników po Balladzie
37 500 Mora
4 koncentrat śluzu
4 Filozofie Ballady
1 ogon Boreasa
120 000 Mora
6 Koncentrat śluzu
6 Filozofii Ballady
1 ogon Boreasa
260 000 morów
9 Koncentrat śluzu
12 filozofii Ballady
2 Ogon Boreas
450 000 Mora
12 Koncentrat śluzu
16 Filozofii Ballady
2 Ogon Boreas
1 Korona Wglądu
700 000 Morai
6 Kondensat śluzu
22 wydzieliny śluzu
31 Koncentrat śluzu
3 Nauki Ballady
21 Przewodnik po Balladzie
38 Filozofie Ballady
6 Ogon Boreas
1 Korona Wglądu
1,652,500 Mora