Według byłego dewelopera Skyrim, Nate’a Purkeypile’a.
Nate Purkeypile omówił swój najnowszy projekt z PC Games po odejściu z Bethesdy w 2021 roku. Pracując dla firmy przez około 14 lat, pracował nad kilkoma znanymi grami, w tym Skyrim, Opada nawet nadchodzące kosmiczne RPG Starfield krótko. Teraz prowadzi Just Purkey Games i ciężko pracuje nad swoją strzelanką z perspektywy pierwszej osoby, polowaniem na horrory, Niewidzialna oś.
Purkeypile właśnie ukończył pełną mapę swojej gry, która, jak twierdzi, jest „pięć razy większa od Skyrim” ze względu na aspekt dzikiej przyrody w grze. Mówi, że w przeciwieństwie do eksploracji lochów w Skyrim, Niewidzialna oś jest całkowicie dziki, a więc wymaga „dużo miejsca, aby móc się poruszać”. Ten ogromny obszar będzie miał mnóstwo stworzeń z folkloru z całego świata, z którymi można wchodzić w interakcje.
Teraz, gdy mapa jest gotowa, jego kolejnym celem jest stworzenie tych stworzeń. Ta koncepcja globalnego folkloru jest jedną z cech, które czynią tę grę tak wyjątkową. Po dorastaniu w pobliżu lasu i czytaniu horrorów Purkeypile zafascynował się potworami z folkloru, z którymi wielu z nas może się utożsamiać. Zauważył, że wiele z tych potworów i opowieści nakłada się na siebie, co doprowadziło do inspiracji: co by było, gdyby wszystkie legendarne potwory pochodziły z tego samego miejsca, zanim rozprzestrzeniły się na nasz świat? Niewidzialna oś tak wyobraża sobie świat.
Nawet łowiecki aspekt gry jest ciekawym spinem. W tej strzelance z perspektywy pierwszej osoby zostaniesz wyposażony w łuk żywiołów, ale nawet ogniste strzały nie są wszechmocne. Będzie w nim element strategii, ponieważ każdy potwór będzie bardziej pod wpływem niektórych strzał niż innych. Dodatkowo możesz łączyć elementy w wyjątkowy sposób! Rozpal ogień ognistą strzałą, a następnie pomóż mu się szybciej rozprzestrzeniać za pomocą strzały wiatru.
Będziesz także prawidłowo polował, ponieważ tropienie potworów jest główną częścią gry. Zwracanie uwagi na ślady, ślady zapachowe, kierunek wiatru i wiele więcej pomoże ci znaleźć potwory, zanim one znajdą ciebie. W tej grze myśliwskiej zdobycz wraca.
„Myślę [hunting simulators are] fascynujący gatunek, w którym walka jest naprawdę dogłębna, a wszystko sprowadza się do kierunku wiatru i podążania śladami. Ale wtedy, gdy coś nas zauważy, jak jeleń po prostu ucieka. Co by było, gdyby zamiast tego były potwory, a ty? [still] mają tę dogłębną mechanikę.”
Nate Purkeypile, wywiad dotyczący gier komputerowych
Zgodnie ze stroną Steam gry, będziesz także mógł poskładać to, co inni myśliwi odkryli o świecie przed Twoim przybyciem, czytając ich dzienniki i sprawdzając ich rysunki. W zwiastunie gry wygląda jak przewodnik, który przyda się przy wyszukiwaniu potworów i ustalaniu, które strzały byłyby najskuteczniejsze przeciwko nim. Możesz znaleźć ten zwiastun poniżej, aby bliżej przyjrzeć się grze!
Obecnie nie ma daty wydania Niewidzialna oś, najprawdopodobniej dlatego, że zespół Just Purkey Games jest albo bardzo mały, albo po prostu sam Nate Purkeypile. Wspomniał jednak, że dotychczasowa praca przebiegała gładko.
Źródło