Istnieją dwie podstawowe rzeczy, które każda gra walki musi zostać opracowana przed uruchomieniem. Pierwszym z nich jest to, jak gra powinna wyglądać i czuć się dla gracza. Niektóre gry walki, takie jak Tekken Wolisz bardziej realistyczną formę walki z brutalnymi kombinacjami i postaciami. Wtedy masz gry takie jak Super Smash Bros lub Mortal Kombat, gdzie zabawa polega na łączeniu różnych szalonych ruchów, aby powalić przeciwnika. Drugim jest upewnienie się, że twój system walki nie jest zepsuty w takiej czy innej formie, aby gracze nie byli sfrustrowani innymi graczami, którzy wykorzystują przerwę w systemie. Jedną taką przerwę w systemie można znaleźć w: Multikontra.
Tytuł znajduje się obecnie w fazie beta i poczynił postępy w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju problemów. Jednak niektórzy gracze wyjaśnili, że mają trochę do zrobienia. Na przykład na Twitterze jeden z graczy umieścił post z filmem pokazującym, jak system combo nie jest do końca przystosowany do tabaki i może zostać wykorzystany, jeśli wiesz, co robić. Na szczęście dla tego gracza, dyrektor gry dla tytułu z Player First Games odpowiedział dobrą wiadomością.
Jak widać na powyższym filmie, gracz zademonstrował, jak postać z odpowiednimi kombinacjami może bez końca żonglować innym graczem, dopóki nie znajdzie się u drzwi śmierci. Drugi gracz nie może się bronić ze względu na swój stan podczas kombo. To jest coś, co wpływa na równowagę rozgrywki i należy się tym zająć. Jak powiedział reżyser gry, tak będzie i zostanie omówiony w następnym patchu. Jeśli zastanawiacie się, kiedy będzie następna łatka, to powinno to nastąpić w tym tygodniu.
Mówimy, że pod koniec zeszłego tygodnia pojawił się nowy zwiastun dla MultiVersus został usunięty i mocno sugerował, że Stripe w końcu wszedł do gry. Ostatnim razem, gdy w tytule pojawiła się nowa postać, pojawiła się wraz z aktualizacją gry. Dlatego ma sens, że coś podobnego wydarzy się tutaj, gdy pojawi się Stripe.
Pokazuje to również, że MultiVersus Zespół zwraca uwagę na notatki i prośby fanów, co z pewnością docenią gracze, którzy nadal grają w tytuł walki. Wprowadzono już wiele poprawek z powodu oświadczeń fanów online. Jedna z nich dotyczyła specjalnego ataku Velmy, który łatwo mógł zostać źle zrozumiany ze względu na jego wygląd, więc zmieniono go tak, aby był bardziej zgodny z postacią i mniej problematyczny.
Nakreślili również plany, aby dać graczom więcej opcji zawartości po ukończeniu wszystkich głównych zadań i wyrównaniu listy. Oczywiste jest, że Player First Games chce, aby gra była tak świetna, jak to tylko możliwe, i zrobi to, ponieważ będą nadal słuchać tych, którzy w nią grają.
Źródło: Świergot