Spis treści[Hide][Show]
Powoli, ale pewnie Archonci pojawiają się ponownie w Uderzenie Genshin banery postaci. Aby pomóc wprowadzić wersję 3.1, Venti dokonuje wielkiego powrotu. Jako pierwszy Archon dostępny na limitowanym sztandarze, Venti ustanowił standard dla Archontów jako jednostek absolutnych – chociaż tylko Raiden Shogun może być naprawdę używany jako wszechstronny główny DPS.
Genshin Impact: Przewodnik po talentach Venti | Twórcy Genshin Impact nie chcą dodawać więcej zawartości do gry końcowej | Genshin Impact rozważa możliwość powtórnego odtwarzania wydarzeń ograniczonych czasowo
Venti przoduje we wszystkim i we wszystkim Anemo. Jego Umiejętność Żywiołów jest pomocna poza walką. Ponieważ Venti może generować prąd wiatru w dowolnym miejscu, jest fantastyczny do eksploracji i zdobywania trudno dostępnych skrzyń. Jeśli potrzebujesz solidnego Sub-DPS lub wsparcia Anemo i nie chcesz czekać na kolejny sztandar Kazuhy, Venti jest świetnym wyborem.
Najlepsza pozycja – sub-DPS
Ze względu na niski normalny atak, Venti nie jest głównym DPSem. W zależności od preferencji dotyczących stylu gry, jego umiejętność żywiołów może być nieco trudna do dostosowania. Jednak zarówno Umiejętność Żywiołów Venti, jak i Wybuch Żywiołów zadają fantastyczne DMG Anemo. Dodatkowo Wybuch Venti ma efekt absorpcji żywiołów, który pomaga rozprzestrzeniać się i nakładać kolejny żywioł na wrogów.
Jeśli chcesz walczyć z wieloma wrogami i zadać dobre obrażenia, wzmocnij statystykę Elemental Mastery Venti tak bardzo, jak to możliwe. Wpłynie to na Absorpcję Żywiołów w Wybuchu Venti – w zasadzie sprawi, że Wybuch zada więcej obrażeń. Jeśli pójdziesz z tym, upewnij się, że masz wysoki procent doładowania energii, abyś mógł często używać Burst.
Venti może być również używany wyłącznie do wsparcia Anemo. Ta konfiguracja skupia się na konsekwentnej kontroli tłumu, a nie na zarzucaniu dużej liczby wrogów. Jako wsparcie, Wybuch Venti powinien być w gotowości, gdy jest potrzebny. W większości przypadków inna postać będzie działać jako główny DPS i doda swój element do wybuchu Venti.
Najlepsza broń
5-gwiazdkowy – Elegia na koniec
Przesuń się, Skyward Harp, ponieważ Elegy for the End faktycznie działa lepiej dla Venti. Elegy zwiększa Regenerację Energii o pewien procent, co pomoże utrzymać naładowanie Venti’s Burst. Jego Umiejętność zwiększa Elemental Mastery i generuje symbole za każdym razem, gdy Elemental Skill lub Burst posiadacza zada obrażenia. Przy czterech puzzlach, Elegy je konsumuje i zwiększa Elemental Mastery oraz ATK na 12 sekund. Po wywołaniu tego efektu nie możesz zdobywać puzzli przez 20 sekund. Ten łuk najlepiej sprawdza się w przypadku postaci z długimi umiejętnościami żywiołów lub wybuchami.
Ogólnie rzecz biorąc, Elegy nagradza cię za użycie Umiejętności Żywiołów i Wybuchu posiadacza. Ponieważ będziesz tak często używać Wybuchu Venti, wzmocnienie pomoże ci zadać więcej obrażeń dzięki efektowi Absorpcji Żywiołów w Wybuchu. Chociaż prawie nigdy nie użyjesz normalnego ataku Venti, wzmocnienie ATK pomoże również zwiększyć DMG Anemo Venti, ponieważ wszystkie żywiołowe DMG są obliczane na podstawie statystyki ATK postaci.
Wyróżnienia dla Aqua Simulacra i Skyward Harp.
4-gwiazdkowy – Bezstrunowy
W tym momencie The Stringless jest klasykiem z czterema gwiazdkami. Jego największym atutem jest wzmocnienie Elemental Mastery. Dodatkowo jego Umiejętność zwiększa o pewien procent Umiejętność Żywiołów i DMG Burst.
Ta umiejętność jest prosta, ale skuteczna. Jeśli masz The Stringless na R5, możesz chcieć nadać temu łukowi priorytet nad 5-gwiazdkowym łukiem. Na poziomie 90, The Stringless zwiększa Elemental Mastery o 165 punktów oraz Skill and Burst DMG o 48%. A ponieważ jest to broń z 4 gwiazdkami, udoskonalenie jest znacznie łatwiejsze do osiągnięcia.
Wyróżnienie należy się Favoniusowi Warbowowi.
3 gwiazdki – kruk łuk
Ogólnie rzecz biorąc, żadna z 3-gwiazdkowych broni nie jest dobra dla Venti. Ale jeśli jesteś w potrzebie, wybierz Łuk Kruka. Ta broń zwiększa biegłość w żywiołach posiadacza i zwiększa obrażenia zadawane wrogom pod wpływem Hydro lub Pyro.
Raven Bow jest najlepszy dla drużyny z postacią Hydro i/lub Pyro. Upewnij się, że zadałeś ten Żywioł przed użyciem Umiejętności lub Wybuchu Venti.
Najlepsze zestawy artefaktów
Bez względu na to, z jaką wersją Venti wybierzesz, powinieneś mieć co najmniej jeden artefakt z Główna statystyka mistrzostwa żywiołów. Energy Recharge i ATK% to również dobre główne statystyki dla Venti. Aby uzyskać podstaty, poszukaj CRIT Rate, CRIT DMG, Elemental Mistrzostwooraz Ładowanie energii.
Jeśli nie masz pełnego 4-częściowego zestawu żadnego wymienionego zestawu artefaktów, możesz zadowolić się 2 częściami Wanderer’s Troupe, aby uzyskać wzmocnienie Elemental Mastery.
4 PC zielonkawy piątek
Przy 2 sztukach Viridescent Venerer zapewnia 15% premię do obrażeń od Anemo. Przy 4 elementach zestaw zwiększa DMG Swirl o 60% i zmniejsza RES żywiołów wrogów o 40%. Ten debuff dotyczy każdego elementu, który wywołuje reakcję Swirl.
Ze względu na Absorpcję Żywiołów w Wybuchu Venti, Venerer jest najlepszym zestawem dla Venti. Jeśli zdobędziesz pełny zestaw ze wszystkimi umiejętnościami żywiołów, będziesz miał najlepszą wersję Venti. Niestety, zdobycie wszystkich Elemental Mastery na Viridescent Venerer zajmuje dużo czasu. Ale warto to zrobić, więc przygotuj swoją skondensowaną żywicę.
4 PC Godło Zerwania Losu
Przy 2 elementach Emblem of Severed Fate zwiększa odnawianie energii o 20%. Przy 4 elementach zestaw zwiększa DMG Wybuchu Żywiołów o 25% doładowania Energii postaci. Ten buff ogranicza się do 75% dodatkowego DMG.
Ten zestaw jest najlepszy, jeśli masz problemy z dobrym doładowaniem energii na Venti i chcesz skupić się na głównych statystykach Mistrzostwa Żywiołów. Jeśli jednak nie możesz wyposażyć się w cztery elementy emblematów, lepszym rozwiązaniem może być powrót do Trupy Wędrowca.
4 PC Obowiązki Szlachty
Przy 2 sztukach Noblesse Oblige zwiększa Elemental DMG o 20%. Przy 4 elementach zestaw zwiększa ATK wszystkich członków drużyny o 20% po tym, jak wyposażona postać użyje Wybuchu Żywiołów. Buff nie kumuluje się.
Noblesse to jeden z najlepszych zestawów dla postaci wsparcia, które polegają na swoim wybuchu. Ponieważ każdy build obraca się wokół jego Burst, jest to naprawdę dobry zestaw zapasowy dla Venti.
Najlepsze zespoły
W przypadku budowania zespołu Venti jest jedną z najbardziej elastycznych postaci. O ile nie planujesz używać go jako wsparcia Anemo, tak naprawdę nie musisz budować Venti dla określonej konfiguracji zespołu. Ogólnie rzecz biorąc, jest gotowy do wyjścia, gdy tylko wróci do domu.
Jedyne, czego wymaga się od twojego zespołu, to skupienie się na reakcjach żywiołów. Venti może z łatwością wywołać Reakcję Żywiołów innym wrogom poprzez Wybuch Żywiołów. Tak długo, jak twoi pozostali trzej koledzy z drużyny przyczyniają się do tych reakcji, jesteś gotowy do działania. W większości przypadków Venti będzie jedyną postacią Anemo w twoim zespole. Oto kilka przykładów tego, które zespoły dobrze współpracują z Venti.
Hiperbloom
Korzystając z nowych reakcji Dendro, masz możliwość stworzenia naprawdę zabawnego zespołu Hyperbloom. Hydro i Dendro tworzą reakcję Bloom, która generuje małe strąki Dendro, które eksplodują i zadają Dendro DMG po pewnym czasie. Hyperbloom pojawia się, gdy dodasz Electro do reakcji Bloom i wow, robi duże liczby.
Dzięki Venti możesz rozprzestrzenić tę reakcję na wielu wrogów. Możesz także rozłożyć różne reakcje, takie jak Electro-Charged i Quicken, jeśli masz postacie z dużymi, nakładającymi się obszarami AoE Elemental Burst. Lub, jeśli nie masz postaci z dużymi seriami, postacie, które stale nakładają swój element na pole i poza nim, będą działać.
Aby ten zespół działał, potrzebujesz postaci Hydro, postaci Electro i postaci Dendro. Polecane postacie to:
Hydro: Xingqiu, Barbara, Sangonomiya Kokomi
Elektro: Kuki Shinobu, Fischl, Cyno
Miękki: Dendro Traveler, Tighnari, Collei
Naładowany elektrycznie
Drużyna Electro-Charged działa podobnie do Hyperbloom, ale pozwala bawić się Rezonansem Żywiołów swojej drużyny. Aby w pełni wykorzystać tę drużynę, musisz najpierw zadać Hydro. Tak więc podwojenie liczby postaci Hydro zapewniłoby ci rezonans Hydro i ułatwiłoby zastosowanie Hydro. Ponownie, twoja postać Electro powinna stale nakładać Electro, niezależnie od tego, czy jest na boisku, czy poza nim. Polecane zespoły to:
Podwójne Hydro: Kamisato Ayato, Sangonomiya Kokomi i Kuki Shinobu, Candace, Barbara i Electro Traveller
Podwójne elektro: Raiden Shogun, Yae Miko i Tartaglia; Keqing, Beidou i Xingqiu