Jak dokładnie jest zaangażowany Iron Man?
Historia nie zawsze dokładnie określa, co jest wspaniałe, a co nie. Na przykład, kiedy pierwszy Martwa przestrzeń Gra ukazała się w 2008 roku, została doceniona przez krytyków, ale nie sprzedała się tak dużo, jak liczyło EA. Niemniej jednak zatrzymali serię, ponieważ czuli, że mogą sprawić, że zadziała, a sequel był hitem. Jednak trzeci tytuł nie odbił się tak bardzo na graczach i tym samym seria się skończyła. Jednak teraz wszystko wygląda dobrze dla franczyzy, dzięki Remake Dead Space to wychodzi. W wywiadzie dyrektor kreatywny Roman Campos-Oriola opowiedział o tym, dlaczego uważa, że gra może działać w dzisiejszych czasach oraz o procesie tworzenia remake’u godnego.
Po pierwsze, uważa, że gra może się dobrze sprzedawać w bardziej „nowoczesnych czasach”, ponieważ czuje, że jesteśmy w „złotym wieku horroru” z grami wideo. Nie do końca się myli, ponieważ Capcom odniósł z nimi duży sukces Mieszkaniec Zła tytuły jak późno. Wiele z nich było same w sobie przeróbkami.
Koncentrując się na Remake Dead Space, zauważył, że chociaż zespół miał ochotę zmienić wiele rzeczy, bardzo skupił się na tym, czego nie powinien zmieniać. Nadal chcieli, aby gra przypominała oryginalną grę, ale z nowoczesnymi ulepszeniami. Zobaczysz więc wiele ulepszeń elementów sterujących i ich reakcji na dotyk. Albo jak porusza się kamera, gdy przechodzisz przez kolejne poziomy statku.
Jedną z fundamentalnych zmian, które wprowadzili, była kwestia broni. W oryginalnym tytule trzeba było znaleźć plany na statku, a następnie zabrać je do sklepu, aby je zdobyć. To było mnóstwo czasu zmarnowanego w umyśle Campos-Orioli. Więc teraz znajdziesz nowe bronie i zbierzesz je bez problemu. To da ci czas na „przetestowanie ich” i zobaczenie, jak się czują. Dodatkowo, niektóre bronie zostały ulepszone, aby były dobre w rozczłonkowaniu lub przecinaniu niektórych wrogów bez problemu.
Ciekawym tematem podczas wywiadu była kolejna gra, którą zamierzał zrobić zespół Motive: Człowiek z żelaza.
Gra została ogłoszona niedawno i prawdopodobnie wejdzie na wyższy bieg, gdy tylko Remake Dead Space jest wyłączony. Więc pytanie brzmiało, czy to byłby koniec linii dla remake’ów, skoro skupiają się na tym dużym IP?
„Nie mogę mówić w imieniu innego projektu, ale mogę powiedzieć, że nie jest niczym niezwykłym posiadanie studiów z wieloma projektami”.
To prawda i bez wątpienia to, co robią z obecnym tytułem, wpłynie na to, co zrobią z ich przyszłym tytułem, niezależnie od tego, gdzie spróbują go zabrać. Będziecie mogli zdobyć remake dla siebie 27 stycznia 2023 roku.
Źródło: VGC