Zmiany balansu i poprawki błędów zalewają podwórko.
Spis treści[Hide][Show]
Po dwóch długich latach wczesnego dostępu, Uziemiony został ostatecznie wydany w całości w zeszłym miesiącu. Gra survivalowa stawia graczy w roli postaci, które zostały skurczone do rozmiarów mrówek i muszą jakoś przetrwać na podwórku. Oznacza to stawienie czoła pająkom i innym przerażającym stworzeniom, znajdowanie jedzenia i wody oraz tworzenie narzędzi i broni. Gra Obsidian Entertainment, którą można grać zarówno w trybie jednoosobowym, jak i wieloosobowym, od lat jest hitem. Nowa łatka 1.0.2 wprowadza do gry kilka bardzo potrzebnych funkcji i poprawek błędów, a także kilka zmian balansu, aby życie było trochę łatwiejsze.
The Uziemiony Łatka 1.0.2 zawiera poprawki dotyczące awarii, problemów z uruchamianiem i innych problemów, które nękają wielu graczy od czasu premiery. Jeśli chodzi o zmiany balansu, gracze solowi przekonają się, że gra stała się łatwiejsza. Wytrzymałość wyposażenia została zwiększona, niektóre stworzenia II poziomu mają teraz niższe HP i obrażenia, a Wilcze Pająki najprawdopodobniej będą spać przez cały dzień.
Sprawdź pełną listę poprawek błędów i zmian dla Uziemiony poniżej.
Cechy
- Dodano przycisk „Sortuj” do ekranów ekwipunku i magazynu
Balans gry i zmiany poziomu trudności
- Podwojona podstawowa wytrzymałość większości broni i zbroi
- Podwojony czas trwania/wytrzymałość wszystkich pochodni
- Komary na łąkach nie pojawiają się, dopóki nie zostanie oddany 1 superżeton
- Obrażenia i HP niektórych wczesnych stworzeń poziomu 2 zostały nieco obniżone
- Odznaka toksykologiczna zapewnia teraz 90% odporności na obrażenia od gazu zamiast pełnej odporności
- Jawamatyczna walka odradza teraz mniej stworzeń w trybie dla jednego gracza, aby uczynić ją mniej trudną
Inne zmiany
- Przeniesienie budynku nie będzie już anulowane, jeśli wpadniesz w walkę ze stworzeniem
- BURG.L będzie teraz dawał zadania rzemieślnika tylko dla przedmiotów, których gracz jeszcze nie stworzył
- Kombinacje Manta nie są już przerywane przez doskonałe bloki
- Nieznacznie zwiększone obrażenia Mant
- Kwarcyt i marmur wszystkich poziomów teraz domyślnie kumulują się do 99 (nie można dalej ulepszać za pomocą mlecznych zębów trzonowych)
- Nieznacznie zwiększono koszt wytrzymałości ataków kosturów
- Kolczaste Pchły Wodne mają teraz bardzo małą szansę na upuszczenie Pond Moss, gdy zostaną splądrowane
- Filtr wiadomości tekstowych na czacie dla wulgaryzmów
- Grzyby jadalne umieszczone pod wszystkimi dużymi grzybami na Górnym Podwórku
- ORC EMP Bomb zadaje duży DoT (obrażenia w czasie) trafionym istotom ORC
- Stacja terenowa w pobliżu obrzeży obszaru Pnia została przeniesiona do samego Pnia dla lepszej widoczności i użyteczności
- Możesz usunąć punkt nawigacyjny zasobów geodety z poziomu domyślnego ekranu mapy (nie musisz już znajdować się przy geodecie, aby to zrobić)
- Źródła światła Slime Mold i kolor światła Firefly Headlamp zostały nieco zgaszone, aby nie rzucały zbytnio limonkowo-zielonego koloru na wszystko
- Uzyskanie 100% na karcie raportu z gry wymaga ukończenia wszystkich MIX.R teraz
Uziemiony Naprawy awarii
- Naprawiono awarię, która mogła się zdarzyć, gdy stworzenie zostało splądrowane lub zniknęło, gdy miał się rozpocząć atak z efektami wizualnymi
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas oswajania zwierzaka
- Zmniejszenie awarii pamięci podczas wczytywania zapisu
Główne poprawki
- Gracze Xbox i Windows Store mogą ponownie zmienić nazwy skrzyń magazynu, o ile ich profil umożliwia wyświetlanie zawartości generowanej przez użytkowników
- Jeśli wyszedłeś poza fabułę otrzymania Obciążającej komórki, ale z jakiegoś powodu jej nie zdobyłeś, gra przyzna ci ją przy następnym wczytaniu sejwu
- Jeśli przejdziesz do punktu fabularnego, w którym musisz wejść w interakcję z Javamatic, ale gra ci na to nie pozwoli, gra naprawi stan zadania przy następnym wczytaniu zapisu
- Wczytanie zapisu z wcześniejszym dostępem nie będzie już aktywować zadań „Analizuj kamyk / Analizuj surowe włókno”, jeśli już to zrobiłeś. Naprawiono sejwy 1.0, które utknęły również w tym zadaniu
- Gracze nie będą już rozłączać się z trybem wieloosobowym po spędzeniu w trybie online przez ponad 4 godziny
- Drzwi w bazach graczy będą prawidłowo synchronizować stan otwartych drzwi, jeśli stan otwartych drzwi został zmieniony, gdy klient był daleko
- Wilcze pająki będą pewniej spać w ciągu dnia
- Rozwiązano niektóre przypadki, w których nie można było uzyskać 100% na karcie Raportu z gry
Inne poprawki
- Zajęto się dodatkowymi przypadkami użycia, w których stworzenia mogły utknąć w terenie
- Zoptymalizowano atak pyłku modliszki dla ustawień jakości niskiej i średniej (dotyczy to również Xbox One)
- Pinch Whacker jest teraz poprawnie klasyfikowany jako maczuga zamiast topora, nie zadaje już obrażeń siekających
- Prod Smacker jest teraz poprawnie klasyfikowany jako maczuga zamiast wielkiego miecza, nie zadaje już obrażeń tnących
- Osiągnięcie „Podejrzyj ich wszystkich” nie wymaga już posiadania wszystkich złotych kart
- Jack-O-Lantern nie będzie się już pojawiać na ganku w październiku, jeśli na drodze staną ci jakieś budynki bazowe
- Odporność na trucizny została przywrócona Pająkom, ponieważ nie miała zostać usunięta
- Plecaki, które wypadną w pobliżu akumulatorów samochodowych na Górnym Dziedzińcu, zostaną teleportowane w bezpieczne miejsce w pobliżu, aby zapobiec utknięciu w miejscach z natychmiastową śmiercią
- Monitory treningu w kopule Pond będą poprawnie włączać się po otwarciu kopuły zamiast po włączeniu Super Chip do BURG.L
- Nie możesz już chwytać niektórych przedmiotów przez ściany lub okna
- Twoja nazwa postaci nie powinna już rzadko pojawiać się nad twoją własną postacią
- Filtr tekstu w menu tworzenia zostanie zastosowany poprawnie po zmianie zakładek lub wytworzeniu przedmiotu
- Umieszczenie Łapacza Sap zapewnia lepszą kontrolę nad kątem ustawienia
- Budynki będą teraz wyświetlać swoje wartości Obrony w interfejsie budynku
- Przedmioty będą teraz wyświetlać swoje wartości ogłuszenia w polach opisu przedmiotów
- Efekty krytyczne pancerza Modliszki nie nakładają się już czasami na gracza
- Strzały bombowe kosztują teraz wytrzymałość, aby wystrzelić jak każda inna strzała
- Kwaśny topór bojowy jest teraz właściwie uważany za topór
- Budynki bez przekątnej można teraz przyciągać do obrotu po przekątnej pod określonymi kątami
- Naprawiono różne problemy z terenem, roślinnością i unoszącym się brudem
- Wczytanie zapisu z wcześniejszym dostępem nie resetuje upuszczonych plecaków graczy
- Nie działa to wstecz dla żadnej rozgrywki, która już poczyniła postępy w wersji 1.0 z zapisu wczesnego dostępu
- Naprawiono niektóre problemy z głośnością dźwięku, które powodowały nagłe zatrzymanie muzyki
- Korzystanie z trybu fotograficznego nie zwiększa już obrażeń stworzeń
- Mutacje w starych sejwach będą prawidłowo synchronizowane z ich prawidłowym poziomem odblokowania w oparciu o zmiany wartości 1.0
- Odkładanie częściowych stosów do pojemników działa poprawnie
Po raz pierwszy ogłoszone przez Xbox Game Studios na X019 w listopadzie 2019 r., Uziemiony została wydana w ramach wczesnego dostępu Steam i Xbox Game Preview 28 lipca 2020 r. Gra w końcu doczekała się pełnej premiery 27 września 2022 r. W lutym tego roku ma ponad 10 milionów aktywnych graczy. Uziemiony jest już dostępny do grania na konsolach Xbox, PC i w chmurze.
Źródło