Podnoszę to tylko dlatego, że to ty. Jesteś człowiekiem od rakiet.
Spis treści[Hide][Show]
Czas zrobić sobie przerwę od wojny z Prodeanami i Chaosem, aby być wyjątkowo nieodpowiedzialnym przy użyciu materiałów wybuchowych. Minęło trochę czasu, odkąd widzieliśmy etap Trials w ZdrajcaPierwsza oficjalna kampania, ale teraz nadszedł czas, aby poznać niuanse nauki o rakietach.
Oto jak i gdzie znaleźć wszystkie dodatkowe fragmenty rudy i inne łupy w Trial: Rockets.
Sekrety Prodeusa i przewodniki po rudach:
Sacrum | Badania | Paliwo | Nieszczęśnik | Geneza, część 1 | Księga Rodzaju, część 2 | Wykop | Generator chaosu | Pamięci | Strzelec | Zejście | Zagrożenie | Topnienie
Próby: Strzelba | Niszczarki | Rakiety
Odnalezienie wszystkich sekretów i rudy na temat topnienia
Jak zauważono w dwóch ostatnich wpisach dotyczących prób dla Zdrajca, są to etapy bonusowe, które skutecznie łączą dwa wyzwania w jednym. Pierwszym z nich jest 70-sekundowy bieg ataku na czas, w którym jak najszybciej oczyszczasz scenę, aby uzyskać dostęp do 3 odłamków rudy ukrytych w pobliżu wyjścia.
Drugi to bardziej spokojny bieg, w którym zbierasz sekrety sceny, maksymalizujesz liczbę zabójstw i zgarniasz 4 inne kawałki rudy, które są ledwo ukryte na całej scenie. Ten przewodnik dotyczy przede wszystkim tych ostatnich.
Sekrety: 2
#1: Mniej więcej w połowie sceny wejdziesz do długiego korytarza z zombie ze strzelby przed tobą i kilkoma polami siłowymi po lewej stronie.
Jeśli zniszczysz cel nad zombie, wyłączy to pola siłowe, co pozwoli ci złapać Automapę poziomu poniżej.
„Sekret” polega na tym, że podczas pierwszych kilku wizyt prawdopodobnie poruszasz się zbyt szybko i/lub zbyt długo czekasz na zniszczenie celu, więc nie zauważysz, kiedy pola opadają.
#2: Zanim wjedziesz windą na ostatni odcinek sceny (poniżej), omiń ją i zeskocz na dźwigary po drugiej stronie kanału lawy, na lewo od drzwi.
Poszukaj dużej paczki rakiet (zakreślonej poniżej) i przejdź przez drzwi obok niej.
Spowoduje to pojawienie się dwóch zombie, więc możesz podsumować liczbę zabitych na tym etapie i wpuścić cię do komnaty z podnoszonym pancerzem, który prawdopodobnie zauważyłeś przez okno w pierwszym pokoju. Pobliska platforma windy automatycznie łączy się z windą nad tobą, dzięki czemu możesz wjechać nią aż na najwyższe piętro, aby kontynuować poziom.
Fragmenty rudy: 7
#1-#3: Ukończ etap, niszcząc wszystkie cele w 70 sekund lub mniej.
Jeśli Trial: Shredders dotyczyło przeładowywania, Trial: Rockets dotyczy krótkoterminowego planowania i przewidywania. Scena jest ustawiona tak, aby dać ci długi pas startowy prowadzący do każdego celu, a żaden z nich się nie porusza. Możesz strzelać rakietą, ścigać się za nią i prewencyjnie reagować na to, co ta rakieta ma wywołać.
Wymaga to dość dobrej znajomości mapy, ale przebieg czasowy Trial: Rockets jest prawdopodobnie najłatwiejszym z czterech etapów próbnych w „The Kingdom Between”.
#4: Gdy wyjdziesz do dużej jaskini na początku poziomu, ten fragment rudy znajduje się po twojej prawej stronie, na wycięciu w ścianie. Dosięgnięcie wymaga przynajmniej podwójnego skoku.
#5: W pomieszczeniu, w którym znajduje się trzeci cel, ten fragment rudy znajdziesz we wnęce po drugiej stronie, daleko na uboczu.
Skok, aby go zdobyć, jest trochę trudny. Podobnie jak w przypadku dotarcia do tajnego wyjścia w Meltdown, wymaga to bardzo dokładnego zmierzenia czasu zarówno drugiego skoku, jak i doskoku w powietrzu, w przeciwnym razie wpadniesz w znajdujący się pod nim kwas z natychmiastowym zabójstwem.
#6: Po wysadzeniu w powietrze ściany jaskini przejdź przez dziurę i zawieś ostro w lewo. Wzdłuż ściany znajduje się trudny do wykrycia chodnik, który pozwoli ci dotrzeć do Fragmentu Rudy w odległym oknie.
Jest nie identyczny chodnik na prawo ścianę jednak, więc będziesz musiał wrócić tą samą drogą, którą przyszedłeś. Nie rób tego, co zrobiłem za pierwszym razem i po prostu załóż, że jest tam kolejna ukryta półka, którą możesz zejść.
#7: To jest okropne. Kiedy przedłużysz most pod koniec poziomu, po lewej stronie znajduje się łatwa do przeoczenia luka, która pozwala wskoczyć na krawędź budynku, który właśnie opuściłeś.
Korzystając z podwójnego skoku i odskoku w powietrzu, przeskocz przez kamień węgielny budynku na następny parapet.
Z tego miejsca możesz dostrzec ostatni ukryty fragment rudy na jednym z pobliskich rozpórek wspierających. Weź go, a potem wróć tą samą drogą, którą przyszedłeś.
Irytujące jest to, że jeśli przegapisz jakikolwiek skok, będziesz musiał ponownie uruchomić scenę. Nie jest trudno wrócić na czas, aby bezpiecznie wylądować, ale ponieważ winda na trzecie piętro blokuje się po użyciu, nie masz możliwości powrotu na najwyższe piętro. Bądź tu ostrożny, powstrzymaj się od pośpiechu i zrób to dobrze, abyś nie musiał tego robić ponownie.