Więcej zabójców, więcej wyznań
Jeśli myślałeś, że wszystkie Assassin’s Creed tytuły ogłoszone w zeszłym miesiącu, począwszy od tytułu z 2023 r. Assassin’s Creed Miragedo kolejnych tytułów w przygotowaniu, w tym Assassin’s Creed: Kryptonim Czerwony, Assassin’s Creed: Kryptonim Hexea także kilka tytułów mobilnych i oczywiście Assassin’s Creed Nieskończonośćy, portal internetowy, który połączy ze sobą każdą grę, teraz masz trochę więcej Assassin’s Creed na talerzu w postaci dedykowanego projektu wieloosobowego, Project Invictus.
To była ostatnia rozmowa o zarobkach firmy Ubisoft, która była gospodarzem oficjalnego ogłoszenia Projektu Invictus, nie w żaden duży, chrapliwy sposób, ale po prostu zauważono to podczas czytania raportu: „Ponadto, zespół, w tym weterani For Honor, pracuje obecnie nad wprowadzeniem powrót do trybu wieloosobowego Assassin’s Creed z samodzielnym doświadczeniem poprzez Infinity pod kryptonimem projektu Invictus” Invictus będzie częścią budowanego hubu Infinity, aby towarzyszyć zarówno Hexe, jak i Red. Sama nieskończoność jest nadal dziwnym tematem, ponieważ nie jest szczególnie jasne, jakim potrzebom służy, ale jak opisuje to Ubisoft:Assassin’s Creed Nieskończoność będzie bramą dla wszystkich Assassin’s Creed doświadczenia, w których metahistoria będzie żyła asynchronicznie”.
To, co robi Infinity, to łączenie gier na więcej sposobów niż tylko narrację, ma na celu promowanie zaangażowania w treści zarówno obecne, jak i przyszłe. „Ten projekt pozwoli nam połączyć gry ze wspólnym i bardziej spójnym wątkiem narracyjnym, który nagrodzi graczy za ich zaangażowanie we wszechświecie, napędzanie zaangażowania, a jednocześnie zapewnianie większej możliwości odkrywania tworzonej przez nas treści”, projekt taki jak Invictus jest z pewnością czymś, co będzie promować przedłużone zaangażowanie, jeśli jest właściwie realizowane przez zespoły Ubisoft.
Tryby wieloosobowe w Assassin’s Creed franczyza to dawno zapomniany element franczyzy. Po raz pierwszy multiplayer pojawił się w serii z Assassin’s Creed Brotherhood w 2010 roku i był obecny w kilku kolejnych tytułach, Assassin’s Creed Revelations, Assassin’s Creed IIIa następnie 2013 Assassin’s Creed IV: Czarna Flaga. Były to gry wieloosobowe oparte na rywalizacji, ale nawet od tego czasu franczyza bawiła się odmianami trybu wieloosobowego, z 2014 roku Społeczność Assassin’s Creed wspieranie kooperacyjnego trybu online dla wielu graczy. Społeczność Assassin’s Creed uruchomiona z mnóstwem błędów i wad wizualnych w momencie premiery, które umniejszały wrażenia fanów i spowodowały, że tryb dla wielu graczy został w dużej mierze przeoczony. Centrum Infinity może gościć zarówno rywalizację, jak i współpracę Assassin’s Creed wrażenia z trybu wieloosobowego, co oznacza, że trudno jest dokładnie określić, jaką ścieżkę wybierze Ubisoft w nadchodzącym podejściu do trybu wieloosobowego – nie trzeba jednak dodawać, że niedawna strużka Assassin’s Creed teraz stał się powodzią i bezwzględnie będzie trwał przez wiele lat.
Źródło