Tak wiele z tego Sonic dotyczy nostalgii, pomimo jego odważnego nowego kierunku.
W nowym wywiadzie lider zespołu Sonic, Takashi Iizuka, odpowiada na nowe pytania dotyczące Sonic Frontiers. Podczas gdy nadal odwraca się od porównań do The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Iizuka ma ciekawe rzeczy do powiedzenia na temat poziomów cyberprzestrzeni.
Poziomy cyberprzestrzeni mają przywoływać wspomnienia klasycznych poziomów 2D i 3D Sonica, takich jak Green Hill Zone i Sky Sanctuary. W tradycji gry poziomy Cyberprzestrzeni są dosłownie budowane z własnych wspomnień Sonica. Sonic Team zbudował tak wiele na Cyberprzestrzeni, że można go było włączyć do własnej gry. Głównie, wyjaśnia Iizuka, Sonic Team wykorzystał te poziomy jako okazję do dodania elementów i szczegółów, które zagorzali fani mogliby wziąć za pisanki, aby mogli je znaleźć.
Przetłumaczone komentarze Iizuki można przeczytać poniżej.
„Cyberprzestrzeń to cyfrowa projekcja i coś w rodzaju cyfrowego tworzenia rzeczy ze wspomnień Sonica. Tak więc miejsca takie jak Green Hill Zone, Sky Sanctuary, miejsca, w których Sonic był wcześniej, są odtwarzane jako cyfrowe środowiska, przez które może przechodzić Sonic. Z tego powodu tak naprawdę wszystko, czego doświadczył, pojawi się w cyberprzestrzeni i jest to naprawdę duża część zawartości gry.
Gdybyśmy usunęli wszystkie poziomy cyberprzestrzeni, prawdopodobnie moglibyśmy zrobić z tego samodzielną, liniową grę Sonic. Ale zespół programistów naprawdę chce pójść o krok dalej i stworzyć treści, które z pewnością spodobają się naszym fanom. Dużo kreatywnych jajek wielkanocnych, które tam umieścili. Więc tak, to oczywiste, że to jest Green Hill Zone, Sky Sanctuary, ale nawet część poziomu
projekt jest wzięty, przerobiony i umieszczony w innym formacie, aby ludzie mogli go zrozumieć jako jajko wielkanocne i rodzaj mrugnięcia od twórców gry do publiczności.
Z boku Iizuka podzieliła się również kilkoma drobnymi szczegółami dotyczącymi historii. Sonic udaje się na wyspę ze swoimi przyjaciółmi Amy i Tailsem, ale nie jest do końca pewien, co tam robi. Amy i Tails gubią się po drodze, a Sonic również wpada na Knucklesa.
Iizuka wyjaśnia, że Sonic Team celowo dodał te trzy postacie z listy postaci Sonica, ponieważ fani oczekują, że będą stałymi bywalcami serialu, jako najbliżsi przyjaciele Sonica. Sonic Team również stara się sprowadzić jak najwięcej postaci z historii Sonica, ale nadal irytują się, gdy ludzie pytają, gdzie można znaleźć postacie takie jak Big The Cat i Shadow The Hedgehog.
W pewnym sensie Sonic będzie musiał uratować całą trójkę w trakcie gry, a ostatecznie Sonic dowiaduje się, jaki jest jego cel na wyspie wraz z graczem. Jednak na drodze Sonica jest nowa postać; Sage, którego Iizuka wyjaśnia, to kolejny element narracyjny, którego nie chcą od razu wyjaśniać. Sage jest wrogo nastawiona do Sonica, kiedy spotykają się po raz pierwszy, i zwraca Tytanów w jego stronę, ale w trakcie gry dowiesz się więcej o niej i jej motywach.
Sonic Frontiers ukaże się 8 listopada 2022 roku na PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox Series X/S i Windows na Steam i Epic Games Store. Możesz dowiedzieć się więcej o Sonic Frontiers z najnowszych zwiastunów tutaj i tutaj.
Źródło: YouTube przez Shacknews