Ponieważ nie każdy może po prostu zrezygnować z czatu głosowego online, takiego jak Splatoon.
Infinity Ward ujawnił zaskakująco surowy nowy system moderacji dla Call of Duty gry posuwają się do przodu. Obowiązuje już w Call of Duty: Modern Warfare 2 i też będzie w pobliżu Call of Duty Warzone 2.
Głównie, Call of DutyTwórcy gry będą teraz na stałe zabronić Ci korzystania z czatu głosowego i tekstowego, jeśli będziesz zbyt obraźliwy lub toksyczny dla innych graczy. Podczas gdy Infinity Ward przeprowadzi własne monitorowanie, aby to sprawdzić, ulepszyli również system raportowania, który jest wbudowany w Call of Duty Modern Warfare 2 samo.
Te ulepszenia obejmują zapewnienie zgłaszającym graczom możliwości nadania większego kontekstu każdemu zgłoszeniu. Zasadniczo możesz wysłać dowolną wiadomość do programistów, aby wyraźnie zakomunikować im problem. Moderatorzy mają również nowy zestaw narzędzi, z których mogą skorzystać właśnie w tym celu.
Aby było jasne, jest to uniwersalny system moderacji, który wszyscy Call of Duty gry będą używać posuwania się do przodu. Wsparcie dla graczy Activision i wszyscy twórcy wszystkich Call of Duty gry, a mianowicie Infinity Ward, High Moon Studios, Sledgehammer Games, Demonware i Treyarch, wszystkie działały na tym systemie.
Każdy gracz, który chce grać w dowolne tryby wieloosobowe, będzie teraz zmuszony do przeczytania Call of Duty Kodeks postępowania i poinformuj, że wyrażają zgodę, zanim będą mogli grać w trybie wieloosobowym.
To oczywiste, ale toksyczność między Call of Duty gracze byli problemem dla serii prawie tak stare jak Call of Duty samo. Przez lata zgłaszaliśmy astronomiczną liczbę zbanowanych graczy w wielu grach Call of Duty. 48 000 zbanowanych Awangarda Call of Duty oraz Call of Duty Warzone w grudniu 2021 r. 100 000 zakazanych w Call of Duty Warzone sam w kwietniu ubiegłego roku. I 90 000 zakazanych w tym roku, w marcu ubiegłego roku.
Wiemy, po wielu badaniach na ten temat, że nie można udowodnić, że gry wideo powodują, że gracze są agresywni. Niestety, nadal jest faktem, że gracze stają się wobec siebie toksyczni, nawet jeśli są dla siebie zupełnie obcy, z pozornie najdrobniejszych powodów.
Jak widać, jest to poważny problem dla Call of Duty, tak jak w przypadku wszystkich gier wideo z trybem wieloosobowym online. Chociaż istnieje dziwna gra, taka jak Splatoon to po prostu wymyka się problemowi, nie włączając w ogóle czatu dla wielu graczy, większość gier nie może tego zrobić, i to jest właściwa rzecz do zrobienia.
Gracze naprawdę nie powinni być zmuszani do zachowywania się, gdy wszyscy chcą po prostu cieszyć się grą tak, jak są. Ale jeśli każda gra wieloosobowa korzysta z takich systemów, może uda nam się uciec od rzeczywistych konsekwencji tej toksycznej kultury.
Źródło: GameRant