Ta wiadomość wskazuje na nieufność wobec nowej firmy, która może być niesprawdzona, ale ten sceptycyzm jest również nieuzasadniony.
Protokół Callisto reżyser Glen Schofield pojawił się na Twitterze, aby wyjaśnić sytuację z animacjami śmierci znajdującymi się w DLC.
Jak informowaliśmy w przepustce sezonowej, Protokół Callisto oferuje nowe animacje śmierci dla niektórych swoich DLC. Pakiet zarazy obiecuje trzynaście nowych animacji śmierci dla Jacoba. Pakiet Riot ma następnie trzynaście nowych animacji śmierci dla wrogów.
Podczas gdy fani nie mogą się doczekać tych nowych animacji, niektórzy stali się krytyczni wobec tych zapowiedzi. Zaczęli spekulować, że jest to zawartość celowo wstrzymywana w celu odsprzedaży jako DLC. Tego rodzaju rzeczy są powszechnym oskarżeniem w przypadku wielu gier wideo AAA, aw wielu przypadkach deweloper i wydawca naprawdę zdecydowali się na pocięcie swoich gier w ten sposób.
Na Twitterze Glen udostępnił to oświadczenie:
„Żeby było jasne: nie wstrzymujemy niczego przed główną grą w ramach przepustki sezonowej. Jeszcze nawet nie rozpoczęliśmy prac nad tą zawartością. To wszystko nowe rzeczy, nad którymi będziemy pracować w nowym roku. Fani prosili o JESZCZE WIĘCEJ zgonów, więc uczynimy z tego priorytet w przyszłym roku”.
Dziwna sytuacja dla Protokół Callisto studio Striking Distance Studios do zarządzania. Chociaż firma ma skalę i doświadczenie AAA, pochodzi ze stosunkowo nowego studia. Striking Distance Studios zostało założone przez Krafton, koreańską firmę zajmującą się grami, która właśnie próbuje wyjść ze swojej strefy komfortu, publikując więcej gier na Zachodzie.
Ale pod względem talentu i siły roboczej, Striking Distance Studios jest więcej niż w stanie zapewnić wrażenia z gry AAA, których oczekują fani, po wszystkich zapowiedziach, które firma przedstawiła temu, co zostało rzekomo sprzedane jako duchowy następca Martwa przestrzeń.
Bez względu na to, jakich zasobów Striking Distance Studios może nie mieć, byłyby więcej niż w stanie je ukryć. Niedawno ujawniono, że firma przeniosła wszystkie swoje potrzeby związane z przechwytywaniem ruchu, a także niektóre prace filmowe, do należącej do PlayStation grupy Visual Arts Service. Jeśli się uwzględni Protokół Callisto pojawi się na wielu platformach, prawdopodobnie była to praca do wynajęcia, a Krafton i Striking Distance Studios nie miałyby problemów ze znalezieniem takich zasobów do swoich przyszłych gier.
Jeśli istnieją dobre powody, by być sceptycznie nastawionym do nowego studia, takiego jak Striking Distance Studios, nadal możemy dać im korzyść z wątpliwości.
Protokół Callisto zostanie wydany na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i PC 2 grudnia 2022 roku.
Źródło: Kronika gier wideo