Zły Zachód to nowa gra akcji, w której gracze wcielają się w rolę Jessego Rentiera, polującego na wampiry kowboja, który musi użyć swojej elektrycznej Rękawicy, aby przebić się przez fale wampirów i demonów, aby zapewnić światu bezpieczeństwo. Podczas swojej podróży gracze natkną się na wiele przedmiotów kolekcjonerskich, w tym Wiedzę, która dopełnia scenerię, Gotówkę, którą można znaleźć w woreczkach, skrzyniach lub małych skrzyniach i można jej użyć do zakupu ulepszeń wyposażenia, oraz Unikalne skrzynie, które mogą trzymaj jeszcze więcej Złota, skórki dla swojej broni i postaci, a nawet tajne umiejętności i zdolności. W sumie na 16 poziomach gry można znaleźć 393 przedmioty kolekcjonerskie.
Dowiedziawszy się, że misja Harrowa na polu naftowym polegała tylko na wypchaniu kieszeni, Jesse wraca do polowania na Felicity. Ten przewodnik pokaże graczom, gdzie znaleźć wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w rozdziale 10: Nietoperze w dzwonnicy w Zły Zachód.
Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 10 w Evil West
W rozdziale 10: Nietoperze w dzwonnicy Jesse udaje się do miasta Dickinson, aby powstrzymać plan Felicity zarażenia całego kraju. W tym rozdziale jest łącznie 37 przedmiotów kolekcjonerskich z 6 przedmiotami wiedzy, 30 gotówką i 1 skrzynią. Poniżej znajduje się pełne zestawienie miejsc, w których można znaleźć wszystkie przedmioty do zebrania w misji.
Gotówka nr 1
Gdy przejmiesz kontrolę nad Jessem po przerywniku otwierającym rozdział, zejdź na dół do pokoju odpraw i zbierz gotówkę ze stołu obok ściany z bronią.
Gotówka nr 2
Skieruj się w stronę wejścia do kryjówki. Po drodze znajdziesz Casha na stole roboczym po prawej stronie.
Wiedza nr 1: Wiadomości z Daily Mail 4/4
Na lewo od wyjścia z kryjówki znajduje się przedmiot Lore.
Wiedza nr 2: Kurier Państwowy 1/1
Udaj się do laboratorium Emilii, aby znaleźć ten fragment Wiedzy.
Gotówka nr 3
Zejdź na dół do Kostnicy, aby znaleźć trochę gotówki na jednym ze stołów operacyjnych
Gotówka #4
Po przybyciu do Dickinsona zejdź ścieżką i przebij się przez zakutą w łańcuchy barykadę po prawej stronie. Za nim jest gotówka.
Gotówka #5
Wróć główną ścieżką, aż skręci w lewo. Zanim udasz się w lewo, znajdziesz Casha na pudle przed kilkoma ciałami.
Gotówka #6
Wysadź trochę trotylu blokującego główną ścieżkę. Po minięciu gruzu spójrz w lewo, aby znaleźć tę gotówkę.
Gotówka #7
Kontynuuj główną ścieżką, aby znaleźć ciało wiszące na słupie telefonicznym. Zestrzel ciało, aby zebrać na nim gotówkę.
Gotówka #8
Po ukończeniu pierwszego starcia bojowego przeskocz przez mur do następnego obszaru. Bezpośrednio przed tobą znajduje się świecąca skrzynia, którą możesz zniszczyć, aby zebrać znajdującą się w niej gotówkę.
Gotówka #9
Skręć w lewo od świecącego pudełka, aby zobaczyć trochę TNT. Wysadź TNT, aby odsłonić skrzynię z pieniędzmi.
Gotówka #10
Kontynuuj podróż przez miasto i dotrzyj do pierwszego drzewa otoczonego przez wrogów. Na prawo od drzewa znajduje się dom ze świecącą skrzynią na werandzie.
Gotówka #11
Obejdź prawą stronę tego domu i wybierz prawą ścieżkę, która była tuż za Cash #8. Po pokonaniu kilku wrogów, na końcu ścieżki obok drzwi stodoły znajdziesz świecącą kotkę.
Gotówka #12
Przejdź obok przykutej łańcuchem barykady na lewo od czerwonego drzewa z Cash # 10 i przejdź przez otwór w płocie, zanim spojrzysz w lewo, aby zobaczyć trochę TNT. Wysadź TNT, aby wejść do budynku i znaleźć skrzynię z pieniędzmi.
Gotówka #13
Kontynuuj ścieżką fabularną w kierunku przykutej barierą. Tuż przed barierą spójrz na budynek po prawej stronie, a zobaczysz powóz z Cashem w środku.
Gotówka #14
Omiń przykutą łańcuchem barierę blokującą ścieżkę fabularną. Idź ścieżką w dół, aż się rozwidli. Idź w prawo i zabij kilku wrogów. Gotówkę znajdziesz aż na prawo od obszaru.
Gotówka #15
Odwróć się od poprzedniej gotówki, aby zobaczyć most. Nie przechodź przez most, zamiast tego idź na prawo od mostu i idź maksymalnie w prawo. W końcu dotrzesz do kryształów Splendoru otoczonych przez wrogów. Wejdź do struktury na prawo od kryształów, aby znaleźć skrzynię z pieniędzmi.
Gotówka #16
Wracaj na główną ścieżkę, aż dotrzesz do zamkniętych bram kościoła. Tuż przed bramą znajdziesz Casha na pobliskiej skrzynce.
Gotówka #17
Przejdź przez otwartą bramę na prawo od poprzedniej Kasy i wejdź do zniszczonego czerwonego budynku. Gotówkę znajdziesz na półce.
Wiedza nr 3: Pamiętnik Felicity 3/6
Kontynuuj główną ścieżkę fabularną i wdrap się na półkę na lewo od Casha #16. Na półce zobaczysz grupę kryształów Glamour. Lore znajdziesz wśród kryształów.
Gotówka #18
Idź do stajni na lewo od Wiedzy, aby znaleźć Casha.
Gotówka #19
Po wielkiej bitwie przed kościołem będziesz musiał przebić się przez metalową bramę. Po przejściu przez bramę spójrz w prawo, aby znaleźć świecącą skrzynię.
Gotówka #20
Kontynuuj podróż do miasta. Niedaleko ścieżki znajdziesz wiszące ciało, które możesz zestrzelić za Casha.
Gotówka #21
Kiedy dotrzesz na zewnątrz Big William’s Stables, idź w lewo, a następnie skręć w lewo, by stanąć twarzą do budynku. Gotówkę znajdziesz tutaj.
Gotówka #22
Idź na prawo od wejścia do Stajni, by znaleźć więcej gotówki.
Gotówka #23
Zestrzel ciało znalezione w stajni.
Wiedza nr 4: Pamiętnik Felicity 4/6
Na beczkach obok otworu, przez który musisz się przecisnąć leży Lore.
Skrzynia #1: Ukryty profit zdrowego stylu życia
Po kolejnym starciu zestrzel łańcuch na jednym z budynków, by dostać się na zniszczone najwyższe piętro i znaleźć skrzynię.
Gotówka #24
Wejdź do budynku, który odblokujesz strzelając w przełączniki. Będąc na najwyższym piętrze, spójrz w lewo, aby znaleźć przykute łańcuchami szczątki. Uderz go z drogi i otwórz skrzynię z pieniędzmi.
Gotówka #25
Wyjdź na zewnątrz ścieżką fabularną, a znajdziesz tę gotówkę na końcu chodnika po lewej stronie w dość oczywistym miejscu.
Gotówka #26
Przejdź przez rozdział, aż wejdziesz po kolejnych schodach, a następnie spójrz w prawo, aby zobaczyć świecącą skrzynię.
Gotówka #27
Idź dalej przez miasto, aż po lewej stronie znajdziesz trochę TNT. Zniszcz TNT, aby odsłonić skrzynię z pieniędzmi.
Gotówka #28
Z poprzedniej skrzyni z gotówką odwróć się i skieruj się w pobliską uliczkę. Podążaj nim do końca, aby znaleźć zakute w łańcuch drzwi. Przebij się przez nią, aby znaleźć skrzynię z pieniędzmi.
Wiedza nr 5: Fdziennik Elicity 5/6
Tuż przed wejściem do sklepu wielobranżowego przez dziurę w ścianie znajdziesz tę Wiedzę siedzącą obok niektórych kryształów Splendoru.
Gotówka #29
Znalezione na ladzie w sklepie wielobranżowym.
Gotówka #30
Podczas długiej walki na drodze uważaj na TNT po prawej stronie. Użyj TNT, aby oczyścić drogę do skrzyni z pieniędzmi.
Wiedza nr 6: Pamiętnik Felicity 6/6
Tuż obok przykutej łańcuchem bramy, przez którą musisz się przebić po wspomnianym wcześniej spotkaniu z wrogiem, znajduje się ostatni element Lore i przedmiot kolekcjonerski tego rozdziału.
Po znalezieniu tego wszystkiego masz teraz wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 10: Nietoperze w dzwonnicy do Zły Zachód. Możesz teraz przejść do następnej misji, rozdziału 11: Człowiek z ludu.
Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przewodniki, wskazówki i sztuczki dotyczące osiągnięć Zły Zachód!
Więcej poradników Evil West:
Evil West: Pełna lista osiągnięć i trofeów | Evil West: Jak grać w trybie współpracy | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 1 | Lokalizacje wątpliwych ładunków, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 2 | Lore rajdu, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 3 | Lore First Spark, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 4 | Od zmierzchu do świtu Lokalizacje wiedzy, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 5 | Diabelska Przełęcz Lore, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 6 | Lokalizacje odległych posterunków RI, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 7 | Lokalizacja dymu i luster, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 8 | Lore Pharmakon, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 9 | Gdzie ropa smakuje jak wiedza o krwi, gotówka i lokalizacje skrzyń