Nowa aktualizacja jest już dostępna do pobrania.
Nowa aktualizacja dla Pole bitwy 2042 właśnie się ukazała i wprowadza wiele zmian do tytułu strzelanki EA. Gra niedawno udostępniła zawartość sezonu 3: Eskalacja. Po tym, co niewątpliwie było wyboistą drogą Pole bitwy 2042, wygląda na to, że zespół programistów EA DICE był mile zaskoczony opiniami społeczności na temat obecnego stanu gry. Dzisiejsza aktualizacja powinna zapewnić graczom dalsze ulepszenia.
Nowa aktualizacja 3.1 zostanie uruchomiona dzisiaj, 7 grudnia, i przyniesie szereg ulepszeń jakości życia, a także kilka przeróbek i dodatkowych poprawek. Głównymi zmianami dodanymi do gry w ramach tej aktualizacji będzie dodanie trzech nowych broni Vault. Zostały one wyszczególnione jako działa M416, M240B i M93R, z których każde ma własne zadania specjalne, aby je odblokować.
Kolejną kluczową zmianą w tej aktualizacji będzie pełna przeróbka mapy Manifest w grze. Proces myślowy stojący za przeróbką tej lokalizacji polega na zapewnieniu, że Manifest „stanie się bardziej usprawniony i zaoferuje mniej miejsca w grze”. Deweloperzy dodali i dostosowali kilka kluczowych miejsc na flagi na mapie, aby skrócić czas podróży graczy przez strefę. Będzie też zawierać przerobione ciekawe miejsca, w tym Container Yard – North, Quay, Container Yard – South oraz stację pogodową.
Gracze powinni również spodziewać się ogólnej poprawy responsywności gry i ulepszonych animacji przeładowywania broni. W ramach aktualizacji poprawiono również dźwięk. Możesz przeczytać pełne informacje o łatce dla nowej aktualizacji na stronie Pole bitwy 2042 stronie internetowej, ale niektóre z głównych zostały wymienione poniżej.
Informacje o aktualizacji 3.1 do Battlefield 2042
Ulepszenia rozgrywki
- Możesz teraz dynamicznie zmieniać promień powiększenia minimapy za pomocą skrótu klawiszowego
- Poprawiono rejestrację trafień żołnierzy na poruszających się platformach lub pojazdach
- Rozwiązano problem, przez który animacja skarbca mogła być odtwarzana na animacji przeładowania
- Dalsze ulepszenia mające na celu poprawę reakcji na animacje rozkładania i cofania broni, celowania w dół, przechodzenia sprintu i skrócenia czasu wokół prędkości ruchu żołnierza, te zmiany będą szczególnie odczuwalne w animacji
- Poprawiona responsywność przy przejściu do ruchu ze stania w miejscu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było pominąć czas odzyskiwania sprintu przez trawers
- Naprawiono nieprawidłowe odtwarzanie animacji podczas wchodzenia do pojazdów przez wejście znajdujące się wysoko nad ziemią
- Rozwiązano problem polegający na tym, że postać zacinała się w stanie powalenia po śmierci podczas zabójstwa, a następnie została wskrzeszona
- Napraw rzadki błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w stanie zawieszenia po śmierci podczas zabójstwa
- Wyraźniejsze reakcje na trafienia, aby poprawić wrażenia ze strzelania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Sundance mógł mieć bardziej sprężyste lądowanie dzięki wingsuitowi, niż oczekiwano
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że lądowanie ze skafandrem na płocie krótko po aktywacji mogło spowodować śmiertelne obrażenia od upadku
- Naprawiono problem z nieprawidłowym wyświetlaniem rozprysków krwi podczas strzelania do wrogich żołnierzy
- Naprawiono błąd powodujący pojawianie się rozprysków krwi w niezamierzonych miejscach
- Dodano elementy krwawej mgły do zwykłych trafień w ciało i głowę żołnierzy, aby lepiej pokazać, że trafiłeś wroga
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było przyczepić się do liny przez cienkie ściany
- Naprawiono psucie się animacji lewej ręki po wejściu do pojazdu ze sprintu poprzecznego
- Naprawiono błąd, który powodował, że bieganie sprintem do wody mogło przerywać animację pływania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami można było zobaczyć unoszące się części broni po rzuceniu inteligentnego granatu