Striking Distance Studios nadal wywiązuje się z tego, co obiecało fanom.
Studio Striking Distance opublikowało informację o swojej najnowszej aktualizacji Protokół Callistoco poprawia wydajność na wszystkich platformach.
Udostępnili tę wiadomość na Twitterze:
„Nowa aktualizacja jest dostępna dla wszystkich platform. Poszukaj ulepszeń walki, poprawek wydajności i stabilności, optymalizacji lokalizacji i ogólnych zmian jakości życia. Słuchamy i jesteśmy wdzięczni za opinie. Więcej w przyszłości.
Kilku z was pytało i możemy potwierdzić, że trofea PS4 są teraz synchronizowane przez PSN. Dziękuję za cierpliwość.”
Informowaliśmy o znacznie wcześniejszej aktualizacji na PC, która głównie naprawiała problemy z zacinaniem się gry. Mieli także nową aktualizację na PC pomiędzy tą najnowszą a tą.
Oto, co napisali na Twitterze w związku z tą aktualizacją na PC:
„Dziękuję za cierpliwość. Dostępna jest teraz łatka na PC, która poprawia problemy z zacinaniem się gry z powodu kompilacji shaderów. Po aktualizacji przy pierwszym uruchomieniu aplikacji w menu gry może wystąpić chwilowe zacinanie się. Pracujemy nad dalszymi optymalizacjami w nadchodzących dniach.”
Jak być może zauważyliście, Striking Distance Studios było w stanie wydać swoje pierwsze poprawki na PC, zanim mogły zostać przeniesione na konsole. Poprawka do trofeów PlayStation 4 jest pierwszą dużą poprawką dla takiej platformy.
Wyjaśniliśmy wcześniej, w jaki sposób Striking Distance Studios i firma macierzysta Krafton miały duży wpływ na to wydanie. Dobrze jest również pomyśleć o tym, że obecny duch czasu wokół gier wideo nie wydaje się już dotyczyć gier, które całkowicie spadają, gdy nie pojawiają się od razu po uruchomieniu.
Od pewnego czasu panuje powszechna opinia, że sprzedaż gier w dużym stopniu opiera się na szumie związanym z premierą. I tak wyniki Metacritic są uwzględniane przez firmy zajmujące się grami wideo obok sprzedaży gier, aby ocenić wydajność ich studiów w tworzeniu gier. A wszelkie kontrowersje, które pojawiają się w okresie poprzedzającym premierę, mogą sprawić, że gra się zepsuje.
Ale teraz wiemy, dzięki grom takim jak Cyberpunka 2077 oraz Niebo niczyje, że gracze mogą czasami być bardziej wyrozumiali. Niektóre gry, np Pole bitwy 2042 oraz Call of Duty Vanguard mogą zostać szybko zapomniane przez graczy, gdy przechodzą do nowszych gier z tych serii.
Do samodzielnych gier, np Niebo niczyje oraz Protokół Callisto, studio ma tylko jedną grę i niekoniecznie może przejść do kontynuacji. Ale jeśli odpowiednio zbudują swoje społeczności i dobrą wolę, mogą zbudować dla siebie narrację o powrocie. Być może w prawdziwym życiu, podobnie jak w grach wideo, gracze kibicują również słabszym. Możemy mieć tylko nadzieję, że Striking Distance Studios nie zawiedzie swoich fanów.
Źródło: Świergot