Istnieje wiele zagadek do rozwiązania sygnalizowane w tym kilka sejfów do włamania. Podczas gdy pierwszy sejf, który napotkasz w grze, znajdujący się w klasie 4B w pierwszym rozdziale, jest dość prosty. To powiedziawszy, jeśli masz trudności z tym, jak sygnalizowane ujawnia swoje informacje, możesz mieć trudności ze złamaniem pierwszego sejfu.
Sposób, w jaki gra traktuje sejf ścienny, jest trochę symboliczny sygnalizowane zbliża się do swoich zagadek: nie rozwiąże ich za ciebie, zamiast tego będziesz musiał włożyć pracę w ich zrozumienie dla siebie. Jeśli jednak nadal utkniesz, nie ma wstydu w uzyskaniu dodatkowej pomocy. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby dowiedzieć się, jak uzyskać bezpieczną kombinację do sejfu ściennego w klasie 4B. Warto zauważyć, że niektóre z sejfów ściennych sygnalizowane są opcjonalne i zawierają dodatkowe łupy i zapasy. To powiedziawszy, sejf klasy 4B jest niezbędny do złamania, jeśli chcesz kontynuować główną ścieżkę gry.
Więcej przewodników po Signalis:
| Jak zdobyć rewolwer Einhorn i karabin Nitro Express | Jak zdobyć wszystkie zakończenia |
Bezpieczne puzzle ścienne klasy 4B
Kiedy zdobędziesz wolne panowanie nad eksploracją Placówki Aeon w pierwszym rozdziale sygnalizowane, znajdziesz formularz zgłoszenia serwisowego w pokoju personelu obok czerwonej stacji zapisu. Formularz mówi, że sejf ścienny w klasie 4B został zresetowany do domyślnej kombinacji i każdy, kto go posiada, może z łatwością otworzyć sejf.
Aby uzyskać domyślną kombinację, udaj się do Auli, na północ od klasy 4B, i weź Protektor Key z ławki po północnej stronie pomieszczenia. Z kluczem w dłoni wróć do obszaru, w którym zacząłeś i użyj klucza na zamkniętych drzwiach w korytarzu na wschód od pokoju z dostępem do powierzchni.
W pokoju obserwacyjnym podnieś pistolet i kartę apertury z szuflad, a następnie wyjdź i udaj się do biblioteki na północy. Uważaj na potwora, który atakuje cię po drodze, a następnie obejrzyj scenę spotkania z Isą. Użyj karty apertury w niebieskim terminalu po zachodniej stronie pokoju, a otrzymasz wyjaśnienie, jak wprowadzić kombinację zamków i jaki jest domyślny kod.
Karta powie ci, że domyślny kod to 204512. Z tą wiedzą wróć do klasy 4B i wejdź w interakcję z sejfem. Wpisz kod, naciśnij przycisk ze strzałką, a następnie przekręć pokrętło po lewej stronie. W środku znajdziesz klucz do klasy, który służy do przedostania się przez zamknięte drzwi w Auli. Wewnątrz znajdziesz dziurę w podłodze, przez którą możesz zeskoczyć, gdzie trwają poszukiwania Aliny przez Elstar.