W grze występują dwa rodzaje puzzli sygnalizowane: te, które można rozwiązać w całości za pomocą narzędzi znajdujących się w pokoju, w którym znajduje się łamigłówka, oraz te, które można rozwiązać, eksplorując wiele otwartych obszarów i zbierając kilka elementów układanki do rozwiązania. Zagadka Falke’s Music Box jest klasyfikowana jako ta ostatnia, ponieważ wymaga od graczy przejścia trzech pięter obiektu Aeon, aby ją rozwiązać.
Jeśli nie wiesz, co zrobić z pozytywką Falke, nie martw się, nie jesteś sam. Zagadka jest jedną z sygnalizowane’ bardziej zaangażowany i wymaga zapamiętania, gdzie znajduje się wiele rzeczy na mapie. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby zobaczyć, gdzie się udać i co robić, gdy już tam dotrzesz,
Więcej przewodników po Signalis:
| Jak zdobyć rewolwer Einhorn i karabin Nitro Express | Jak zdobyć wszystkie zakończenia | Kombinacja sejfu ściennego klasy 4B | Kluczowe lokalizacje Butterfly Box | Układanka do sterowania pompą | Puste rozwiązanie zagadki karty klucza | Wszystkie kluczowe lokalizacje dla 5-Lock Puzzle |
Jak otworzyć pozytywkę Falke’a
Podczas eksploracji B6, B7 i B8 w końcu znajdziesz Falke śpiącego w łóżku w sypialni FKLR na B8. Badając replikanta zauważysz, że trzymają pozytywkę w kształcie sowy, ale nie będziesz mógł im jej odebrać. Po splądrowaniu pokoju w poszukiwaniu zapasów, udaj się do Korytarza Bibliotecznego i wjedź windą do B7.
Skorzystaj z drzwi po zachodniej stronie Korytarza Jadalni, a następnie skieruj się na północ do Archiwum Protektora. Weź z archiwum Klucz Wyspy i Klucz Łowcy (pierwszy będzie na stole po wschodniej stronie pomieszczenia, a drugi w północno-zachodnim rogu, uważaj na wroga ukrytego w cieniu po północnej stronie pokoju.) Z kluczami w ręku opuść archiwum i udaj się do Rolling Shutter Gate po wschodniej stronie B7.
Kiedy dotrzesz do bramy, użyj uchwytu Shutter Gate, aby odblokować pokój fortepianowy. W środku znajdziesz schowek, stację zapisu i klucz sowy. Wrzuć wszystko do schowka oprócz Klucza do Wyspy i Klucza Sowy, a następnie skieruj się na północ do Biura Zarządzania, do którego można dostać się przez Północny Korytarz na B7.
W biurze zostaniesz zaatakowany przez nieruchomych wrogów, którzy zaatakują cię ostrymi częstotliwościami radiowymi. Po prostu dostrój radio do częstotliwości, które migają na ekranie, a ostatecznie zostaną usunięte. Po ich odejściu podejdź do obrazu wiszącego na północnej ścianie pomieszczenia i użyj klucza do wyspy w dziurce od klucza, a zdobędziesz klucz do warsztatu.
Udaj się do B6 i do warsztatu, który jest centralnym północnym wejściem w korytarzu warsztatowym. W środku znajdziesz nadajnik radiowy o mocy 142 000. Przyglądając się temu, zobaczysz, że możesz odtwarzać kasetę magnetofonową na tej częstotliwości, jeśli masz taśmę. Opuść warsztat i udaj się do akademika EULR po północnej stronie B6, dostępnego przez korytarz północny. Podejdź do stołu na północnej ścianie akademika EULR i weź Zepsutą kasetę muzyczną znajdującą się obok zepsutego głośnika.
Opuść akademik i udaj się do Zatoki Napraw po wschodniej stronie B6. Użyj latarki, aby przejść przez drzwi po północnej stronie pomieszczenia i podnieś taśmę klejącą, która znajduje się po prawej stronie strzelnicy. Połącz taśmę z zepsutą kasetą, a znów będzie cała.
Po naprawieniu kasety wróć do Warsztatu i włóż ją do magnetofonu. Powróć do pokoju Falke i ponownie wejdź z nią w interakcję. Pudełko się otworzy, a ty zdobędziesz Hummingbird Key.