Call Of Duty: Black Ops III jest trochę czarną owcą w rodzinie Wezwanie do służby gier, ponieważ spośród podstawowych gier dostępnych w sprzedaży detalicznej jest to jedyna gra z serii, która została wydana bez kampanii. Było wiele doniesień, które wskazywały na problemy z rozwojem, które ostatecznie doprowadziły do odrzucenia kampanii gry, aby pakiet dla wielu graczy mógł nadal działać w zwykłym okresie wakacyjnym. Teraz nasza pierwsza próba tego, co mogło być, z użytkownikiem Reddit, Purpletoaster20, ujawniającym kilka blokowanych obrazów i towarzyszący im opis.
Przechodząc do Reddit, Purpletoaster20 powiedział:
Oto kilka wczesnych obrazów blockout z otwartej kampanii światowej Black Ops 3. Pierwotnie był on pomyślany jako doświadczenie w „świecie centralnym”, w którym gracze podróżowaliby po dużym obszarze połączonym ze sobą koncentratorami. W centrum w Singapurze byłyby obszary takie jak Chinatown, Downtown, Hilltop Park, Black Station, Biodome itp. – wszystkie z unikalnymi celami, posterunkami i misjami. Możesz swobodnie eksplorować tereny, pokonując wrogów, wypełniając misje poboczne, zbierając ulepszenia i rozwijając historię we własnym tempie.
Przykładowe cele to eliminacja naukowców, neutralizacja skrytek biologicznych, niszczenie składów broni, sabotowanie placówek, obrona obszaru i tak dalej. Byłaby kryjówka łącząca wszystkie lokacje na świecie huba i system exfil VTOL, dodatkowo zrzuty ekranu wydają się przedstawiać cykl dnia i nocy z mechaniką noktowizora. Jetpack był również planowany na tym etapie rozwoju, więc skalowanie budynków i środowiska byłoby znacznie łatwiejsze.
Inne ciekawe notatki. Wydaje się, że świat gry zawierał skrzynie z amunicją i wyposażeniem, jakąś formę systemu tokenów/walut oraz elementy obronne do kupienia, takie jak barykady. Wygląda na to, że naprawdę chcieli, aby świat gry był superinteraktywny, ponieważ spędzałbyś duże części gry w tych światach centralnych.
Pamiętaj, że są to wczesne obrazy prototypów, więc otoczenie wciąż jest zaciemnione (chociaż niektóre, takie jak obszar Hilltop, wydają się znacznie bardziej szczegółowe). Nad tą wersją kampanii BO3 pracowano nieco ponad rok, prawie przez cały 2013 rok, zanim całkowicie porzucono ją na początku połowy 2014 roku z obecną wizją kampanii. Co ciekawe, niektóre lokalizacje (takie jak wszystkie lokalizacje w Singapurze) zostałyby ponownie wyobrażone jako misje w rzeczywistej kampanii BO3; choć prawdopodobnie przerobiony od podstaw.
Nigdy nie dowiemy się, jak daleko zaszli całkowicie, ale jest to fascynujący wgląd. Miejmy nadzieję, że w przyszłości pojawi się więcej.
Źródło