Nowe zmiany w podklasach 3.0, które otrzymaliśmy, uświadomiły wielu graczom, jak przestarzały jest system wyposażenia i pancerzy w Destiny 2. Na szczęście nie będziemy musieli zajmować się tym systemem zbyt długo. Bungie ujawniło niektóre nowe zmiany, które pojawią się w systemie pancerza i wyposażenia wraz z wydaniem Lightfall. przyjrzyjmy się wszystkim nowym zmianom, których możesz się spodziewać w Destiny 2.
Wszystkie zmiany w pancerzu i wyposażeniu w Destiny 2
Chociaż system pancerza został wcześniej przerobiony, ostatnie zmiany we wszystkich podklasach zaczęły pokazywać wiek obecnego systemu, który mamy teraz. Istnieje wiele nowych wykonalnych kompilacji dla nowych podklas, ale żadna z nich nie działa dobrze z obecnym systemem pancerza.
Wydaje się, że obecny system pancerza nie robi wiele dla twoich konfiguracji poza zapewnieniem egzotycznego efektu z jednego elementu egzotycznej zbroi, który możesz nosić. To pozostawia resztę twojego pancerza, aby oferować tylko kompilacje Warmind lub w najlepszym razie wersje Charged with Light, które zwykle działają niezależnie od wszystkiego, co oferuje podklasa jasna i ciemna. Na szczęście to wszystko ma się zmienić.
Załadunki
Wyposażenie to pierwszy duży dodatek, o którym wiemy, że pojawi się w Lightfall. Nie będziesz już musiał wdrapywać się do Menedżera przedmiotów Destiny, aby znaleźć wszystkie elementy swojej konfiguracji zastoju, kiedy zechcesz ją założyć.
Będziesz mógł wstępnie przygotować pełne wyposażenie, aż do modów, które masz na każdym elemencie zbroi i broni, której będziesz używać. Będziesz wtedy mógł szybko przełączać się na nie w locie. W tej chwili nie wiadomo, czy musisz mieć wszystkie elementy ekwipunku na swojej postaci, czy też gra będzie mogła wyciągać przedmioty ze skarbca. Nawet jeśli musisz nosić przy sobie zbroję i broń, skróci to czas wymiany wszystkich modów, gdy chcesz zmienić kompilacje.
Będzie 10 miejsc wyposażenia do odblokowania dla każdej postaci. Liczba odblokowanych miejsc wyposażenia będzie powiązana z nową rangą Strażnika, która pojawi się również w Lightfall. Im wyższa Twoja ranga, tym więcej miejsc wyposażenia będziesz mieć do dyspozycji. Nazwy i ikony każdego wyposażenia będą również konfigurowalne, aby pomóc w łatwej identyfikacji każdego wyposażenia.
Ogólne zmiany modów
Istnieje kilka dużych zmian w modach, które pojawią się na planszy. Jedną z największych zmian jest usunięcie podstawowych ograniczeń dotyczących modów. Nie będziesz już potrzebował słonecznej części zbroi, aby założyć Bountiful Wells, ale zamiast tego można ją nosić na dowolnej zbroi dowolnego typu elementu.
Nie będzie już też modów specyficznych dla stylu walki. Wszystkie elementy zbroi będą teraz miały co najmniej cztery miejsca na modyfikacje. Jeden dla modów zwiększających statystyki i trzy kolejne dla innych modów, do których chcesz się dopasować. Będą to mody, które już pasują do ogólnych modów pancerza, takie jak mody rezerwy amunicji, mody wyszukiwania amunicji itp., ale także wszystkie poprzednie modyfikacje stylu walki będą teraz pasować do tych miejsc.
Aby towarzyszyć tym zmianom modów, wiele z obecnych modów stylu walki będzie miało obniżony koszt, aby umożliwić ci łatwe użycie ich większej liczby na twojej zbroi. Powinno to pozwolić na zbudowanie bardziej zróżnicowanych konfiguracji, ponieważ możesz mieć więcej efektów nakładających się na siebie na każdym elemencie pancerza.
Artefakt sezonowy przechodzi ogromną zmianę, ponieważ nie zapewnia już modów do umieszczania na sprzęcie, ale zamiast tego zapewnia pasywne premie. Na przykład, jeśli odblokujesz karabiny pulsacyjne przeciw barierom, nie będziesz już otrzymywać moda do zakładania rękawiczek, ale zamiast tego wszystkie karabiny pulsacyjne będą teraz miały na nie taki wpływ.
Aby zrównoważyć tę zmianę, zamiast odblokowywać wszystkie 25 dostępnych modów, będziemy mogli wybrać tylko 12 profitów. Jednak będziemy mogli swobodnie respektować wybrane przez nas atuty w dowolnym momencie i bez kosztów migotania.
Mody ładowania pancerza
Studnie żywiołów są wymieniane i wrócimy do kul układu zasilania. Ma to na celu pozbycie się wielu nieporozumień związanych z modami i umożliwienie nieco łatwiejszego wdrożenia nowego systemu ładowania pancerza. Nie będziesz już musiał wyposażać się w moda, aby zostać Naładowanym Światłem, zamiast tego uzyskasz dostęp do systemu Naładowania Światłem, wyposażając się w dowolny mod, który wykorzystuje ładunki Naładowania Światłem.
Zyskasz naładowanie światłem za każdym razem, gdy podniesiesz kulę mocy i domyślnie możesz pomieścić do trzech ładunków. Zostanie dodanych wiele modów do interakcji z tym systemem, które albo zużywają stosy po aktywacji, albo wysysają stos co 10 sekund, aby pozostać aktywnym.
Studnie żywiołów wciąż istnieją, ale są bardziej bezpośrednio powiązane z efektami podklas niż z modami pancerza. Oznacza to, że będziemy mieli mnóstwo nowych kompilacji fragmentów, którymi będziemy mogli się pobawić, kiedy Lightfall w końcu zostanie wydany.
Wszystkie te zmiany są z pewnością ekscytujące. Do premiery Lightfall zostało jednak jeszcze sporo czasu. Podczas gdy czekamy na wydanie, upewnij się, że otrzymałeś wszelkie potrzebne plany broni, zanim znikną.
Przeznaczenie 2 jest już dostępna na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X|S.
– Ten artykuł został zaktualizowany 18 stycznia 2023 r