Wydaje się, że Kenny Omega jest zdeterminowany, aby to pierwsze wydanie było dokładnie takie, jak trzeba.
AEW Walcz na zawsze podobno stoi w obliczu znacznej przeszkody w opublikowaniu.
Problem zaczął się już w listopadzie, kiedy THQ Nordic i AEW wypuściły nowy zwiastun rozgrywki AEW Walcz na zawsze. Chociaż pokazali wiele interesujących funkcji w grze, w tym mecze międzypłciowe, broń i krew, zwiastun został wprowadzony z oceną dla nastolatków na samym początku.
Jak się okazuje, ESRB nie prowadzi obecnie badań przesiewowych AEW Walcz na zawsze z oceną dla nastolatków. W rzeczywistości AEW i THQ Nordic już wielokrotnie przesyłały grę do ESRB, prawdopodobnie w nadziei, że uzyskają wspomnianą ocenę.
Wydaje się, że to szczególnie ilość krwi i krwi, która jest obecna w grze, jest dużym utrudnieniem w dawaniu AEW Walcz na zawsze tak pożądana ocena. Wszystkie zaangażowane strony są pewne, że ostatecznie uzyskają ocenę, jakiej chcą, ale ponieważ wciąż kalibrują się do tego, co zadowoliłoby ESRB, AEW i THQ Nordic wstrzymały się z oficjalnym ogłoszeniem daty premiery.
Jest to nieco wyjątkowa sytuacja dla firmy, która uzasadnia porównanie do starych gier wideo o wrestlingu. Biorąc pod uwagę, że AEW zatrudniło czcigodnego twórcę gier Yuke’s do pracy AEW Walcz na zawszea nawet ponownie zatrudnił projektanta gry na Nintendo 64 z 2000 roku WWF Bez litościwarto to zauważyć WWF Bez litości otrzymał ocenę Teen. W rzeczywistości, Smackdown: Nadchodzi ból, który pojawił się na PlayStation 2 trzy lata później, również przez Yuke’s, również otrzymał ocenę Teen. Chociaż nie znamy wszystkich szczegółów, zapowiedzi Yuke wydają się sugerować, że im się nie udało AEW Walcz na zawsze szczególnie bardziej brutalne niż ich poprzednie gry zapaśnicze.
W rzeczywistości musiałbyś opuścić Yuke’s i WWE, aby znaleźć pierwszą grę wideo o wrestlingu, która otrzymałaby ocenę dojrzałą, a mianowicie Acclaim’s Hardcoreowa rewolucja ECW. Zapasy WWE mogły być krwawe i gwałtowne, ale najwyraźniej nie pozwalały, aby gry symulowały to, co sportowcy zrobiliby sobie przez całą drogę.
Natomiast pod czujnym okiem zapalonego gracza i wiceprezesa wykonawczego AEW, Kenny’ego Omegi, AEW Walcz na zawsze może zbyt dokładnie symulować ten rodzaj przemocy. Ten listopadowy zwiastun pokazał, że możesz sprawić, że przeciwnicy będą krwawić, a także uderzyć ich bronią.
Być może duża różnica polega na tym, że nawet przy myśleniu o przeszłości za tworzeniem AEW Walcz na zawszegrafika i prezentacja gry są znacznie bardziej realistyczne niż ruchome pudełka WWF Bez litości.
Wygląda na to, że AEW, a być może konkretnie Omega, chcą zbliżyć linię jak najbliżej tego, co ESRB uzna za akceptowalne, i nadal pozwolić im opublikować grę z całą krwawą zawartością, której chcą. Wyrazili zamiar uczynienia z niej gry, która ewoluowała przez lata, więc może AEW nie ma nic przeciwko spaleniu teraz trochę więcej pieniędzy, aby zrobić to dokładnie dobrze. Może się to wydawać krótkowzroczne i może nie, ponieważ AEW ma nadzieję, że premiera będzie dokładnie właściwa, przygotowując w ten sposób grunt pod długoterminową relację między promocją wrestlingu, twórcą gry i fanami. Ale miejmy nadzieję, że nie zajmą im tego do końca tego roku.
AEW Walcz na zawsze ma ukazać się na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch i PC.
Źródło: Wrestle Zone przez Video Games Chronicle