„Zombie gore fest” ukaże się pod koniec kwietnia.
Martwa wyspa 2 Deweloperzy Dambuster Studios udzielili nowego wywiadu, w którym przedstawiają niektóre z najnowszych dodatków do nadchodzącej gry. Kontynuacja gry z 2011 roku Martwa Wyspa zabierze graczy do słonecznych, ale opanowanych przez zombie dzielnic Los Angeles. Ten wybór lokalizacji jest również omawiany w wywiadzie, a twórcy gry omawiają również „ekscytującą” implementację talii umiejętności w akcji.
Jak zauważono w NME, Martwa wyspa 2Dyrektor kreatywny James Worrall i główny projektant narracji Khan wzięli udział w nowym wywiadzie dla GameInformer, w którym omawiają nadchodzący tytuł. Możesz obejrzeć wywiad w całości tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat wszystkich rzeczy Martwa wyspa 2.
Opisując grę jako „ekstrawagancję zombie gore fest”, twórcy podkreślają, że chociaż gore jest kluczową częścią akcji w Martwa wyspa 2, jest to zrobione z naciskiem na humor, a nie na zwykły horror. „Kiedy [gore] przestaje być zabawny, a zaczyna przeszkadzać” — wyjaśnia Khan, gdy zapytano go, ile krwi to za dużo, dodając, że „naprawdę ciężko pracowaliśmy nad tym, by nasza brutalność była zabawna i zabawna”.
Jeśli chodzi o wybór lokalizacji dla gry, Worrall wyjaśnia, że Los Angeles zostało wybrane jako idealne miejsce ze względu na „niesamowitą ekscentrykę i pewność siebie miasta”. Tło Los Angeles będzie widoczne w filmie Martwa wyspa 2 na podstawie odgłosów rzeczy, a Worrall i Khan zgadzają się, że lokalizacja jest prawie jak sama postać z gry. Ujawniono również, że miasto działające jako strefa kwarantanny nadaje grze klimat „wyspy”, ponieważ Los Angeles jest skutecznie odcięte od świata zewnętrznego.
Jedna z ciekawszych rzeczy, na które warto czekać Martwa wyspa 2 Najwyraźniej będzie dodanie talii umiejętności. Będzie to sposób na dostosowanie wyposażenia i według twórców można to zrobić z dużą elastycznością. „Myślę, że talia umiejętności jest jedną z najważniejszych, jeśli nie najważniejszą [exciting additions to the game]”, mówi Khan, wyjaśniając, że „granie nimi jest naprawdę zabawne, możesz startować, zmieniać umiejętności w powietrzu i lądować z innym wyposażeniem, i to jest po prostu niesamowite”. Worrall dodaje, że pozwoli to graczom na większą płynność w dokonywaniu wyborów dotyczących rozgrywki, wyjaśniając, że drzewo umiejętności pozwoli graczom „podjąć realne ryzyko związane z wyposażeniem. Czasami się to opłaca, a czasami idzie strasznie źle”.
Z pewnością brzmi to tak, jakby w nadchodzącej kontynuacji było dostępnych dla graczy wiele nowych treści i możliwości dostosowywania rozgrywki. Ci, którzy są podekscytowani wypróbowaniem intensywnej akcji zombie, która nadchodzi, mogą udać się do strefy kwarantanny, gdy gra zostanie uruchomiona 28 kwietnia. Martwa wyspa 2 będzie dostępna na Xbox Series X/S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 i PC za pośrednictwem Epic Games Store.
Źródło