Korekty balansu dla wszystkich bohaterów w ramach nowego sezonu gry.
W środku dużo się dzieje Overwatch 2 właśnie teraz, gdy popularna strzelanka z bohaterami wprowadza nową aktualizację sezonu 3. Oprócz bardziej ogólnych ulepszeń i aktualizacji ogólnego doświadczenia, gracze bez wątpienia będą chcieli dowiedzieć się, jak najnowsza duża łatka wpłynie na bohaterów gry.
Jak można się spodziewać, istnieją różne poprawki do listy bohaterów, przy czym większość grywalnych bohaterów widzi osłabienia i wzmocnienia swoich umiejętności. Możesz sprawdzić pełną listę zmian dla każdego bohatera w ramach dzisiejszej aktualizacji sezonu 3 tutaj, aby zobaczyć, jak nowy sezon będzie wyglądał dla twojego głównego bohatera.
Aktualizacje bohaterów sezonu 3 Overwatch 2
Wszyscy bohaterowie
- Maksymalny ładunek superumiejętności zachowany podczas zamiany bohaterów zmniejszony z 30 do 25%
- Komentarz twórców: W ramach tej łatki wprowadzono modyfikację częstotliwości generowania superumiejętności, więc spodziewajcie się kilku korekt kosztu superumiejętności dla wielu bohaterów.
Pasywna rola czołgisty
- Suma punktów zdrowia dla wszystkich bohaterów czołgów będzie niższa w dowolnym trybie gry, który nie ma kolejki ról. Sumy punktów zdrowia pozostaną takie same dla tanków podczas grania w dowolną grę z włączoną funkcją kolejki ról.
- Komentarz twórców: Ta zmiana w pulach PW czołgów pomaga rozwiązać względną siłę tych bohaterów w trybach gry, w których może ich być wielu w tej samej drużynie.
Czołg
D. Va
- Podstawowe zdrowie mecha w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 350
- Zmniejszono podstawowe zdrowie mecha w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 350 do 200
Pięść Zagłady
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 450
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 450 do 300
królowa śmieci
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról zwiększone do 450
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 425 do 300
- Komentarz twórców: Ogólne podstawowe zdrowie Królowej Śmierci zostało zwiększone o 25 PŻ.
Idol
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 275
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 275 do 125
- Rozszerzony sterownik fuzji
- Zmniejszono zasięg spadku obrażeń z 25 do 15 metrów
Ramatra
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 450
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 450 do 300
- Unicestwienie
- Zadawanie obrażeń wrogom superumiejętnością spowalnia teraz licznik czasu trwania zamiast całkowicie go zatrzymywać. Trwa do 20 sekund
- Ostateczny koszt zwiększony o 12%
- Komentarz twórców: Idea superumiejętności potencjalnie trwającej wiecznie to ekscytująca koncepcja, ale rzeczywistość jest taka, że jeśli jest zbyt łatwa do wykonania, powoduje wiele frustracji, a zwłaszcza superumiejętność Ramattry, powoduje nadmierną ilość wizualnego szumu. Ograniczamy maksymalny czas trwania do 20 sekund, co nadal ma duży wpływ na większość walk drużynowych, ale gwarantuje, że zakończy się w rozsądnym czasie.
Reinhardta
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 325
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 325 do 175
- Opłata
- Czas odnowienia zmniejszony z 8 do 7 sekund
- Uderzenie Ognia
- Obrażenia zwiększone z 90 do 100
- Wstrząs
- Zmniejszono obrażenia od bezpośredniego trafienia z 250 do 170
- Wydłużono czas trwania powalenia z 2,5 do 2,75 sekundy
- Koszt superumiejętności zwiększony o 7%
- Młot Rakietowy
- Zmniejszono impuls odrzucenia z 10 do 6
- Komentarz twórców: Podobnie jak w przypadku zmian kombinacji Hak na Łańcuchu Wieprza Wieprza z zeszłego sezonu, generalnie chcielibyśmy uniknąć sytuacji, w której bohaterowie pełniący rolę obrońcy zabijają wrogów jednym strzałem. Mając to na uwadze, zmniejszamy obrażenia od bezpośredniego trafienia Earthshatter. W większości przypadków cele po stronie odbiorcy i tak zginęłyby podczas ogłuszenia powaleniem, ale otwiera to pewien potencjał dla ich sojuszników do interwencji.
Na razie nie przeszkadza nam, że kołek ładowania pozostaje zabójczy dla wielu postaci ze względu na stopień trudności i związane z tym ryzyko. Zwiększenie obrażeń Ognistego Uderzenia oznacza, że ponownie może być jednym strzałem w połączeniu z Matrycą Wzmocnienia Baptiste’a, ale wymaga to doskonałej kombinacji z innym bohaterem. Zobaczymy, jak to się potoczy i w razie potrzeby dostosujemy.
Redukcja odrzutu Młota Rakietowego brzmi jak utrata mocy, chociaż w rzeczywistości ma na celu zmniejszenie liczby przypadków, w których Reinhardt przypadkowo wyrzuca wrogów poza zasięg walki wręcz.
Pirat drogowy
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 700
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 700 do 550
- Cały wieprz
- Zwiększono maksymalny czas trwania z 6 do 8 sekund
- Koszt superumiejętności zwiększony o 8%
- Komentarz twórców: Zezwolenie wieprzowi na używanie umiejętności podczas korzystania z superumiejętności sprawiło, że była ona znacznie bardziej niezawodna w środowisku czołgów solo, choć często przypominało to anulowanie superumiejętności, gdy skończył się jej czas. Dodajemy kilka sekund do maksymalnego czasu trwania, aby zwiększyć elastyczność wyborów gracza podczas superumiejętności Whole Hog, ale będziemy mieć oko na to, czy ogólnie nie zadaje zbyt dużych obrażeń lub odrzuca.
Sigma
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 350
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 350 do 200
- Strumień grawitacyjny
- Koszt superumiejętności zwiększony o 7%
Winstona
Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 350
Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach innych niż kolejka ról z 350 do 200
- Projektor barierowy
- Zmniejszono zdrowie z 700 do 650
- Burzycielska kula
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach kolejki ról z 600 do 450
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 600 do 300
- Zwiększono zdrowie tarczy z 0 do 150
- Pilarz
- Czas odnowienia zmniejszony z 10 do 8 sekund
- Pole minowe
- Ostateczny koszt zwiększony o 9%
- Skrócono czas uzbrajania z 1,5 do 1 sekundy
- Komentarz twórców: Burzyciel otrzymał jedne z najmniej zmian w przejściu na tryb 5 na 5, ponieważ we wczesnych testach okazał się jednym z najskuteczniejszych czołgów solo. Jego ekstremalna mobilność i ogromna pula zdrowia pozwalają mu wybierać, kiedy walczyć znacznie swobodniej niż inni bohaterowie. Zmiany te mają na celu skrócenie jego przestojów, aby mógł jeszcze bardziej wykorzystać tę przewagę. Regenerująca się pula zdrowia tarczy często prowadzi do tego, że nie trzeba szukać tak wielu apteczek, zanim wróci się na pozycję.
Zaria
- Bazowe zdrowie w trybach kolejki ról pozostaje takie samo i wynosi 250
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach niezwiązanych z kolejką ról z 250 do 100
- Uderzenie grawitonowe
- Koszt superumiejętności zwiększony o 8%
Szkoda
Cassidy’ego
- Rolka bojowa
- Ruch nie jest już blokowany przez kolizję wrogiego gracza
- Rozjemca
- Zwiększono zasięg opadania ognia podstawowego z 20 do 25 metrów
- Komentarz twórców: Nieblokowanie Rzutu Walki przez graczy to głównie niewielka zmiana poprawiająca jakość życia, która sprawia, że umiejętność wydaje się płynniejsza, szczególnie podczas przetaczania się w kierunku, w którym nie jesteś zwrócony.
Złomiarz
- Mina wstrząsowa
- Zmniejszono maksymalne obrażenia ze 120 do 100
- Komentarz twórców: Ponieważ Mina Wstrząsowa ma już spadek obrażeń, im dalej od eksplozji znajduje się przeciwnik, obniżenie maksymalnych obrażeń będzie wymagało od Złomiarza nieco większej celności, aby osiągnąć tę samą śmiertelność w niektórych kombinacjach.
Mei
Fara
Żniwiarz
Żołnierz: 76
- Ciężki karabin pulsacyjny
- Zwiększono liczbę strzałów potrzebnych do osiągnięcia maksymalnego odrzutu z 4 do 6
- Odrzut zmniejszony o 12%
- Komentarz twórców: Jest to bardziej modyfikacja związana z wyczuciem broni, a nie próba dodania jej mocy, ale ma ona wpływ na jedno i drugie. Sprawia, że rękojeść broni jest bardziej podobna do oryginalnej wersji, ponieważ możesz strzelać dokładniej, zanim zacznie działać odrzut.
Sombra
- Pistolet maszynowy
- Zwiększono obrażenia na pocisk z 7 do 7,5
- Włamać się
- Wydłużono czas trwania hakowania apteczek z 30 do 45 sekund
- Komentarz twórców: Sombra nie radzi sobie zbyt dobrze po ostatniej rundzie zmian. Robimy postępy w pracach nad niewielką przeróbką jej umiejętności, ale zwiększenie obrażeń pomoże wzmocnić Sombrę nawet przeciwko celom, na które nie ma wpływu jej efekt hakowania. To niewielki wzrost na pocisk, ale szybko się sumuje ze względu na jej dużą szybkostrzelność. Wydłużenie czasu trwania apteczki to niewielkie wzmocnienie, aby uniknąć konieczności ponownego hakowania ich tak często.
Symetria
- Bariera fotonowa
- Ostateczny koszt zwiększony o 10%
Torbjorna
- Rozstaw Wieżyczkę
- Zmniejszono podstawowe zdrowie wieżyczek z 250 do 225
- Komentarz twórców: Po przejściu na tryb 5 na 5 i zmniejszeniu liczby graczy o jednego gracza, wieżyczka Torbjorna ma tendencję do przetrwania dłużej niż kiedykolwiek. Zmniejszamy nieco jego zdrowie, aby nie czuł się jak szósty gracz i łatwiej było sobie z nim poradzić, gdy ktoś zwróci na niego uwagę.
Wdowiec
- Zmniejszono podstawowe zdrowie z 200 do 175
- Komentarz twórców: Eksperymentowaliśmy przez jakiś czas z Trupią Wdową przy 200 pkt. zdrowia, ponieważ obawialiśmy się, że zwiększona moc obrońców czyni ją zbyt podatną na nie. W ostatecznym rozrachunku zyskuje więcej korzyści niż traci w pojedynkach 5 na 5, więc przywracamy jej 175 PW, aby umożliwić większej liczbie bohaterów kwestionowanie jej śmiercionośnych zdolności dystansowych.
Wsparcie
Dobrze
- Granat biotyczny
- Skrócono czas trwania efektu z 4 do 3,5 sek
Brygida
- Pakiet naprawczy
- Zmniejszono leczenie w czasie z 55 do 50 na sekundę
- Zastosowanie Pakietu naprawczego natychmiast przywraca 25 pkt. zdrowia przy uderzeniu
- Rajd
- Ostateczny koszt zmniejszony o 10%
- Komentarz twórców: Pakiet naprawczy, który zapewnia niewielką ilość natychmiastowego leczenia, pomoże Brigitte w większym stopniu zaangażować się w ratowanie rannego sojusznika i ogólnie sprawia, że umiejętność wydaje się bardziej responsywna i skuteczna.
Lucio
Łaska
- Anioł Stróż
- Wydłużono czas odnowienia z 1,5 do 2,5 sekundy
- Przytrzymanie polecenia kierunkowego do tyłu i anulowanie umiejętności Skokiem porusza się teraz o 20% wolniej
- Kostur Kaduceusza
- Zmniejszono leczenie na sekundę z 55 do 45
- Leczenie jest zwiększone o 50% dla sojuszników, którzy mają mniej niż połowę zdrowia
- Pasywna regeneracja
- Usunięto umiejętność bierną regeneracji
- Nowa umiejętność pasywna: „Sympatyczna regeneracja”
- Mercy leczy się za 25% leczenia za pomocą Kostura Kaduceusza
- Komentarz twórców: Zastąpienie pasywnej regeneracji Łaski bardziej interesującą interakcją było czymś, co chcieliśmy zrobić po tym, jak wszyscy bohaterowie wspierający uzyskali podobną wersję tej zdolności dzięki swojej pasywnej roli.
Zmiana Kostura Kaduceusza jeszcze bardziej wzmocni Mercy jako uzdrowicielki i umożliwi jej częstsze ratowanie sojuszników o niskim poziomie zdrowia. Całkowity czas potrzebny do pełnego wyleczenia bohatera o 200 pkt. zdrowia z 1 pkt. zdrowia jest mniej więcej taki sam jak poprzednio.
Dla Anioła Stróża czas odnowienia…