Wersja na PC wymagała pilnych poprawek już w okresie wczesnego dostępu przed oficjalną premierą.
Nowa łatka dla Dziedzictwo Hogwartu została udostępniona na Xbox i PC.
Łatka naprawia głównie problemy z wydajnością i połączeniami online. Ta poprawka była bardzo potrzebna w wersji na komputery PC, ponieważ fani doświadczali poważnych i niespójnych problemów z wydajnością w okresie wczesnego dostępu przed premierą, a Avalanche Software nie było w stanie naprawić tych problemów przed ani w trakcie samej premiery.
W planach była też łatka na PlayStation 5, ale została ona opóźniona. Tak powiedział menedżer społeczności Avalanche Software, Chandler Wood Świergot:
„Niestety, łatka PS5 musi zostać przesunięta o kilka dni. Obejmuje to poprawkę dotyczącą trofeum „Edycja kolekcjonerska”. Celujemy w późniejszy tydzień. Dziękuję za cierpliwość!”
Jak donosi serwis Video Games Chronicle, poniżej możecie przeczytać informacje o łatce.
Poprawki błędów:
- Ogólny
- online
- Naprawiono problemy z prawidłowym przesyłaniem danych osiągnięć do portalu Wizarding World po połączeniu.
- Rozgrywka
- Sowa Poczta
- Naprawiono problem z pocztą, która nie uruchamiała prawidłowo misji sekwencyjnych.
- Światowe wydarzenia
- Naprawiono rzadką awarię w niektórych miejscach, w których pojawiają się wydarzenia światowe w grze.
- NPC
- Naprawiono rzadką awarię podczas odradzania się NPC na świecie.
- Naprawiono awarię niektórych harmonogramów NPC.
- Postacie
- Naprawiono problemy z migotaniem występującym w przypadku przezroczystej głowy, gdy włosy są nadal obecne.
- Sowa Poczta
- interfejs użytkownika
- Zaktualizowano tekst lokalizacji dla dodatkowych elementów zawartości.
- Dodano wersję kompilacji do pierwszej umowy EULA.
- Naprawiono rzadkie przypadki nieprawidłowego wyświetlania opisów misji.
- Kinematyka
- Poprawiono prezentację efektów wizualnych transformacji szaty.
- Naprawiono problem ze stabilnością podczas pomijania przerywników filmowych.
- Naprawiono awarię podczas odtwarzania przerywników filmowych i przerywników filmowych.
- Zapisz grę
- Naprawiono błąd przepisywania ostatniego slotu autozapisu.
- Naprawiono problem podczas ponownego uruchamiania od ostatniego zapisu, polegający na tym, że nie można było porozmawiać ze sprzedawcą po początkowej rozmowie. Rozwiązuje następujące zgłoszone problemy: HL-412, HL-494, HL-246, HL-1063, HL-590, HL-542, HL-976, HL-965, HL-1158, HL-1184, HL-1089, HL-1240, HL-1031, HL-1490, HL-1433, HL-89, HL-1930, HL-1086, HL-1636, HL-1585, HL-1028, HL-1933, HL-2606, HL- 2062, HL-1587, HL-488, HL-498, HL-162, HL-1706, HL-2626, HL-2865, HL-2888, HL-2804, HL-2910, HL-2944, HL-3000, HL-3043, HL-3024.
- Wydajność i stabilność
- Poprawiona wydajność w trybie Fidelity.
- Naprawiono rzadką awarię podczas najechania kursorem na mapę.
- Naprawiono problem z wiatrem powodującym zniekształcenie i rozciąganie zasobów świata.
- Naprawiono rzadkie zjawisko związane z zamianą materiałów.
- Naprawiono rzadką awarię ze stanem zasobów mapy.
- Naprawiono rzadką awarię występującą podczas wydarzeń na świecie w grze.
- Naprawiono wyciek pamięci z globalnym systemem oświetlenia HL-313.
- online
- XSX
- Wydajność i stabilność
- Ulepszone zbieranie awarii, aby pomóc ścigać rzadkie awarie.
- Wydajność i stabilność
- PC Steam/PC Epickie gry
- Kinematyka
- Naprawiono brakujące lub nieprawidłowe odtwarzanie dźwięku.
- Kontrolery
- Aktualizacje obsługi kontrolera Switch Pro HL-346.
- Skalery
- Włącz generowanie ramek, gdy DLSS jest wyłączone.
- Ustawienia antyaliasingu i rozdzielczości ekranu wyłączone podczas korzystania z DLSS, a nie super rozdzielczości.
- Śledzenie promieni
- Naprawiono problem z RTAO wyglądającym gorzej niż SSAO.
- Dostosowano ustawienie domyślne do średniej jakości.
- Wydajność i stabilność
- Optymalizacja kompilacji typów shaderów.
- Aktualizacje wydajności kompilacji shaderów i ulepszenia funkcjonalności.
- Naprawiono awarię wpływającą na użyteczność Text2Speech.
- Rozwiązano problemy z nagłym rozciąganiem zasobów świata, co rozwiązuje następujące zgłoszone problemy: HL-305, HL-265.
- Rozwiązano problem z GPU Nvidia, który miał niższą liczbę klatek na sekundę w porównaniu do AMD.
- Wersja DirectX 12
- Pamiętaj, że do uruchomienia Hogwarts Legacy na PC wymagany jest DirectX w wersji 12. Nie sugerujemy prób obejścia, aby uruchomić grę z DirectX w wersji 11, ponieważ może to spowodować problemy ze stabilnością podczas uruchamiania gry i doświadczenia gracza.
- Kinematyka