Atomic Heart ma kilka trofeów i osiągnięć, które mogą być dość trudne do przeanalizowania, ale Beast Friend jest jednym z najtrudniejszych do rozwiązania.
Jeden z najdziwniejszych elementów Atomowe serce jest idea polimeryzacji. Ta niesamowita, nie z tego świata radziecka technologia pozwala mózgom ludzi zachować pewną świadomość, nawet po śmierci. Mając to na uwadze, możesz faktycznie uzyskać nowe informacje z wielu zwłok, które zostały rozrzucone po kampanii, dzięki trwającemu powstaniu robotów.
Jednak istnieje również kilka zwierząt, które zostały spolimeryzowane w wyniku wielu eksperymentów tego rzekomo utopijnego społeczeństwa, a odnalezienie wszystkich trzech zapewni ci trofeum lub osiągnięcie Przyjaciel bestii, a także kilka naprawdę dziwnych zwierząt do – ludzka mowa, którą przyswoisz i wchłoniesz, szukając zwierząt, o których mowa.
Więcej przewodników po Atomowym Sercu:
Jak wyłączyć wszystkie roboty w regionie | Wszystkie lokalizacje planu kompleksu Wawiłowa | Poligon doświadczalny 1 Rozwiązanie zagadki | Jak korzystać z modułów kartridży | Jak zwiększyć zapasy | Przewodnik po poligonie 1 | Przewodnik po poligonie testowym 2 | Przewodnik po poligonie doświadczalnym 6 | Przewodnik po poligonie 8 | Przewodnik po poligonie doświadczalnym 9 | Przewodnik po poligonie 10 | Przewodnik po poligonie 11 | Przewodnik po poligonie 12 | Porady i wskazówki dla początkujących | Najlepsze umiejętności postaci do odblokowania na wczesnym etapie | Przewodnik po rozdziałach | Jak rozwiązać problem Brak hasła w ogóle Kod do drzwi | Jak rozwiązać zagadkę wstępu na szubienicę | Gdzie znaleźć budkę telefoniczną w Chelomey
Jak zdobyć trofeum lub osiągnięcie przyjaciela bestii w Atomic Heart
Po pierwsze, zanim będziesz mógł znaleźć i porozmawiać ze wszystkimi trzema martwymi zwierzętami oraz zdobyć trofeum lub osiągnięcie Przyjaciel bestii, musisz dotrzeć do sekcji otwartego świata gry. Będzie to możliwe dopiero po oczyszczeniu placówki. Kiedy już to zrobisz, możesz zacząć śledzić te trzy zwierzęta.
Pierwsze mówiące zwierzę: krowa
Gdy znajdziesz się w regionie Poligonu Testowego 6, otwórz mapę i poszukaj wcięcia między okrągłym odcinkiem wodnym tego obszaru a szyją lub łodygą, która łączy się z jego południowym krańcem. W pobliżu tego wgłębienia znajduje się martwa krowa, która jest pierwszym z trzech zwierząt, z którymi musisz porozmawiać.
Drugie mówiące zwierzę: świnia
Następnie musisz udać się do Poligonu Testowego 10. Gdy już tam będziesz, otwórz mapę i udawaj, że okrągły obszar to zegar. Mając to na uwadze, udaj się do sekcji o godzinie 2 i poszukaj opuszczonego domu wiejskiego. Znajdziesz tam martwego kurczaka i drugie zwierzę.
Trzecie mówiące zwierzę: kurczak
Na koniec udaj się do Testing Ground 11 i idź wzdłuż brzegu, aż dotrzesz do dolnej części mapy. W pobliżu dna wgłębienia w kształcie litery C, które oddziela ląd od wody, znajdziesz kurczaka przy drzewie, poza centrum zapisywania/ulepszeń.