Niszczenie portretów, polowanie na szczury i wysadzanie sieci. Oto jak wypełnić wszystkie prośby w Zamku.
Spis treści[Hide][Show]
The Zamek to druga rozległa, powiązana lokacja, w której Leon walczy o ocalenie Córki Prezydenta Remake Resident Evil 4. Podobnie jak w wiosce, znajdziesz kolor niebieski Wniosek notuje okresowo podczas eksploracji terenu — a te prośby są często niejasne. Czasami będziesz strzelać do ukrytych medalionów, polować na szczury lub walczyć z gigantycznymi rycerzami w zbrojach. Najtrudniejsze Prośby proszą o „zniszczenie” portretu bez wyjaśnienia, jak to zrobić, lub o znalezienie bocianiego gniazda złodzieja gdzieś na dziedzińcu. Poniżej znajdziesz rozwiązania dla każdej pojedynczej Prośby w Zamku — będziesz chciał zebrać wszystkie Spinele, jakie wpadnie Ci w ręce.
Więcej przewodników po Resident Evil 4 Remake:
Wszystkie skarby wsi | Wszystkie wnioski o wioskę | Bezpłatna lokalizacja Red9
Rozdział 7 | Upraszanie
Żądanie: Zniszcz Medaliony 3
- Brama Zamkowa: Znajduje się przy drzwiach wyjściowych do Bramy Zamkowej. Po zniszczeniu katapult i użyciu armaty do wysadzenia drzwi, znajdziesz tę prośbę. Podobnie jak w przypadku innych próśb o medalion, Leon musi znaleźć i zestrzelić sześć niebieskich celów.
- Nagroda: Spinel x5
- Medalion nr 1: W ruinach w pobliżu skrótowych drzwi na górnym poziomie. Spójrz w górę nad drzwiami, aby dostrzec małe okienko.
- Medalion nr 2: Z tej samej małej ruiny odwróć się i spójrz na mury zamku. Niebieski medalion zwisa z drewnianej markizy kratowej.
- Medalion nr 3: Przejdź przez drzwi skrótu w tej samej małej ruinie. Znajduje się na ścianie na lewo od skrzyni ze skarbami.
- Medalion nr 4: Na szczycie wieży armatniej znajduje się mała konstrukcja. Zajrzyj do pozostałego nietkniętego okna.
- Medalion nr 5: Wejdź na niższy poziom wieży armatniej. Możesz cofnąć się od drzwi skrótu. Medalion zwisa z sufitu.
- Medalion nr 6: Wróć na początek Bramy Zamkowej, gdzie znajduje się zakrzywiona klatka schodowa. Spójrz na południe — medalion wisi na sękatym drzewie.
Rozdział 9 | Upraszanie
Żądanie: Zniszcz niebieskie medaliony 4
- Wielka Sala: Znajduje się na stole w pokoju Kupca w korytarzu Wielkiej Sali. Tym razem chce, abyś wystrzelił sześć medalionów.
- Nagroda: Spinel x5
- Medalion nr 1: Wejdź na balkon drugiego piętra i spójrz na ogromny żyrandol. Jeden z medalionów wisi pośród jasnych świateł.
- Medalion nr 2: Przy wejściu do Wielkiej Sali zajrzyj do alkowy po prawej. Wisi wysoko na ścianie.
- Medalion nr 3: Za posągiem mitologicznego stwora spójrz za jeden z ozdobnych filarów.
- Medalion nr 4: Z tyłu po prawej stronie jadalni. Wejdź do holu i podejdź do skrajnie prawego okna. Spójrz przez okno między żaluzjami pod odpowiednim kątem, aby go dostrzec.
- Medalion nr 5: Na drugim piętrze Zbrojowni. Spójrz na południową ścianę (górny poziom), aby ją dostrzec — znajduje się nad i za zasłonami.
- Medalion nr 6: Ostatni medalion znajduje się na dolnym piętrze Galerii. Znajdź go z tyłu kolumny w południowym rogu. Możesz go łatwo zauważyć, gdy most jest opuszczony.
Żądanie: Więcej zwalczania szkodników
- Wielka Sala: Przyszpilony do ściany na lewo od posągu niedokończonego przedmiotu kluczowego na środku głównego obszaru Wielkiej Sali. W tym zadaniu musisz upolować trzy szczury.
- Nagroda: x3 Spinel
- Szczur nr 1: Znajdź jednego szczura w jadalni, przez drzwi na lewo od posągu mitologicznego stwora na środku Wielkiej Sali. Szczur nie siedzi w miejscu, więc być może będziesz musiał go zastrzelić.
- Szczur nr 2: Jeden znajduje się w korytarzu między Zbrojownią a Wielką Salą.
- Szczur nr 3: Do znalezienia w korytarzu Biblioteki, przez drzwi na zachód od głównego korytarza. Jest to dostępne tylko dla Leona w rozdziale 10.
Rozdział 10 | Upraszanie
Żądanie: Bezlitosny Rycerz
- Biblioteka: Prośba jest przypięta do ściany w pierwszym pokoju biblioteki, dostępnym z Wielkiej Sali. Zadanie polega na pokonaniu potężnego wroga Rycerza.
- Nagroda: Spinel x8
- Lokalizacja Bezlitosnego Rycerza: Mauzoleum – Zejdź schodami Biblioteki do opcjonalnej sekcji Mauzoleum. To jest ogromna zbrojownia, która wcześniej była wypełniona rycerzami w zbrojach. Twoim celem jest złoty rycerz — aby go uszkodzić, musisz strzelić w odsłonięte plagi na karku. Musisz tylko zabić tego rycerza. Resztę możesz zignorować.
- Aby łatwo trafić w słaby punkt, sparuj atak mieczem rycerskim nożem. Powoduje to, że obraca się i przez chwilę stoi nieruchomo.
- Kiedy zbroja się zerwie, użyj granatu błyskowego, aby natychmiast ją zniszczyć. Po zniszczeniu możesz od razu uciekać.
Rozdział 11 | Upraszanie
Żądanie: Ul owadów
- Ul: Po zejściu z platformy szybu kopalnianego napotkasz pierwszych robaków w pokoju ze światłami. Niebieska notatka jest przyczepiona do ściany. Prośba chce, abyś włamał się do czterech wejść do ula.
- Nagroda: Spinel X4
- Wejścia do ula: Spójrz na gigantyczne, obrzydliwe gniazdo robaków na środku komnaty. Z czterech stron gniazda znajdują się pulsujące jasnożółte słabe punkty. Strzelaj do nich, aż zgasną światła. Wystarczy kilka kul z pistoletu. Okrążając komnatę, spójrz na ul i wyjmij wszystkie cztery.
Rozdział 12 | Upraszanie
Żądanie: Złodziej Klejnotów
- Sala balowa: Prośba znajduje się w Sali Balowej, w Sklepie Kupieckim / Tramwajem do Wieży Zegarowej. Tutaj są dwie prośby. To prosi cię o znalezienie klejnotu skradzionego przez wronę. Musisz sprzedać skarb, aby otrzymać nagrodę Spinel.
- Nagroda: X3 Spinel
- Porysowany szmaragd: Bocianie gniazdo znajduje się na zewnątrz Dziedzińca. Gdy wejdziesz z Wielkiej Sali, przejdziesz pod łukiem z wroną. Zbliż się do wrony, a przeleci ona przez bramę na zachód i usiądzie na dachu na zewnątrz pokoju zapisu/kupca. Zastrzel gniazdo (nie wronę) i zbierz Scratched Emerald. Koniecznie go sprzedaj.
Żądanie: Hańba rodziny Salazarów
- Sala balowa: Znajduje się w tym samym miejscu co poprzednie żądanie. Ta prośba dotyczy zniszczenia portretu Ramona Salazara. Jedyną wskazówką jest zdjęcie przedstawiające lokalizację. Musisz odnaleźć i zniszczyć portret.
- Nagroda: Spinel x4
- Portret Salazara: Sala tronowa – Portret znajduje się w sali tronowej. To miejsce, w którym Leon wpadł do gigantycznej dziury – sala tronowa znajduje się na wschód od sali balowej. Sam portret znajduje się na ścianie na lewo od tronu. Aby go zniszczyć, musisz użyć Jajka. Otwórz ekwipunek, wybierz opcję „Wyposaż”, aby trzymać jajko w dłoni, a następnie rzuć nim w portret.
- W tym pomieszczeniu znajduje się skrzynia ze skarbami Złote Jajko. Jeśli jesteś naprawdę cierpliwy, możesz też poczekać, aż jedna z dwóch kur w sali tronowej prawdopodobnie złoży jajko.
To nie koniec próśb. Na Wyspie znajdziemy jeszcze więcej — rozległy kompleks pełen przerażających potworów.