Baby Eagle jest w centrum uwagi.
Podczas gdy gracze kontrolują Leona przez większość czasu Remake Resident Evil 4, w rozdziale 9 Ashley staje się grywalną postacią, próbując pomóc Leonowi uciec z pułapki, w której się znalazł. Ta sekcja to seria łamigłówek, które wymagają od graczy unikania walki, ponieważ Ashley nie jest w stanie walczyć z wrogami i ma ograniczone możliwości obronne. Ta sekcja zawiera kilka skarbów, które można zebrać, oraz łamigłówki, z którymi gracze mogą potrzebować pomocy, więc pozwól mi to zrobić! Ten przewodnik powie graczom, jak ukończyć grywalną sekcję Ashley w Remake Resident Evil 4.
Więcej przewodników po remake’u Resident Evil 4:
Objaśnienie wersji demo Resident Evil 4 Remake | Demo Resident Evil 4 Remake: Jak grać w trybie Mad Chainsaw | Demo Resident Evil 4 Remake: Jak zdobyć pistolet maszynowy TMP | Resident Evil 4 Remake: Jak zdobyć darmowy pistolet Red9 | Najlepsza lokalizacja pistoletu | Resident Evil 4 Remake: Jak wypełnić wszystkie prośby o wioskę | Przewodnik po zadaniach kupców | Resident Evil 4 Remake: Jak wykonać wszystkie prośby o zamek | Przewodnik po zadaniach kupców | Remake Resident Evil 4: Jak znaleźć wszystkie skarby | Przewodnik po lokalizacjach zamków | Remake Resident Evil 4: Jak znaleźć wszystkie skarby | Przewodnik po lokalizacjach wiosek | Resident Evil 4 Remake: Jak zdobyć karabin szturmowy LE 5 SMG i CQBR | Przewodnik po lokalizacji broni | Resident Evil 4 Remake: Gdzie znaleźć wszystkich Mechanicznych Kasztelanów | Przewodnik po lokacjach kolekcjonerskich
Jak ukończyć sekcję Ashley w Resident Evil 4 Remake
Niedługo po tym jak przejmiesz kontrolę nad Ashley, podniesiesz z piedestału niebieską latarnię, która odsłoni sekretne przejście w głąb zamkowej biblioteki. Kontynuuj do przodu, aż znajdziesz zegar dziadka, który pozwala wprowadzić czas. Będziesz musiał przejść dalej do sekcji, aby dowiedzieć się, co musisz wprowadzić do zegara, aby go poruszyć. Kiedy po podniesieniu niebieskiej latarni znajdziesz pierwszy Zegar Dziadka, przejdź przez drzwi po lewej, aby wejść do głównej biblioteki. Od wejścia idź w prawo i znajdź ołtarz, na którym możesz postawić latarnię, aby otworzyć przejście za regałem z książkami po lewej stronie ołtarza. Podążaj tą ścieżką, aby znaleźć korbę, której używasz do opuszczania sekretnych schodów.
Wróć do ołtarza i odzyskaj latarnię, a następnie wejdź po schodach, które właśnie opuściłeś, i odzyskaj pęk kluczy. Można ich użyć do odblokowania drzwi potrzebnych do przejścia sekwencji, a także do zamkniętych skrzyń znajdujących się w bibliotece ze skarbami w środku.
Wróć do ołtarza i odzyskaj latarnię, a następnie wejdź po schodach, które właśnie opuściłeś, i odzyskaj pęk kluczy. Zanieś te klucze na przeciwległy koniec pokoju, aby znaleźć zamkniętą windę.
Pamiętaj, że w tym momencie wrogowie Armadury, zbroje kontrolowane przez Plagę, zaczną cię ścigać i natychmiast cię zabiją, jeśli zostaniesz trafiony, więc użyj swojej latarni, aby zamrozić ich na kilka chwil.
Po zabezpieczeniu kluczy, latarni i skarbu przejdź obok wrogów Armadury i udaj się na przeciwną stronę pokoju, w którym znalazłeś klucze i ołtarz. Tutaj znajdziesz zamkniętą windę. Użyj trzeciego klucza na pierścieniu, aby odblokować windę i udaj się na piętro. Winda zepsuje się tuż przed dotarciem na górę, więc podważ ją i przedostań się na nowe piętro z widokiem na celę Leona. Drzwi oddzielające te dwie części można otworzyć tylko za pomocą emblematu ze znakiem Insygniów Rodziny Salazarów.
Idź w prawo i idź krótką ścieżką przez półki z książkami, aby znaleźć drugą skrzynię ze skarbami w sekcji Ashley. Użyj skrajnie prawego klawisza na pierścieniu, aby otworzyć tę skrzynię i odebrać znajdujący się w niej skarb.
Stamtąd wróć na główną ścieżkę i udaj się maksymalnie na lewo od drzwi, które odegrały poprzednie przerywniki filmowe, by znaleźć kartkę z wypisanym czasem 11:04. W tym pomieszczeniu znajdziesz kolejny Zegar Dziadka, taki jak ten, który widziałeś na początku sekwencji. Wprowadź czas do tego zegara, aby otworzyć tajne przejście, które zaprowadzi cię z powrotem do biblioteki.
Z biblioteki wróć do pierwszego zegara znalezionego na początku sekcji Ashley, unikając Armaduras. Wprowadź czas 11:04, aby otworzyć tajne przejście z biblioteki do podziemnego Mauzoleum.
Gdy dotrzesz na sam dół długich schodów, będziesz musiał zjechać windą na dół. Znajdziesz tu zamek podobny do tych, które znalazłeś wcześniej w zamku, który wymaga zapalenia lampek pasujących do insygniów na zamku pokazanych poniżej. Cztery latarnie, które musisz zapalić, znajdują się w rogach pokoju, ale pamiętaj, że każde aktywowane światło obudzi Armadurę, więc będziesz mieć ich grupę ścigającą cię, przechodząc między każdym światłem. Gdy wszystkie cztery są aktywne, przejdź przez otwarte drzwi, aby kontynuować w kierunku Insygniów Rodziny Salazarów.
Znajdziesz się na zewnątrz Mauzoleum, w którym znajduje się emblemat Insygniów Rodziny Salazarów. Będziesz musiał rozwiązać małą zagadkę z trzema ołtarzami i latarniami otaczającymi konstrukcję, aby ją otworzyć. Mauzoleum otaczają trzy cokoły, jeden po lewej stronie, jeden z tyłu i jeden po prawej stronie. Wszystkie wskazują na symbol na ścianie, przy czym lewy to półksiężyc, tylny to księżyc w pełni, a prawy to gwiazda.
Weź latarnię, z którą wszedłeś do pokoju, na tyły i wymień latarnię w dłoni na tę, którą nosisz, aby wyświetlić pełnię księżyca. Teraz weź latarnię, którą właśnie podniosłeś i umieść ją na lewym piedestale, aby oświetlić półksiężyc. Na koniec zabierz latarnię, którą wziąłeś z lewego piedestału i połóż ją na pustym prawym cokole. Otworzy to Mauzoleum i pozwoli ci zebrać kluczowy przedmiot Insygnia Rodziny Salazara.
Po odzyskaniu przedmiotu biegnij z powrotem do drzwi, przez które rozmawiałeś z Leonem. Pamiętaj, że nadal będziesz ścigany przez Armaduras, ale nie będziesz już mieć swojej latarni, aby je zamrozić, więc upewnij się, że unikasz ich i trzymaj się z daleka od ich natychmiastowych ataków. Wejdź windą i z powrotem przez oba ukryte przejścia, które otworzyłeś za pomocą zegarów dziadka. Gdy dotrzesz do drzwi i umieścisz emblemat Insygniów Rodziny Salazara w odpowiednim miejscu obok drzwi, ukończysz grywalną sekcję Ashley i rozdział 9 gry. Remake Resident Evil.
Bądź na bieżąco z Gameranx, aby uzyskać przewodniki, wskazówki i porady dotyczące Remake Resident Evil 4.
Więcej przewodników po remake’u Resident Evil 4:
Objaśnienie wersji demo Resident Evil 4 Remake | Demo Resident Evil 4 Remake: Jak grać w trybie Mad Chainsaw | Demo Resident Evil 4 Remake: Jak zdobyć pistolet maszynowy TMP | Resident Evil 4 Remake: Pełna lista osiągnięć i trofeów | Remake Resident Evil 4: Jak parować | Resident Evil 4 Remake: Jak wykonywać ruchy w zwarciu / chwytaniu | Resident Evil 4 Remake: Jak szybko zawrócić | Resident Evil 4 Remake: Przewodnik po rozwiązaniu zagadki z sześciokątnym emblematem | Resident Evil 4 Remake: Przewodnik po rozwiązaniu łamigłówki z zamkiem szyfrowym | Resident Evil 4 Remake: Przewodnik po rozwiązaniach zagadek z kryształowego marmuru | Resident Evil 4 Remake: Przewodnik po walce z bossem Del Lago | Resident Evil 4 Remake: rozwiązanie łamigłówki z insygniami kościoła | Resident Evil 4 Remake: Jak uratować psa Hewiego | Resident Evil 4 Remake: Jak zrobić jajko wielkanocne Del Lago | Resident Evil 4 Remake: Wskazówki, jak przetrwać w wiosce | Resident Evil 4 Remake: Jak pominąć sekwencję wioski | Resident Evil 4 Remake: Przewodnik po bossie El Gigante | Resident Evil 4 Remake: rozwiązanie zagadki witrażowego kościoła | Resident Evil 4 Remake: Wskazówki, jak przetrwać w kabinie | Remake Resident Evil 4: Przewodnik po bossach Bella Sisters | Resident Evil 4 Remake: Przewodnik po bossach Bitores Méndez | Resident Evil 4 Remake: Rozwiązanie łamigłówki Skarbiec Cztery Miecze | Resident Evil 4 Remake: Rozwiązanie zagadki z litograficznym kamiennym kafelkiem | Resident Evil 4 Remake: rozwiązanie zagadki w jadalni | Remake Resident Evil 4: rozwiązanie zagadki dotyczącej statuy bez głowy