Spis treści[Hide][Show]
Można znaleźć wiele przedmiotów kolekcjonerskich Sackboy: wielka przygoda. Od nowych przedmiotów kosmetycznych, w które Sackboy może się przemienić w Zom Zom’s, po wiele bąbelków punktów rozsianych po całej grze, każdy poziom jest wypełniony po brzegi rzeczami do znalezienia przez graczy. Podczas gdy reszta przedmiotów kolekcjonerskich jest dobra do zebrania, Dream Orbs są prawdopodobnie najważniejsze, ponieważ są wymagane do odepchnięcia zamieszania, które nęka krajobraz.
Kiedy gracze zaczynają Sackboy: wielka przygoda, nie będą potrzebować wielu Dream Orbs, aby się rozwijać, jednak w miarę trwania gry Dream Orbs staną się niezwykle ważną formą waluty. Jeśli chcesz mieć pewność, że starczy ci ich na obejrzenie każdego poziomu oferowanego przez tę grę, lepiej zacznij je zbierać tak szybko, jak to możliwe.
Oto, gdzie znaleźć każdą Kulę Snu w Cold Feat, pierwszym poziomie niebędącym samouczkiem Sackboy: wielka przygoda.
Kula snów nr 1
Pierwszą Dream Orb znajdziesz na samym początku poziomu. Zamiast kierować się na północ, jak sugeruje kamera, skieruj się na południe, a znajdziesz małą platformę, na której końcu znajduje się pierwsza Dream Orb.
Kula snu nr 2
Po wskoczeniu na pierwszy zestaw skoczni na poziomie, aby dotrzeć do liny, zeskocz z liny na platformę na północy. Zamiast iść dalej na północ, jak sugeruje kamera, zauważysz małą półkę na zachodzie, do której możesz dotrzeć.
Wskocz na półkę i podążaj ścieżką, którą ona prowadzi dookoła i na południe. Na końcu ścieżki znajdziesz drugą Kulę Snu.
Kula snów nr 3
Postępuj normalnie, aż znajdziesz kulę z podwójnymi punktami, która znajduje się na południe od dwóch lin, abyś mógł przejść przez północ. Zamiast przechodzić po linach, wskocz na platformę na zachodzie i podążaj ścieżką wzdłuż lin, aż dotrzesz do trzeciej Dream Orb. Uważaj na wroga, który patroluje liny, bo jeśli nie będziesz ostrożny, zrzuci cię z nóg
Kula snu nr 4
Po zdobyciu trzeciej Dream Orb użyj jednej z dwóch lin, aby wspiąć się na drugą stronę przepaści prowadzącej na północ. Zamiast iść dalej na północ po drugim zestawie lin po dotarciu na platformę, wskocz na drewnianą platformę na zachodzie. Podążaj ścieżką na zachód, a następnie wejdź do zamka błyskawicznego.
Wewnątrz pokoju zobaczysz, jak Dream Orb zostaje złapany przez stworzenie typu robaka, które następnie tuneluje w ziemię. Zagraj w walnięcie w kreta z innymi wyskakującymi robakami, aż pojawi się robak, który zabrał kulę i wypluwa ją, abyś mógł ją zabrać.
Kula snów nr 5
Przechodź przez poziom, aż zostaniesz wystrzelony z armaty. Udaj się na północ przez poziom, a znajdziesz śrubę wywierconą w środku obszaru. Uderz go, aby go odkręcić, a fałszywa ściana zniknie, odsłaniając kilku wrogów, ruchomą platformę i piątą Kulę Snu.
Zajmij się wrogami, a następnie wskocz na ruchomą platformę. Kiedy podniesie się, podskocz, by złapać ostatnią kulę poziomu.