Spis treści[Hide][Show]
Tempo poziomu w platformówce 3D może naprawdę pomóc w określeniu ogólnego nastroju gry. Sackboy: wielka przygoda całkiem dobrze rozumie tę zasadę i widać to przez cały czas zabawy. Jeden poziom, Slippery Slope, znajdujący się w drugim świecie gry, jest dość krótki, jednak wciąż pełen jest sekretów do odnalezienia i przedmiotów kolekcjonerskich do zdobycia.
Jedyną trudną częścią tego poziomu jest to, że wiele przedmiotów kolekcjonerskich znajduje się na slajdzie, który stanowi większość jego czasu działania. Ponieważ będziesz zmuszony do ciągłego zjeżdżania w dół, nie będziesz mógł się odwrócić i złapać ich, jeśli przegapisz przedmiot kolekcjonerski. Na szczęście poziom jest dość krótki, więc będziesz mógł szybko spróbować ponownie.
Oto, gdzie znaleźć wszystkie trzy Dream Orbs w Slippery Slope Sackboy: wielka przygoda.
Więcej przewodników po Sackboy: Wielka przygoda:
| Lokalizacje kuli snu Cold Feat | Do zdobycia Lokalizacje Dream Orb | Klucze do sukcesu Lokalizacje Dream Orb | Gotowe lokalizacje Yeti Go Dream Orb | Treble in Paradise Dream Orb Lokalizacje | Czy masz stado? Lokalizacje Dream Orb | Zdmuchnięcie lokalizacji Steam Dream Orb | Trzymając się tego Dream Orb Lokalizacje | Cięcie nad pozostałymi lokalizacjami Dream Orb |
Kula snów nr 1
Pierwsza Kula Snu zostaje znaleziona natychmiast po rozpoczęciu poziomu. Po wystrzeleniu z armaty roślinnej zaczniesz zjeżdżać w dół zbocza, a Dream Orb znajdziesz pośrodku dwóch ścieżek, które przecinają się po kilku sekundach ślizgu.
Kula snu nr 2
Po ukończeniu pierwszej sekcji ślizgu czeka Cię walka z dwoma wirującymi ognistymi wrogami. Zajmij się nimi, ale zamiast wskakiwać do drugiego działa roślinnego, idź ścieżką na zachód, która wspina się nad areną, a znajdziesz zasuwane drzwi. Przejść przez to.
Wewnątrz drzwi będziesz musiał przeskakiwać przez spadające platformy, unikając kolczastych kłód, aby dostać się do unoszącej się po drugiej stronie Dream Orb. Aby łatwo to zrobić, wybierz poziomą ścieżkę, aby przejść przez obszar, a następnie, gdy zdobędziesz kulę, odwróć się i przejdź przez pokój inną pionową ścieżką.
Kula snów nr 3
Po wystrzeleniu z drugiego działa roślinnego zjedź w dół zbocza, aż napotkasz podobnych do gąsienic wrogów, którzy chodzą w kółko w rzędzie. Unikaj ich podczas zjeżdżania, ale staraj się pozostać na środku zbocza. Następnym razem, gdy ich spotkasz, będą chodzić w kółko wokół trzeciej i ostatniej Kuli Snu. Przeskocz nad nimi, aby go złapać, a następnie kontynuuj zjeżdżanie w dół do końca poziomu.