Spis treści[Hide][Show]
Zanim gracze dotrą do Sink or Swim, w końcu dotrą do trzeciego świata Sackboy: wielka przygoda. Podczas gdy świat ma motyw podwodny, mechanika nie zmienia się tak, aby całkowicie skupić się na byciu pod wodą. Zamiast tego poziomy po prostu podążają za podwodnym motywem, co oznacza, że tła, platformy i wrogowie wyglądają na wodnych, a stroje dostępne w Zom Zom również mają nautyczną naturę.
Sink or Swim nie wykorzystuje fizyki podwodnej, ale w dużej mierze opiera się na nowej mechanice: haku, którego można użyć do dotarcia do nowych obszarów i złapania wrogów.
Oto, gdzie znaleźć wszystkie pięć Dream Orbs w Sink or Swing z trzeciego świata Sackboy: wielka przygoda.
Więcej przewodników po Sackboy: Wielka przygoda:
| Lokalizacje kuli snu Cold Feat | Do zdobycia Lokalizacje Dream Orb | Klucze do sukcesu Lokalizacje Dream Orb | Gotowe lokalizacje Yeti Go Dream Orb | Treble in Paradise Dream Orb Lokalizacje | Czy masz stado? Lokalizacje Dream Orb | Zdmuchnięcie lokalizacji Steam Dream Orb | Trzymając się tego Dream Orb Lokalizacje | Cięcie nad pozostałymi lokalizacjami Dream Orb | Lokalizacje Dream Orb na śliskim zboczu | Pokonaj lokalizacje kul Heat Dream | Lokacje Monkey Business Dream Orb | Lokalizacje Going Bananas Dream Orb | Lokacje Kuli Snów w Kłopotach Wodnych | Lokalizacje Home Stretch Dream Orb | Kwestia fabrycznych lokalizacji Dream Orb |
Kula snów nr 1
Pierwsza Kula Snu zostaje znaleziona dopiero w połowie poziomu. Graj normalnie, aż dotrzesz do sekcji, w której znajdują się dwie ławice ryb przełączające się między platformami działającymi jako tymczasowe mosty. Na platformie na północy znajdziesz tajemnicze jajko z nagrodą, ale zamiast iść na północ po nie, udaj się na platformę na wschodzie. Po wschodniej stronie najbardziej wysuniętej na wschód platformy zobaczysz pierwszą Dream Orb siedzącą na platformie zablokowanej skrzyniami. Użyj haka, aby podnieść skrzynie i odrzucić je, aby utworzyć ścieżkę do kuli. Podskocz, aby go zdobyć.
Kula snu nr 2
Druga Kula Snu pojawia się w sekcji bezpośrednio następującej po tej, w której zdobyłeś pierwszą kulę. Po użyciu ryby do przedostania się przez szczeliny znajdziesz się na większym obszarze z kilkoma wrogami. Zajmij się nimi, a następnie skieruj się na północny zachód, aby znaleźć świecącą skrzynię skarbów.
Kiedy się do niej zbliżysz, skrzynia zacznie przed tobą uciekać. Biegnij za nim i uderzaj, aż przestanie się poruszać, otworzy i upuści zawartość na ziemię. W środku będzie Dream Orb wraz z kilkoma dzwoneczkami.
Kula snów nr 3
Kontynuuj poziom jak zwykle, aż dojdziesz do obszaru z zestawem szuflad na północy, który ma otwartą górną szufladę i kostkę Rycerskiej Energii. Zamiast kierować się na wschód, jak nakazuje ci poziom, skieruj się na zachód, a znajdziesz kolejną ławicę ryb naprzemiennie między dwiema pozycjami między wędką, na której możesz się chwycić.
Gdy jesteś daleko, ryba służy jako platforma, na której możesz stanąć, aby złapać trzecią Kulę Snu. Chwyć się wędki i poczekaj, aż ryba znajdzie się pod kulą. Kiedy będą, przeskocz na drugą stronę i złap się.
Kula snu nr 4
Natychmiast po zdobyciu trzeciej kuli będziesz musiał przerzucić się przez obracające się pręty na wschód, aby przejść dalej. W połowie sekcji platformowej zobaczysz nad sobą tajemnicze drzwi na suwak. Użyj prętów, aby się do niego rozbujać, a następnie wejdź do środka.
W środku zobaczysz duże stworzenie z otwartą paszczą. Zadzwoń w gong po południowej stronie pomieszczenia, a następnie użyj haka, aby złapać wszystkie papryki spadające z sufitu i wrzucić je do paszczy. Gdy wszystkie zostaną wrzucone, stwór wypluwa czwartą kulę.
Kula snów nr 5
Po zdobyciu czwartej Kuli Snu idź dalej na wschód, aż dotrzesz do dużego obszaru. Na północy zobaczysz platformę z dwoma wrogami pilnującymi piątej Dream Orb. Użyj haka, aby przeskoczyć do nich, wyjmij je, a następnie złap ostatnią Kulę Snu.