Jedno z pierwszych zadań pobocznych, które staje się dostępne dla graczy, gdy opuszczą dom Emmy na początku Martwa wyspa 2 to zadanie „Death of the Party”, w którym chronią starą gwiazdę filmową Curtisa Sinclaira przed falami nadchodzących nieumarłych. Jak tylko misja dobiegnie końca, Curtis powie graczowi, że mogą zabrać wszystko, czego potrzebują z jego domu, ponieważ nie będzie już tego potrzebował.
Chociaż w domu i garażu znajduje się mnóstwo solidnych łupów, gracze, którzy przeglądają wszystkie pokoje w domu Curtisa, znajdą jego sejf w piwnicy z winami obok kuchni. Sejf jest zamknięty i do otwarcia potrzebny jest bezpieczny klucz Curtisa, ale wydaje się, że nigdzie go nie ma.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o znalezieniu klucza do sejfu Curtisa Martwa wyspa 2.
Więcej przewodników po Dead Island 2:
| 5 najbardziej przydatnych broni, które warto zdobyć wcześnie | Objaśnienie atrybutów postaci | Jak grać w trybie współpracy | Lokalizacja klucza do garażu Curtisa |
Gdzie znaleźć klucz do sejfu Curtisa Martwa wyspa 2
Gracze frustrująco przeszukujący cały dom Curtisa w poszukiwaniu klucza do sejfu będą zawiedzeni, gdy dowiedzą się, że klucz jest dostępny dopiero znacznie później w Martwa wyspa 2’s historia. W rzeczywistości nie będziesz w stanie zdobyć klucza, dopóki nie osiągniesz mniej więcej poziomu 20. Aby go zdobyć, graj w grę, aż ukończysz misję „Plumbing the Depths”, w której przeszukasz hotel Serling na Ocean Avenue dla kuratora. W zadaniu po raz pierwszy spotkasz zombie Screamer, które następnie zaczną pojawiać się w świecie, aby cię zaatakować.
Po wykonaniu zadania wróć do posiadłości Curtisa w Bel-Air. Na dziedzińcu, na którym po raz pierwszy spotkałeś Curtisa (jeśli pamiętasz, strzelał do zombie stojąc na dachu) znajdziesz garstkę Screamerów, którzy zaatakują cię, gdy przybędziesz. Wyjmij je wszystkie, ale zwróć szczególną uwagę na ich imiona. Jeden z nich otrzyma imię Crystal the Lawyer, który po zabiciu upuści Safe Key Curtisa.
Nie ma wyjaśnienia, dlaczego ten konkretny zombie ma klucz do sejfu, chociaż z pewnością możemy się domyślić, że była prawnikiem Curtisa, gdy była jeszcze wśród żywych. Wykończ resztę Screamerów, a następnie złap klucz. Wejdź do sejfu i użyj klucza, aby go otworzyć.
Wewnątrz sejfu otrzymasz taktyczny ciężki rewolwer, więc upewnij się, że masz wolne miejsce na ekwipunek, gdy go otworzysz, ponieważ jest to dość potężna broń. Jeśli dostałeś się również do garażu Curtisa, zobaczyłeś wszystko, co musisz zobaczyć w rezydencji Curtisa.