Greg i jego głupie karty baseballowe.
Zadania Lost & Found dają Martwa wyspa 2 gracze mają szansę eksplorować ulice „Hell-A” w poszukiwaniu zaginionych ludzi, którzy najczęściej zostali już zarażeni wirusem zombie, który nęka miasto. Jednak w Missing: Greg tak nie jest, ponieważ gracze staną twarzą w twarz z bardzo żywym Gregiem, który próbuje uratować swoją cenną kolekcję kart baseballowych.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak ukończyć poboczne zadanie Zaginiony: Greg w Martwa wyspa 2.
Więcej przewodników po Dead Island 2:
| 5 najbardziej przydatnych broni, które warto zdobyć wcześnie | Objaśnienie atrybutów postaci | Jak grać w trybie współpracy | Lokalizacja klucza do garażu Curtisa | Lokalizacja bezpiecznego klucza Curtisa | Jak blokować nadchodzące ataki | Curveballs wyjaśnione | Jak zdobyć bezpieczniki | Lokalizacja bezpiecznego klucza Michaela | Kluczowa lokalizacja Obi | Lokalizacja klucza do skrytki oficera | Jak pokonać klauna Butcho | Jak zdobyć wszystkie 8 legendarnych broni | Jak rozpocząć każde zadanie Zagubione i znalezione | Jak szybko podróżować | Mój listonosz był zombie Quest Guide | Przewodnik po zadaniach skrytki Jo na deszczowy dzień | ZMIENIONO Przewodnik po zadaniach | Pijany i nieporządny przewodnik po zadaniach | Zaginiony: Przewodnik po zadaniach Laury | Zaginiony: Przewodnik po zadaniach Davisa |
Zaginiony: Greg Opis przejścia
Aby uzyskać dostęp do zadań Zaginionych, musisz je przejść Martwa wyspa 2dopóki nie odkręcisz z powrotem wody w hotelu Sterling przy Ocean Avenue pod koniec głównej misji zatytułowanej „Plumbing the Depths”. Po ukończeniu będziesz mieć dostęp do tablicy „Zaginionych” hotelowej kryjówki, która zawiera listę osób, które przeszły na MIA. Wejdź w interakcję z papierem na tablicy zatytułowanym „Zaginiony: Greg”, aby rozpocząć zadanie.
Po odebraniu prośby zobaczysz, że jego ostatnia znana lokalizacja znajdowała się w jego samochodzie na parkingu za LA 24 News w dzielnicy Ocean Avenue. Udaj się do północnej części obszaru, do garażu przy Silicon Street zaznaczonego na poniższej mapie:
Kiedy tam dotrzesz, zauważysz, że wszystkie wejścia są zamknięte, ale możesz schować się pod uchylonymi drzwiami garażowymi po wschodniej stronie budynku. Wejdź do środka, a zostaniesz poproszony o przeszukanie okolicy w poszukiwaniu śladów Grega. Rozbij drewniane skrzynie blokujące drzwi do reszty garażu i pozbądź się zombie w sąsiednim pomieszczeniu. Gdy to zrobisz, usłyszysz śpiew Grega w oddali.
Otwórz drzwi windy, naciskając przycisk na ścianie, a następnie zeskocz do windy na piętro pod tobą. Zostaniesz poproszony o ponowne odszukanie Grega. Idź korytarzem i przejdź przez drzwi, a znajdziesz się w garażu. W garażu będziesz mógł porozmawiać z Gregiem. Po zakończeniu rozmowy będziesz musiał uruchomić dźwignię, aby otworzyć resztę garażu. Aby włączyć zasilanie, wejdź na drewnianą paletę po zachodniej stronie obszaru, aby dostać się na następne piętro garażu, a następnie przejdź przez drzwi na południowy zachód.
Przejdź przez drzwi na końcu korytarza, a znajdziesz stół warsztatowy i tablicę łamania, która potrzebuje wyłącznika. Wróć do garażu, a znajdziesz wyłącznik w łóżku białej ciężarówki naprzeciwko radiowozu w pobliżu drzwi do pokoju wyłącznika. Chwyć wyłącznik i podłącz go.
Z wyłącznikiem w konsoli wróć na parter garażu i przejdź przez otwartą bramę do drugiej części garażu. Kiedy do niego dotrzesz, będzie po drugiej stronie kolejnej bramy, ale powiedz, że nie wyjdzie, dopóki wszystkie zombie w okolicy nie będą martwe.
Wyjmij je, a Greg otworzy bramę. Podążaj za nim po rampie, a… będzie na ciebie czekał, dopóki nie złapie go zombie. Zabij szwendacza, a następnie zbadaj ciało Grega. Będzie martwy, a zadanie dobiegnie końca.