Próba 02: Grid Lock in Choice, rozdział drugi w Ludzkośćwydaje się dość prosty do rozwiązania – i tak jest – jednak, aby zdobyć oba Goldies na poziomie, gracze będą musieli pomyśleć trochę nieszablonowo, aby je złapać.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Próbę wyboru 02: Bloki startowe w Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych |
Próba 02: Rozwiązanie łamigłówki z blokadą siatki
Na wszystkich poziomach w Humanity, jeśli chcesz zebrać wszystkie Goldies, musisz myśleć kilka kroków do przodu, aby Goldies nie spadły z krawędzi. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby dowiedzieć się dokładnie, gdzie umieścić płytki kierunku, a następnie spróbuj ponownie przejść poziom, jeśli upuściłeś Goldy, wiedząc, jak to zrobić za jednym podejściem.
Kiedy po raz pierwszy uzyskasz kontrolę na poziomie, strumień ludzi opuszczających drzwi będzie szedł prosto do bloku, który wepchną do dziury w ziemi. Pozwól im iść naprzód, aż zaczną schodzić z krawędzi platformy po przeciwnej stronie poziomu.
Po wypchnięciu klocków obróć je w prawo natychmiast po opuszczeniu drzwi startowych, aby zrobiły to samo i wepchnęły dwa klocki do otworów, obok których siedzą. Poczekaj, aż ludzie popchną oba bloki, a wtedy zaczną schodzić z krawędzi platformy.
Obróć strumień w lewo na środku poziomu na pierwszym bloku, który pchnęli w poprzednim kroku, tak aby wepchnęli blok do dziury na środku poziomu.
Po wypchnięciu bloku wróć do punktu startowego i usuń polecenie skrętu, które ustawiłeś w drugim kroku. Obróć grupę w prawo, gdy zaczną przechodzić przez pierwszy blok, który popchnęli, tak aby pchali blok na środku poziomu ze Goldym na nim.
W końcu popchną klocek Goldy’ego do końca poziomu, gdzie wpadnie on na miejsce w dziurze, a Goldy dołączy do linii. Szybko skręć strumień w lewo, aby podniósł drugiego Goldy’ego, a następnie wszedł do bramki wyjściowej.