Spis treści[Hide][Show]
Jedno z głównych zadań w Łzy Królestwa bada każdą z czterech Zjawiska regionalne. We wschodnim Hyrule znajdziesz Domenę Zora, dom ludzi ryb i ich księcia — Sydona z Zory. Zatrzymanie się w królestwie twojego starego przyjaciela rozpocznie tę linię zadań, która zabierze cię aż do Świątynia Wody.
Więcej poradników Łzy królestwa:
Wszystkie lokalizacje i rozwiązania Skyview Towers | Jak uzyskać ochronę przed zimnem | Jak szanować | Jak odblokować autokonstrukcję i kamerę | Jak ulepszyć zbroję | Lokacje wielkich wróżek | Jak ulepszać konie | Lokalizacja Boga Konia | Jak odblokować fabułę wymarzonego domu | Jak łatwo znaleźć klejnoty Bubbul | Wskazówki szefa Gleeok | Lokalizacja gigantycznego konia | Lokalizacja tarczy Hylian | Wszystkie ulepszenia Purah Pad |
Gdzie znaleźć Sydona z Zora
Kiedy po raz pierwszy odwiedzasz Domenę Zora, zarówno Sidon, jak i jego ojciec, król Dorefan, są nieobecni. Pierwszym krokiem tego zadania jest oczyszczenie Posąg pokryty szlamem używając Splash Fruit, aby usunąć jego mazię i oficjalnie rozpocząć zadanie Sidon of Zora.
Księcia można znaleźć na ul Sąd Mipha, na wschód od Domeny Zory i kilka wodospadów w górę. Możesz skorzystać z lokalnej Wyżynnej Wieży Zorana, aby udać się tam bezpośrednio, ale najpierw porozmawiaj z nią Jona w Zora’s Domain, aby ukończyć krótką misję, którą musisz wykonać, aby uzyskać kluczową umiejętność.
Jak odnowić zbroję Zora
Rozmowa z Yoną rozpocznie zadanie Przywróć zbroję Zora, co nie powinno zająć Ci dużo czasu. Wszystko, co musisz zrobić, to dać Yonie an ancient arowana ryba. Być może masz już jeden w swoim ekwipunku, ale jeśli go nie masz, najszybszym sposobem na zdobycie go jest powrót do Wielka Niebiańska Wyspa. Jeśli skorzystasz z szybkiej podróży do świątyni Nachoya i przeszukasz pobliskie stawy, powinieneś znaleźć kilka.
Gdy dostarczysz rybę Yonie, będzie ona mogła naprawić Twoją Zbroję Zora. Teraz, mając go na sobie, Link będzie mógł pływać w górę wodospadów — kluczowa umiejętność do przejścia przez resztę tego zadania. W rzeczywistości najszybsza droga do Mipha’s Court prowadzi w górę wodospadów na wschód.
Jak ukończyć Złamaną kartę
Po rozmowie z Sidonem rozpoczniesz zadanie „The Broken Slate”, które skieruje cię do jeziora Toto — na zachód od Mipha’s Court. Szukasz konkretnej Zory w tej okolicy o imieniu Jiahto. Ten NPC znajduje się w jaskini na współrzędnych (3406, 0882, 0400).
Jiahto powie ci, że brakuje mu fragmentu starożytnej tabliczki, którą odkrył. Aby złapać odłamany kawałek łupka, wyjdź na zewnątrz jaskini i spójrz w lewo. Zobaczysz, że łupek jest pokryty błotem, które musisz usunąć za pomocą Splash Fruit lub innego źródła wody. Teraz możesz go chwycić ultraręczny i umieść go tam, gdzie jego miejsce w jaskini.
Jak ukończyć Wskazówki do nieba
To, co odkryje Jiahto, da ci kolejną zagadkę do rozwiązania. Aby to zrobić i ukończyć zadanie „Wskazówki do nieba”, musisz najpierw to zrobić znaleźć króla Dorephana.
Jeśli wrócisz do Domeny Zory i udasz się na zwykły tron króla, zobaczysz bawiące się troje dzieci Zory. Musisz zakraść się do nich tak, aby nie zauważyli, żeby podsłuchać kluczowe informacje o kryjówce Dorephana. Dowiesz się, że ukrywa się on za wodospadem między posiadłością a Górami Ploymus.
Wróć tą samą drogą, którą poszedłeś do Mipha’s Court i wejdź do pierwszego wodospadu. Zamiast wspinać się na drugi, przepłyń prosto, by odkryć Pristine Sanctum, gdzie Dorephan ma sekretny tron. Da ci pięć Wagi królaktóre będą potrzebne do dalszej części serii zadań.
W następnej części zagadki sprawdź mapę obszaru nieba w regionie pod kątem wyspy w kształcie ryby. Będziesz mógł tu podróżować, wychodząc z wieży regionu lub korzystając z niej przypomnienie sobie czegoś na pobliski spadający blok.
Aby rozwiązać tę zagadkę, musisz wystrzelić strzałę z Królewskiej Łuski przez kroplę wody. Ale gdzie jest kropla. Idź na najwyższą środkową platformę tej wyspy, Kraina Niebiańskich Rybi skierować się na południowy zachód. Ustaw szczątki, na które patrzysz, aby uzyskać kształt kropli, a następnie wystrzel w nie strzałę, aby ukończyć to zadanie.
Jak pokonać Sludge’a jak boss
Wróć do Sydonu, by obejrzeć scenkę przerywnikową rozpoczynającą walkę z bossem. Ten wariant Like Like jest zasilany przez Sludge.
Będziesz chciał wykorzystać Sidona jako swojego partnera i użyć jego zdolności, aby dać Linkowi wodną tarczę i nasycić wodą jego następny atak. Używając kombinacji tych ataków i strzał z obrażeniami od wody, będziesz w stanie szybko sprawić, że Sludge Like będzie podatny na ataki i dostać się do niego i uszkodzić jego słaby punkt atakiem wręcz. Po pokonaniu bossa będziesz mógł podążać za Sidonem do Ancient Zora Waterworks.
Starożytne wodociągi Zora
Ten obszar pod jeziorem Toto wymaga odblokowania kilku zablokowanych rur i spowodowania przepływu wody. Jeśli posiadasz umiejętność Yunobo, będzie to niezwykle pomocne w tej sekcji. W przeciwnym razie upewnij się, że wkroczysz z bombami ruchomymi lub silnymi młotami, które mogą rozbijać głazy.
Pierwszy chodak jest tuż przed tobą, gdy wchodzisz, działając jako samouczek, co robić. Po jej oczyszczeniu idź dalej mostem nad wodą, który prowadzi w lewo. Tutaj jest kolejna zatkana rura.
Gdy poziom wody się podniesie, skieruj się na północny wschód niedostępnym wcześniej mostem, który zaprowadzi cię do kolejnej blokady. Będziesz musiał zbudować krótką rampę, aby dostać się lub Yunobo do tej drugiej rury.
W ostatnim kroku udaj się do rury, do której możesz teraz wejść. Walcz z potworami w środku, więc wyjmij je i wybierz opcjonalną ścieżkę do jaskini Bubbulfrog, jeśli chcesz Bubbulgem. Podążaj ścieżką, która nie prowadzi cię do tej jaskini, dopóki nie będziesz mógł kontynuować. Wspiąć się aż do nowego obszaru, gdzie przed tobą będzie ostatni zestaw głazów. Złamanie ich pozwoli na przepływ końcowych wodociągów. Wejdź po drabinie, przełącz przełącznik, aby otworzyć nowe drzwi, a następnie zjedź do Sydonu, by udać się na wyspę Wellspring, gdzie znajduje się Świątynia Wody.
Wyspa Źródeł
Podążaj za Sydonem, upewniając się, że masz na sobie zbroję Zora, i udaj się do gigantycznego wodospadu, do którego prowadzi cię Wyspa Źródeł. Tutaj grawitacja jest zmniejszona, co daje wiele okazji do pominięcia gigantycznych fragmentów tego poziomu.
Po odnalezieniu Sidona po raz pierwszy zasugeruje rozstanie. Poszukaj wyrzutni bąbelków, która wystrzeliwuje ukośnie do następnej platformy na wyspie. Będziesz musiał wskoczyć do tej bańki, aby podróżować z platformy na platformę, co jest sztuczką całej sekcji. Używając kombinacji Ultraręczny I Przypomnienie sobie czegoś możesz manipulować tymi bąbelkami, aby wspinać się od sekcji do sekcji, eliminując wszelkie konstrukty, które staną ci na drodze.
Warto zauważyć, że możesz wślizgiwać się do wodospadów w powietrzu i wjeżdżać na nie za pomocą pancerza Zora. Zrobienie tego będzie również niezwykle przydatne podczas wspinaczki na tę podniebną wyspę. W końcu dotrzesz do Świątyni Igonshen, która będzie Twoim pierwszym punktem szybkiej podróży Wyspa Źródeł.
Wchodzenie na drugą połowę wyspy jest w rzeczywistości dużo łatwiejsze. Otrzymujesz dostęp do skrzydeł i wachlarzy, aby móc zbudować szybowiec. Wyrzuć drążek kierowniczy i kapsułę baterii ze swojego ekwipunku i podłącz je, aby stworzyć pojazd, który może okrążyć większość irytujących platformówek przed tobą. Skorzystaj z pobliskiej rampy, aby wzbić to stworzenie w powietrze i leć prosto do miejsca, w którym Sidon spotka się z tobą w Świątyni Wody.