Spis treści[Hide][Show]
The Blue Core to jedna z pierwszych głównych zwrotów fabularnych Ludzkość gdzie zadaniem gracza jest zniszczenie niebieskiego rdzenia, który prowadził go przez całą grę. Podczas gdy poprzednie poziomy w grze wymagały od gracza kierowania ludźmi w celu wyjścia z celu, ten wymaga zniszczenia czterech rdzeni.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Niebieski rdzeń w Ludzkość.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Choice Trial 06: Przewodnik po układaniu puzzli |
Próba 01: Rozwiązanie zagadki z niebieskim rdzeniem
Kiedy po raz pierwszy uzyskasz kontrolę nad poziomem, zobaczysz tekst o swoim celu. Podczas gdy wszystkie poprzednie poziomy w Ludzkość czy prowadzisz linie ludzi do wyjścia z celów, The Blue Core wymaga zniszczenia czterech niebieskich kul światła za pomocą ludzi.
Sekcja rampy
W obszarze, w którym zaczynasz, będziesz miał kolejkę ludzi idących w kierunku dwóch kanciastych, geometrycznych kształtów. Zauważysz, że kształty są wykonane z ruchomego czarnego materiału, z którego wykonane były bloki, które przesuwałeś na poprzednich poziomach. Obróć grupę w prawo, a następnie w lewo, aby minęły kształt po prawej stronie, a następnie obróć strumień, aby wepchnęły go do kształtu po lewej, tworząc coś w rodzaju rampy.
Gdy dwa elementy stykają się ze sobą, obróć strumień w lewo, a następnie przepchnij oba elementy po platformie, tak aby zrównały się z dwoma blokami po drugiej stronie.
Opuść strumień wokół obszaru, aby ludzie wspinali się po rampach, a następnie zepchnij czarną skrzynkę na górze obszaru na niebieską kulę poniżej. Po wykonaniu tej czynności ta sekcja poziomu jest zakończona.
Sekcja przenośnika taśmowego
Przeskocz w prawo na platformę z taśmociągami. Obróć strumień ludzi w prawo, a następnie w lewo, aby weszli na pas, a następnie przepchnij blok, nad którym unosi się żywopłot.
Usuń dwa polecenia skrętu, które właśnie umieściłeś po przesunięciu bloku i obróć strumień w lewo zamiast w prawo. Kiedy strumień dotrze do końca platformy, obróć ich w prawo i pozwól im poprowadzić taśmociąg przez teren.
Obróć grupę w lewo, a następnie ponownie w lewo, aby przepchnąć następny blok pływającym żywopłotem. Podążaj za strumieniem przez pas, a następnie skręć go w lewo, a następnie jeszcze raz w lewo, aby wepchnąć czarny blok, który znajduje się na platformie z nimi, w pas, aby zrobić ścieżkę do niebieskiej kuli.
Usuń wszystkie poprzednio ustawione polecenia skrętu w sekcji i wróć do obszaru, w którym ludzie wychodzą z drzwi. Obróć je w prawo, a następnie w lewo, tak aby pochwyciły taśmę i znalazły się po lewej stronie obszaru. Obróć ich w prawo, aby przeszli pod tamtejszym żywopłotem i przenieś pasy przez drogę do obszaru w rogu z ostatnią czarną skrzynką.
Obróć linkę tak, aby wepchnęły pudełko na taśmę przenośnika, a następnie popchnij je, aby zmiażdżyć drugą niebieską kulę poniżej.
Sekcja skoków
Skieruj się ponownie w prawo i do sekcji z kilkoma wcześniej ustawionymi komendami skoku. Obróć ludzi w lewo, a następnie okręć ich tak, aby wykonali pierwszą komendę skoku, stojąc twarzą do przeszkody między nimi a kulą.
Obróć grupę tak, aby szła wzdłuż krawędzi przeszkody, a następnie skręć w prawo, aby przeskoczyć na drugą stronę obszaru.
Zanim zeskoczysz do rogu naprzeciw nich, obróć ludzi w prawo, aby wskoczyli na środek platformy, a następnie obróć ich w lewo, aby spadli na platformę poniżej.
Obróć strumień w prawo i poprowadź ich wzdłuż krawędzi, aż znów będą musieli skręcić w prawo. Zamień je w komendę skoku, aby dostać się na platformę z trzema komendami skoku w jednej linii i skręć w prawo do tej pośrodku. To sprawi, że wskoczą na środkową platformę, a następnie przeskoczą do czarnego bloku i popchną go na trzeci niebieski rdzeń.
Sekcja zamiany osób
Przejdź do ostatniej sekcji. Kiedy tam dotrzesz, najpierw zignoruj strumień ludzi i przeskocz do przełącznika ludzi, który znajduje się daleko po lewej stronie (z perspektywy ludzi w kolejce). Umieść tam cztery polecenia skrętu, każdy skierowany w stronę ostatniego, tak aby tworzyły koło.
Podejdź do strumienia ludzi i obróć ich w lewo, a następnie w prawo, tak aby przeszli przez pierwszy przełącznik, złapali się w wentylatory pod nimi i dotarli na platformę, na której utworzyłeś krąg.
Gdy spora liczba ludzi chodzi w kółko na przełączniku, usuń polecenia na zewnątrz drzwi wejściowych. Teraz skręć ludzi wychodzących drzwiami od razu w prawo, a potem na końcu ścieżki w lewo, tak aby weszli na pierwszy przełącznik. Kiedy dotrą do końca przełącznika, nie każ im przenosić wentylatorów do drugiego przełącznika, zamiast tego obróć je z powrotem, wykonując dwa obroty w lewo.
Obróć linię w prawo, a następnie ponownie w prawo, aby szli środkową ścieżką w sekcji. Kiedy to zrobią, przelecą przez obszar, używając wentylatorów pod nimi i wepchną ostatni czarny blok na niebieski rdzeń poniżej.