Ten jest trudny.
Próba 05-B: Odwrotny bieg losu, rozdział trzeci w Ludzkość, to bardzo trudna łamigłówka, ponieważ wymaga od graczy śledzenia wielu zwrotów akcji w ich umyśle. Na szczęście rozwiązanie zagadki nie jest niemożliwe, wymaga jednak odrobiny cierpliwości.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Próbę Losu 05-B: Odwróć kurs Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Przewodnik po Blue Core Puzzle | Fate Trial 01: Przewodnik po niejednoznacznej decyzji | Fate Trial 02: Wzloty i upadki Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 03: Podskakiwanie, przeskakiwanie i skakanie — przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04: Wypas jeden przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04-A: Blokada [Redux] Przewodnik po puzzlach | Próba losu 04-B: Zmień pałkarza [Redux] Przewodnik po puzzlach | Fate Trial 05: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą umysłową | Próba losu 05-A: Brakujące ogniwo Przewodnik po łamigłówkach |
Próba 05-B: Rozwiązanie łamigłówki z odwrotnym kursem
Z
Zwróć uwagę, że na tym poziomie linia ludzi nie zacznie się poruszać, dopóki nie umieścisz wszystkich poleceń. To powiedziawszy, język w poniższym przewodniku będzie wymagał zobaczenia ich ruchów oczami wyobraźni. Alternatywnie możesz nacisnąć przycisk odtwarzania po każdym kroku, aby upewnić się, że linia porusza się zgodnie z oczekiwaniami, a następnie ponownie uruchomić poziom, zachowując wszystkie polecenia.
Kiedy po raz pierwszy uzyskasz kontrolę nad poziomem, natychmiast obróć linię ludzi po ich prawej stronie. Kiedy dotrą do trawy w rogu obszaru, obróć ich w prawo i pozwól im przejść całą drogę do drugiej trawy. Kiedy tam dotrą, obróć je w lewo, a następnie w prawo, gdy podniosą Goldy, aby popchnąć czarny klocek.
Pod ramieniem czarnego klocka umieść polecenie skrętu, które skręci grupę w prawo i na trawę, a następnie obróć ich w lewo, a następnie jeszcze raz w lewo, aby przepchnęli klocek na drugą stronę poziomu.
Po przesunięciu bloku o sześć płytek obróć ludzi w lewo, tak aby podeszli do pojedynczego pola trawy na lewo od bramki wyjściowej Goldy. Kiedy tam dotrą, obróć je w lewo, aby podeszły, by podnieść Goldy, następnie obróć je w lewo, a następnie ponownie w lewo, aby wróciły tą samą drogą, którą przyszły. Gdy zrównają się z teraz popchniętym blokiem, obróć je w lewo, aby popchnęły go na pozycję, aby złapać pierwszy strumień ludzi spadających z półki.
Zanim jednak będą mogli zepchnąć blok z krawędzi platformy, obróć je w lewo, a następnie spraw, aby okręciły się wokół drugiego bloku, tak aby pchały go w kierunku strony poziomu, na którym stoi Goldy.
Podobnie jak w przypadku pierwszego bloku, umieść polecenie skrętu pod ramieniem drugiego bloku, aby ludzie skręcili na trawę, a następnie obróć ich tak, aby ustawili się, aby przepchnąć blok przez poziom.
Gdy przesuną blok o sześć pól, obróć grupę w lewo, tak aby znalazła się na małym skrawku trawy na lewo od miejsca, w którym grupa zaczęła. Obróć je w prawo, a następnie ponownie w prawo, aby wepchnęły blok na pozycję poniżej drugiej grupy spadających ludzi.
Zanim jednak będą mogli zepchnąć blok z półki, obróć grupę w prawo w kierunku końcowego celu, a następnie, gdy znajdą się na jego poziomie, obróć ich w lewo, aby dostać się do celu.
Podbiegnij do obu bloków i umieść komendę unoszenia się na wysuniętym ramieniu bloku oraz komendę skoku wzwyż na odcinku, pod którym znajduje się drugi blok. Gdy to wszystko zostanie zrobione, naciśnij przycisk zasilania i pozwól ludziom iść ścieżką, którą dla nich wyznaczyłeś.