Zobacz, co wszystkie pięć klas w Diablo 4 ma do zaoferowania, zanim zaczniesz plądrować Sanktuarium.
Spis treści[Hide][Show]
Nie ma łatwego sposobu na wybranie swojej klasy Diablo 4. Z 5 klas aby wybrać, naprawdę będziesz musiał dobrze przemyśleć swój wybór — chociaż zawsze możesz zresetować, klasa początkowa zadecyduje o tym, jak rozegrasz resztę przygody — niezależnie od tego, czy grasz solo, czy z sojusznikami w Sanktuarium, ty’ będę chciał wybrać klasę, która jest dla Ciebie najlepsza.
Dla tych, którzy jeszcze nie zagłębili się w grę, będziesz chciał wcześnie, oficjalnie posmakować wszystkich pięciu klas dzięki temu kompletnemu przegląd początkowy. Poniżej znajdziesz podsumowania klas ze wszystkimi ich kategoriami umiejętności. Barbarzyńcy to berserkerzy, którzy w walce zadają obrażenia od krwawienia i wyprowadzają ataki różnymi rodzajami broni. Łotrzykowie to wojownicy dystansowi, którzy mogą zanurzyć swoją śmiercionośną broń w różnych ulepszeniach żywiołów — w tym w truciźnie. Nekromanci mogą przyzywać armie szkieletów, jednocześnie spowalniając demoniczne hordy za pomocą technik kontroli tłumu. Druidzi mogą zmieniać się w wilkołaki lub rzadsze niedźwiedziołaki, by siać spustoszenie wśród złych hord. Czarodzieje wyprowadzają ataki oparte na trzech elementach — każdy z nich ma inne zastosowanie, które szczegółowo opisaliśmy w podziale na klasy poniżej.
Po więcej Diablo 4nie przegap przydatnych ustawień, które warto najpierw zmienić.
Diablo 4 zaczynać z 5 klas i daje wybór. Decydowanie
Barbarzyńca | Przegląd klasy
Potężni wojownicy, którzy polegają na brutalnej sile, aby ujarzmić swoich wrogów, barbarzyńcy są w stanie przełączać się między szeregiem potężnych broni podczas walki, upewniając się, że są przygotowani na każdą sytuację.
- Uśmieszek: Skieruj swoją wewnętrzną wściekłość, aby wejść i utrzymać stan Berserking, zwiększając obrażenia i prędkość ruchu.
- Krwawić: Użyj broni tnącej, aby spowodować u wrogów krwawienie, zadając im obrażenia rozłożone w czasie.
- Chodzący Arsenał: Zostań chodzącym arsenałem, otrzymując obrażenia i inne bonusy za używanie różnych broni w walce.
- Nieokiełznana wściekłość: Szczyt agresji, masz zwiększony koszt Furii, aby użyć Umiejętności. W zamian twoje Umiejętności są znacznie potężniejsze.
Nekromanta | Przegląd klasy
Enigmatyczni Nekromanci są strażnikami równowagi między życiem a śmiercią. Mogą tworzyć potężne armie nieumarłych, aby dla nich walczyć, jednocześnie władając potężną magią Kości, Cienia i Krwi.
- Armia Nieumarłych: Wezwij zastępy nieumarłych sługusów, aby spełniały twoje rozkazy, w tym Szkieletowych Wojowników, Szkieletowych Magów i Golema.
- Kość: Użyj swojej mocy magii Kości, aby fizycznie zaatakować wrogów. Umiejętności Kości często zyskują zwiększoną moc, gdy masz duże ilości Esencji.
- Ciemność: Z czasem zniszcz swoich wrogów. Umiejętności Ciemności wykorzystują elementy Kontroli tłumu, dzięki czemu wrogowie są trzymani na dystans, gdy umierają powolną, bolesną śmiercią.
- Krew: Wysysaj życie z wrogów za pomocą magii Krwi, która ma zalety obronne, a jednocześnie staje się potężniejsza w miarę zwiększania maksymalnego życia.
Czarownik | Przegląd klasy
Czarodzieje, mistrzowie żywiołów, zadają obrażenia od zimna, ognia i błyskawic, aby ujarzmić swoich wrogów.
- Mróz: Umiejętności mrozu Zamrażają wrogów, zmniejszając ich prędkość ruchu. Zamrożeni wrogowie w końcu ich zamrożą, uniemożliwiając im działanie.
- Piromancja: Umiejętności piromancji skupiają się na zadawaniu obrażeń od ognia. Umiejętności te zadają duże obrażenia i powodują, że wrogowie podpalają się, zadając dodatkowe obrażenia w czasie.
- Zaszokować: Umiejętności szokowe wykorzystują Błyskawice do pokonywania wrogów. Umiejętności te mają wiele sposobów na skrócenie czasów odnowienia i przynoszą szczególnie duże korzyści przy trafieniu krytycznym.
Łotrzyk | Przegląd klasy
Przebiegły Rogue używa wszelkich dostępnych narzędzi, aby wykonać zadanie. Łotrzykowie są zarówno zwinni, jak i zaradni, potrafią walczyć z wrogami na odległość za pomocą łuków lub z bliska za pomocą sztyletów. Są również w stanie nasycić swoją broń różnymi magiami.
- Snajper: Kite wrogów na odległość za pomocą łuków i strzał. Strzelcy czerpią korzyści z trafień krytycznych wrogów i narażania ich na ataki.
- Nasyca: Nasycaj swoją broń energią Trucizny, Zimna lub Cienia. Te Nasycenia nadają atakom specjalne właściwości, gdy zadają obrażenia wrogom.
- Majdan: Rozstaw pułapki na ziemi, które mogą wywołać różne efekty. Efekty te mogą zadawać obrażenia celom, zatruwać je, spowalniać i wiele więcej.
druid | Przegląd klasy
Elastyczni i odporni druidzi wykorzystują moc natury do ochrony życia. Druidzi mogą zmieniać kształty między przebiegłym wilkołakiem a potężnym wilkołakiem, aby walczyć z wrogami. Dodatkowo ci, którzy preferują rzucanie zaklęć, mogą uwolnić magię Ziemi i Burzy na odległość.
- Wilkołak: Wilkołaki są okrutne i zwinne. Dużo zyskują na zwiększaniu szybkości ataku i trafieniu krytycznym wrogów.
- Niedźwiedziołak: Werebear to potężna siła na polu bitwy, która zadaje obrażenia na dużych obszarach, a jednocześnie jest niezwykle trudna do pokonania.
- Burza: Wezwij burzę, by spadła na twoich wrogów deszcz błyskawic lub zdmuchnęła ich potężnymi podmuchami wiatru.
- Ziemia: Magia ziemi koncentruje się na ograniczaniu ruchów wroga za pomocą efektów kontroli tłumu. Przynoszą również korzyści, gdy są używane przeciwko wrogom, którzy są w takim stanie.
Obejmuje to pięć początkowych klas i różne umiejętności, które możesz odblokować dla każdej z nich. Doskonal swoją budowę i ulepszaj swoją postać, aby jak najlepiej wykorzystać ich najlepsze umiejętności.