Setki godzin zawartości czekają na odblokowanie pod koniec kampanii Diablo 4.
Jest tak wiele funkcji gry końcowej Diablo 4, musieliśmy sporządzić listę, aby śledzić je wszystkie. Po ukończeniu kampanii fabularnej będziesz mieć całą mapę otwartego świata do eksploracji i zabijania demonów, aby awansować. Zamiast zwykłych poziomów, zyskasz Poziomy Paragonu — które dają ci ulepszenia statystyk zamiast konkretnych nowych umiejętności.
Istnieją zadania z nagrodami, Helltides, Legion Events, Nightmare Dungeons, Capstone Dungeons, Strongholds i wiele więcej. Jest wystarczająco dużo treści, abyś był zajęty przez bardzo długi czas, i tak wiele sposobów, aby w pełni dostosować swoją kompilację. Jeśli chcesz zobaczyć, co stanie się po zakończeniu kampanii, oto wszystko, co wypada.
Więcej poradników do Diablo 4:
10 porad dla początkujących | Przegląd klasy | Budowa stronników nekromanty Shadowblight | Barbarzyńca Nieskrępowany Berserk Build | Przywołanie Golema | Kompilacja zbuntowanej zatrutej trucizny | Opcje ułatwień dostępu do zmiany w pierwszej kolejności | Ulepszenia mikstur i zwiększenie maksymalnej pojemności | Odblokowywanie koni | Odblokowane poziomy świata | Ciche skrzynie i szepczące klucze | Lokalizacje zmiażdżonych kości bestii | Lokalizacje Fiend Roses | Sekret wiosennego rozwiązania zadania | Farma łupów z wczesnej fazy gry | Unikalna i święta farma końcowa | Szybszy eliksir na wyższy poziom
Funkcje gry końcowej | Pełna lista
Po ukończeniu ww główna Historia kampanii, wiele nowych funkcji gry końcowej w Diablo 4 zostanie odblokowanych. Te funkcje są również natychmiast udostępniane wszystkim bohaterom w tym samym królestwie. Oto zestawienie wszystkiego, co możesz zrobić w grze końcowej.
Pomiń kampanię: Po ukończeniu kampanii nowe postacie na tym samym królestwie mogą natychmiast pominąć kampanię. Zaczniesz o Poziom 1 i mieć odblokowane wszystkie funkcje. Whispers of the Tree, poziomy świata, postępy w królestwie i wierzchowce zostaną przeniesione na twoich nowych bohaterów.
Punkty Paragonu: Odblokowane na poziomie 50, Punkty Mistrzowskie to nowy rodzaj systemu ulepszania gry końcowej. Zamiast zdobywać nowe umiejętności i zdolności, Punkty Paragonu służą do zwiększania twoich statystyk. Podobnie jak zdolności, można je zwrócić. Zarobisz 4 Punkty Paragonu na poziom w Poziom światowy 3–4. Punkty wzorcowe można również odblokować dla wszystkich bohaterów w Królestwie przez Postęp królestwa.
Lochy Capstone: Unikalne lochy, które pojawiają się dopiero po ukończeniu historii. Istnieją dwa Lochy Capstone. W przeciwieństwie do innych lochów, Capstone Dungeons mają zablokowany i ustawiony poziom i nie skaluj się ze swoim poziomem. Ukończ Loch Capstone poziomu 50 odblokować Poziom światowy 3. Ukończ Loch Capstone poziomu 70 odblokować Poziom świata 4.
Poziom świata 3 i 4: Poziomy świata 3 i 4 są dostępne dopiero po ukończeniu gry głównej. Na 3. poziomie świata odblokujesz Sacred / Unique Tier Items, Helltides, Nightmare Dungeons i wiele więcej. Większość zawartości gry końcowej można doświadczyć tylko na Poziom światowy 3. WT3 odblokowuje poziom 50-70, podczas gdy WT4 odblokowuje poziom 70-100.
Przedmioty święte, unikalne i przodków: W WT3 i WT4 jest więcej poziomów rzadkości i rodzajów przedmiotów, na które warto zwrócić uwagę. Unikalne przedmioty to charakterystyczne elementy wyposażenia o specjalnym wyglądzie kosmetycznym i indywidualnych cechach, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Wszystkie one są zablokowane za trudnościami poziomu światowego.
Piekielne wody: A WT3 aktywność, która aktywuje się co około dwie godziny w czasie rzeczywistym. Użyj tego licznika czasu, aby zobaczyć, kiedy ma się rozpocząć Helltide. Helltides to wydarzenia na dużą skalę z wieloma czynnościami do wykonania podczas pracy z innymi graczami. Helltides pozostawia łupy wysokiego poziomu, Pieczęcie Koszmaru do odblokowania Koszmarnych Lochów i zawiera rzadkie materiały, takie jak Diabelskie Róże.
Szepty Drzewa: Ukończ zadanie priorytetowe i ukończ historię, aby trwale odblokować zadania Whispers of the Tree. Zostaną one wyświetlone na Twojej mapie. Jeśli zdecydujesz się pominąć historię nowej postaci, Whispers of the Tree będzie automatycznie dostępna od samego początku. Wykonując te zadania, możesz zdobyć jedną wielką skrytkę za każde 10 zdobytych ponurych przysług.
Światowy szef: Światowy szef Ashwa pojawi się po ukończeniu fabuły — ale można go spotkać na dowolnym poziomie świata. Na wszystkich mapach pojawi się globalny komunikat ostrzegawczy, pokazujący lokalizację bossa wydarzenia. Pokonanie go nagradza cię a Duża pamięć podręczna i duża szansa na spadek Pieczęcie koszmarów. Wymaga pracy z dużymi grupami graczy, aby doprowadzić do upadku przed upływem limitu czasu.
Loch koszmarów: Lochy o wysokim poziomie trudności, które odblokowują potężne ulepszenia Kodeksu Mocy i upuszczają łupy wysokiego poziomu. Unikalne łupy częściej pojawiają się w niektórych Lochach Koszmaru. Koszmarne Lochy można odblokować tylko losowo upuszczając Pieczęć Koszmaru — będą one pojawiać się podczas dowolnej zawartości gry końcowej na poziomie 53+.
To wszystko, co do tej pory znaleźliśmy. Jeśli przegapiliśmy więcej ważnych funkcji, wrócimy i dodamy je tutaj!