Trial 08: The Last Straw to ostatni poziom w konkursie, czwarty rozdział w Ludzkość. Wprowadza wrogich Innych, którzy zaatakują twoją linię ludzi. Na szczęście jesteś w stanie ich wyprzedzić i dotrzeć do celu wyjściowego z obydwoma złotymi poziomami.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać próbę konkursową 08: The Last Straw w Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Przewodnik po Blue Core Puzzle | Fate Trial 01: Przewodnik po niejednoznacznej decyzji | Fate Trial 02: Wzloty i upadki Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 03: Podskakiwanie, przeskakiwanie i skakanie — przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04: Wypas jeden przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04-A: Blokada [Redux] Przewodnik po puzzlach | Próba losu 04-B: Zmień pałkarza [Redux] Przewodnik po puzzlach | Fate Trial 05: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą psychiczną | Próba losu 05-A: Brakujące ogniwo Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 05-B: Odwrotny przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 06: 10 z 10 przewodnik po puzzlach | Próba losu 07: Plus jeden przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 01: Po drugiej stronie przewodnik po łamigłówkach | Competition Trial 02: Przewodnik po blokadach | Konkurs próbny 03: Czysty przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 03-A: Przewodnik po łamigłówkach dla fanów | Próba konkursowa 04: Przewodnik po łamigłówkach Cube-Vert | Konkurs próbny 04-A: Przewodnik po zagadkach Goldy Mine | Konkurs Trial 05: Zwycięzca bierze wszystko Przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 05-A: Przewodnik po łamigłówkach o równym przepływie | Próba konkursowa 06: Przewodnik po łamigłówkach Boulder Dash | Konkurs Trial 07: Ball Room Blitz Puzzle Guide |
Humanity Trial 08: Rozwiązanie zagadki ostatniej słomki
Kiedy po raz pierwszy rozpoczniesz poziom, zobaczysz krótką scenę, w której Inni chwytają za broń (miecze, które wyglądają podejrzanie jak miecze świetlne z Gwiezdnych Wojen) i zagrażają twojej grupie ludzi. Otrzymasz wtedy kontrolę nad poziomem. Inni w końcu pomaszerują naprzód i spróbują zabić twoich ludzi, jednak nie zaczną się poruszać, dopóki nie zaczniesz przesuwać swojej linii, więc będziesz chciał wstępnie wydać swoje polecenia, zanim faktycznie zaczniesz poruszać się w kierunku końca bramka.
Pierwszą rzeczą, którą będziesz chciał zrobić, to ustanowić polecenie rozgałęzienia, które podzieli twoją linię na dwie linie, jedną, która idzie między dziurą w ziemi, gdzie pójdzie pchana czarna struktura, a łukowata konstrukcja i inna linia, która będzie chodzić z lewej strony poziomu. Jednak zamiast pozwolić im spaść z boku, wydaj polecenie skrętu, aby przeszli na drugą stronę poziomu, z dala od miejsca, w którym zaczyna grupa.
Podążaj ścieżką linii, która urwała się w lewo i idzie w kierunku drugiej strony poziomu. Gdy wyrównają się z ostateczną strukturą (taką, która nie ma środka, dopóki nie zostanie wciśnięty przełącznik ludzi), obróć ich tak, aby podeszli bezpośrednio do Goldy’ego, który stoi po drugiej stronie obszaru. Gdy go podniosą, obróć linię tak, aby szła dalej na drugą stronę poziomu, gdzie znajduje się podwyższona platforma z przełącznikiem ludzi.
Podążaj ścieżką, którą podąży linia, gdy podniosą Goldy i skręć, a następnie obróć ich w lewo, aby wspięli się na platformę na końcu obszaru i nadepnęli na przełącznik ludzi. Gdy to zrobią, obróć linę tak, aby przeszła na przełącznik, a następnie na ustawione wcześniej polecenie skoku w dal na krawędzi platformy.
Wróć na początek ścieżki, gdzie podzieliłeś linię na dwie połowy. Tym razem podążaj prawą linią i ułóż dwa obroty, tak aby linia się obróciła i wepchnęła pierwszą czarną strukturę do dziury pośrodku obszaru. Gdy to zrobią, obróć je w prawo, a następnie połóż kolejną komendę gałęzi, tak aby jedna strona przeszła przez dziurę pośrodku czarnej konstrukcji, podnosząc Goldy’ego ze środka.
Obróć grupę, która idzie w prawo, tak aby podeszła do następnej czarnej konstrukcji, a następnie poproś, aby wepchnęli ją do odpowiedniej dziury. Ponownie obróć grupę i rozdziel ją ponownie, tak aby połowa grupy przeszła przez środek konstrukcji i opuściła krawędź poziomu po lewej stronie, a druga grupa odeszła od krawędzi poziomu po prawej stronie.
Wróć do pierwszej czarnej konstrukcji, którą można popchnąć i skręć w prawo w miejscu, po którym będzie szła linia rozgałęziająca się w lewo, gdy tylko opuszczą jej środek ze Goldym. To sprawi, że podejdą do konstrukcji na drugim końcu poziomu i wespną się na nią. Pobiegnij tam i skręć w prawo obok przełącznika ludzi, aby skręcili na przełącznik, a następnie skręć za pomocą wydanej wcześniej komendy, aby nadepnąć na ustawiony wcześniej skok w dal.
Po wydaniu wszystkich tych rozkazów wróć do swojej grupy ludzi stojących obok wrogich Innych. Wydaj polecenie skrętu, aby szli w kierunku polecenia pierwszego odgałęzienia i pozwól im biec swoim kursem. Postępując zgodnie z tymi poleceniami, prześcigną Innych i przedostaną się przez środkowy most do celu wyjściowego. Po wykonaniu wszystkich czynności rozdział Konkurencja z Ludzkość będzie kompletny.