Spis treści[Hide][Show]
Istnieje wiele pobocznych zadań, które gracze mogą wykonać Final Fantasy 16, jednak nie wszystkie z nich są tworzone jednakowo pod względem jakości opowiadania historii i nagród za ukończenie. Gra ma tendencję do rozróżniania najlepszych zadań za pomocą alternatywnego znacznika zadania pobocznego z symbolem plusa, a pierwszym, na który natrafią gracze, jest zadanie poboczne Białoskrzydły cud.
Nagrody za zadanie poboczne są bardzo tego warte, ponieważ pozwalają graczom odblokować wierzchowca Chocobo Final Fantasy 16. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o odblokowaniu Chocobo i ukończeniu zadania Białoskrzydły Cud w grze.
Więcej przewodników po Final Fantasy 16:
Wszystkie przewodniki i solucje | Przewodnik dla początkujących | Najlepszy przewodnik po odblokowaniu broni | Wszystkie ulepszenia materiałów eksploatacyjnych | Odblokowanie wierzchowca Chocobo | Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie Curiosity | Wszystkie znane znaki | Wszystkie pozycje patronów | Wszystkie litery | Przewodnik dla początkujących | Przewodnik szefa Benedikty | Przewodnik szefa Garudy | Jak długo Final Fantasy 16 Zabrać do Beaty? | Przewodnik po zadaniach pobocznych Blacksmith Blues | Przewodnik bossa Smoka Akaszy | Poradnik bossa Typhon the Transgressor |
Jak rozpocząć białoskrzydły cud
The White-Winged Wonder to zadanie poboczne w Final Fantasy 16 którego nie można rozpocząć przed rozpoczęciem głównego zadania Gathering Storm, które ma miejsce kilka godzin po rozpoczęciu gry. Po udzieleniu pomocy mieszkańcom zadania Martha’s Rest in the Home, Sweet Home, rozpoczniesz Nadchodzącą burzę i uzyskasz dostęp do Białoskrzydłego Cudu. Aby rozpocząć zadanie, porozmawiaj z Rowanem, wędrownym handlarzem na południe od Martha’s Rest.
Przewodnik po zadaniach Białoskrzydłego Cudu
Kiedy porozmawiasz z Rowanem, opowie ci on o kilku dzikich Chocobo, które walczyły z miejscowymi bandytami. Rowan poprosi cię o uratowanie Chocobo przed bandytami. Zaakceptuj zadanie, a następnie skieruj się na południe do obszaru zaznaczonego na poniższej mapie:
Gdy tam dotrzesz, zobaczysz krótką scenkę przerywnikową, w której Clive bada teren i znajduje ślady, które prowadzą do innego celu. Podążaj za znacznikiem zadania do miejsca na południu, a zobaczysz kolejny przerywnik filmowy, w którym bandyci przygotowują się do zabicia białego Chocobo i jego rodziny.
Po zakończeniu przerywnika od razu przystąpisz do walki z bandytami. Nie są niczym specjalnym i powinny zejść dość łatwo, jeśli jesteś odpowiednio wypoziomowany do połowy lat dwudziestych. Jeśli masz problem z rozprawieniem się z nimi, spróbuj użyć niektórych ataków obszarowych, takich jak Płomienie Odrodzenia lub Pile Drive, aby zadać obrażenia kilku bandytom naraz.
Gdy przerzedzisz liczebność bandytów, pojawi się więcej wrogów. Jedynym naprawdę groźnym wrogiem jest Łowca, który jest większym typem wroga, który dzierży młot. Chociaż może być groźny, nie powinien być niczym, czego nie widzieliście wcześniej w tym momencie gry. Zdejmij je wszystkie, a zobaczysz przerywnik filmowy, w którym Clive zdaje sobie sprawę, że Chocobo, którego uratował, był jego starym wierzchowcem z czasów, gdy był dzieckiem.
Po zakończeniu przerywnika filmowego Rowan wyposaży Ambrosię w siodło, a ty odblokujesz możliwość jazdy na Chocobo, kiedy tylko zechcesz, podczas eksploracji świata Final Fantasy 16. Aby przywołać Ambrosię, przytrzymaj R3, a następnie podejdź do Chocobo i naciśnij przycisk X, aby go dosiąść.