Przejmij kontrolę nad Pieczęciami Koszmaru. Oto jak odblokować ostatnie umiejętności Okultysty.
Spis treści[Hide][Show]
Naucz się rzemiosła Pieczęcie koszmarów i przeżyj swoje przygody w grze końcowej Diablo 4 łatwiej. Pieczęcie Koszmaru to kluczowe przedmioty wymagane do uzyskania dostępu Lochy koszmaru — ulepszone, trudniejsze wersje standardowych lochów, które znajdziesz na mapie.
Po znalezieniu Pieczęć koszmaru, będziesz mógł natychmiast teleportować się do lochu i zacząć likwidować wrogów. Począwszy od najnowszej łatki, Nightmare Dungeons daje również więcej EXP za dosłownie wszystko. Pokonywanie potworów i ukończenie samego lochu daje więcej EXP niż kiedykolwiek wcześniej, a jeśli zwiększysz poziom swoich koszmarnych lochów, możesz praktycznie zagwarantować sobie niesamowite łupy.
Poniżej wyjaśnimy jeden z mniej znanych systemów Diablo 4. Będziesz musiał ukończyć wiele Lochów Koszmaru, zanim będziesz mógł odblokować unikalną funkcję Okultysty — będziesz mógł tworzyć własne Pieczęcie Koszmaru.
Więcej poradników do Diablo 4:
Wszystkie przewodniki i solucje | Przegląd klasy | Budowa stronników nekromanty Shadowblight | Barbarzyńca Nieskrępowany Berserk Build | Przywołanie Golema | Opcje ułatwień dostępu do zmiany w pierwszej kolejności | Ulepszenia mikstur i zwiększenie maksymalnej pojemności | Odblokowywanie koni | Ciche skrzynie i szepczące klucze | Sekret wiosennego rozwiązania zadania | Farma łupów we wczesnej fazie gry
Czym są sigile koszmarów?
Pieczęcie koszmarów Czy Kluczowe przedmioty które odblokowują jedynkę Loch koszmarów. Koszmarne pieczęcie będą wypadać tylko w etap końcowy i może (rzadko) pojawić się po ukończeniu Szeptane misje, Światowi szefowie Lub Piekielne wody. Wcześnie są niezwykle rzadkie — po Poziom 52 stają się znacznie bardziej powszechne.
NOTATKA: Pieczęcie Koszmaru będą wypadać tylko na 3. lub 4. poziomie świata.
Od Aktualizacja 1.03 upuszczone, Nightmare Dungeons są znacznie bardziej przydatne do zbierania EXP i łupów. Nightmare Dungeons to teraz najlepszy sposób zdobywać poziomy w grze końcowej, a zwiększysz swoje EXP i nagrody za łupy, zwiększając Poziom koszmarnego lochu.
Koszmarne lochy zaczynają się o godz Poziom 1 i może wzrosnąć do Poziom 100. Istnieją dwa sposoby na zwiększenie poziomów — możesz farmić Nightmare Dungeons, wypełniając je, aż je zdobędziesz Sigile wyższego poziomulub możesz je wytworzyć za pomocą Okultysta.
Jak odblokować tworzenie pieczęci
The Okultysta sprzedawcy mają dwie zakładki z blokadą — jedną z tych zakładek jest tzw Wytwarzanie pieczęci zakładka używana do tworzenia Pieczęcie koszmarów. Aby odblokować tę funkcję, musisz ukończyć Lochy koszmaru poziomu 3.
- Jak odblokować tworzenie sigili okultystycznych: Uzupełnij Lochy koszmaru poziomu 3.
- Nightmare Dungeons stają się dostępne w Poziom światowy 3 i może wypaść z wrogów lub skrzyń. O wiele bardziej prawdopodobne jest, że wypadną z działań w końcowej fazie gry, takich jak Piekielne wody, Światowi szefowie I Szeptane nagrody.
- Koszmarne Pieczęcie często wypadają na końcu Koszmarnych Lochów. Ukończ wiele koszmarnych lochów, aby powoli podnosić się w rankingu — w końcu odkryjesz Pieczęcie poziomu 2Następnie Pieczęci poziomu 3.
- Poziom światowy 3 jest odblokowany poprzez ukończenie Kamienny Loch który staje się dostępny po ukończeniu głównego wątku fabularnego.
Po ukończeniu a Lochy koszmaru poziomu 3A Zadanie priorytetowe pojawi się. Ukończ ’Wytwarzanie pieczęci’ poszukaj samouczka na temat tej funkcji — będziesz potrzebować Sigilowy proszek do tworzenia Pieczęci Koszmaru wyższego poziomu.
- Jak zdobyć proszek pieczęci: Sigil Powder można zdobyć, odzyskując Pieczęcie Koszmaru. Każdy poziom pieczęci może zostać uratowany. Pieczęcie wyższego poziomu nagradzają więcej proszku.
Bo zarobisz Pieczęcie koszmarów częściej, gdy awansujesz i ukończysz więcej Nightmare Dungeons, w końcu zbierzesz wiele sigili niższego poziomu, które możesz uratować, a następnie wymienisz proszek na sigile wyższego poziomu. Awansuj jeszcze szybciej i poluj na najlepsze łupy, awansując swoje glify. Dlatego Nightmare Dungeons to najlepsza aktywność w grze końcowej, aby wspiąć się na szczyt.