Zanurz się tylko w najlepszych lochach.
Spis treści[Hide][Show]
Lochy nie są sobie równe. Jeśli chcesz uprawiać najlepsze lochy w Diablo 4będziesz chciał celować w lochy wymienione poniżej — każdy loch jest klasyfikowany na podstawie tego, jak wydajny XP jest zdobywane. Po ostatnich patchach Diablo 4 Lochy koszmaru to najlepsza opcja farmowania XP. Zwykłe lochy są nadal w porządku do wyrównywania we wczesnej fazie gry, ale znacznie lepiej jest odblokować Nightmare Dungeons JAK NAJSZYBCIEJ.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zresetować Lochy koszmaru dla rolnictwa, sprawdź nasz przewodnik tutaj. Lub uzyskaj nasze bezpośrednie rekomendacje dotyczące najlepszych Nightmare Dungeons tutaj.
Więcej poradników do Diablo 4:
Wszystkie przewodniki i solucje | Przegląd klasy | Budowa stronników nekromanty Shadowblight | Barbarzyńca Nieskrępowany Berserk Build | Przywołanie Golema | Opcje ułatwień dostępu do zmiany w pierwszej kolejności | Ulepszenia mikstur i zwiększenie maksymalnej pojemności | Odblokowywanie koni | Ciche skrzynie i szepczące klucze | Sekret wiosennego rozwiązania zadania | Farma łupów we wczesnej fazie gry
Wyjaśnienie lochów i lochów koszmarów
Zanim przejdziemy do listy, oto krótkie omówienie Lochy I Lochy koszmaru. Istnieją ważne rozróżnienia, które musisz znać!
- Lochy są zaznaczone na twojej mapie. Są to opcjonalne obszary, w których musisz wypełnić cel, a następnie walczyć z bossem.
- Pokonaj bossa, aby odblokować stały aspekt które można wykorzystać do craftingu. Każde lochy mają inny aspekt — najedź kursorem na ikonę lochu na mapie, aby dowiedzieć się, co odblokujesz.
- Wszystkie lochy są dostępne na starcie gry. Lochy skalują się wraz z twoim poziomem.
- Lochy koszmaru są czynnościami końcowymi. Lochy Koszmaru odblokowują się Poziom światowy 3 — ta trudność jest odblokowywana po ukończeniu Kamienny Loch który pojawia się po ukończeniu głównego wątku fabularnego. Tylko główny wątek musi być zakończone raz — wszystkie przyszłe postacie zostaną automatycznie odblokowane WT3.
- Nightmare Dungeons to trudniejsze wersje standardowych lochów, zaprojektowane specjalnie dla nich hodowlę łupów I zdobywając kolejne poziomy, zdobywając XP.
- Koszmarne lochy odblokowuje się, zdobywając punkty Pieczęcie koszmarów. Pieczęcie mogą wypadać z dowolnej liczby czynności, ale jest bardziej prawdopodobne, że wypadną z nich WT3-4 ekskluzywne zajęcia, takie jak misje Whispers, Helltides, Nightmare Dungeons i nie tylko.
- Pieczęcie koszmarów można użyć tylko raz. Zamiana Pieczęci Koszmaru zmieni aktywny Loch Koszmaru i zużyje poprzedni Pieczęć. W danym momencie może być aktywny tylko jeden Koszmarny Loch.
- Sigile mogą być wykonane po ukończeniu A Lochy koszmaru poziomu 3. To odblokowuje funkcję rzemieślniczą w Sprzedawca okultystyczny.
Pieczęcie koszmarów w końcu staną się obficie obfite na wyższych poziomach Świata Poziomu 3 i Świata Poziomu 4. Będziesz mieć mnóstwo Koszmarnych Lochów do wyboru. Oto lochy, które chcesz najpierw przejść.
Lista poziomów lochów | Najlepsze i najgorsze lochy
Lochy są oceniane na podstawie kilku czynników: gęstość wroga, układ, długość I efektywność realizacji. Po ostatecznym zbadaniu wszystkich lochów, oto nasze typy najlepszych i najgorszych. Ogólnie rzecz biorąc, będziesz chciał trzymać się ukończenia S lub A lochy rankingowe. Są one najgęściej zaludnione przez wrogów i dają ogromne nagrody.
PSA: Aby uzyskać jak najwięcej Lochy koszmarubędziesz chciał celować Poziomy / WT gdzie są wrogowie +3 poziomy ponad tobą. W ten sposób uzyskasz maksymalną skuteczność w walce z wrogami — możesz ich łatwo pokonać, nie tracąc zbyt wiele czasu i wciąż zdobywając duże PD lub nagrody za łupy.
Szczebel | Loch |
S | Ślepe Nory, Śmierć Bohatera, Schronienie Renegata, Ziemna Rana, Zatopione Ruiny |
A | Aldurwood, Katedra Krzyżowców, Mroczny Wąwóz, Kanały Guulrahn, Koszary Kor Dragan, Dzieła Maugana, Maulwood, Raethwind Wilds, Onyx Hold, Wężowe legowisko, Ruiny Shivta, Witchwater |
B | Opuszczone kopalnie, Lament starożytnych, Schronienie kultystów, Przebudzenie demona, Zaginione archiwa, Więzienie Kaldeum, Szepczące sosny, Zenith |
F | Azyl Czarnych, Konklawe, Jaskinia Dzikich Zwierząt, Slumsy Guulrahn, Mroczne Zagłębie |
Pamiętaj, że wszystkie lochy są uszeregowane według ich Loch koszmarów wersja. Standardowe lochy nie są warte farmienia i dlatego nie są oceniane. Polecam przejść przez każdy standardowy loch przynajmniej raz, aby odblokować każdy Kodeks władzy.