Opowieść o dwóch upartych mężczyznach.
Spis treści[Hide][Show]
Nie ma przytłaczającej różnorodności sprzętu Final Fantasy 16, więc należy wykorzystać każdą okazję do zdobycia lepszego sprzętu. Zadania poboczne Blacksmith Blues zawsze polegają na tym, że gracze sieciowi projektują dokumenty do tworzenia najlepszych łupów w grze, więc zawsze warto je wykonać. Zadanie Blacksmith Blues 3 staje się dostępne pod koniec gry i jest oznaczone znacznikiem zadania pobocznego ze znakiem plus.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak ukończyć zadanie poboczne Blacksmith Blues 3 w Final Fantasy 16.
Więcej przewodników po Final Fantasy 16:
Wszystkie przewodniki i solucje | Przewodnik dla początkujących | Najlepszy przewodnik po odblokowaniu broni | Wszystkie ulepszenia materiałów eksploatacyjnych | Odblokowanie wierzchowca Chocobo | Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie Curiosity | Wszystkie znane znaki | Wszystkie pozycje patronów | Wszystkie litery | Przewodnik dla początkujących | Przewodnik szefa Benedikty | Przewodnik szefa Garudy | Jak długo Final Fantasy 16 Zabrać do Beaty? | Przewodnik po zadaniach pobocznych Blacksmith Blues | Przewodnik bossa Smoka Akaszy | Poradnik bossa Typhon the Transgressor | Przewodnik bossa płynnego płomienia | Przewodnik bossa Akaszy Morbola | Przewodnik szefa Coeurl | Przewodnik Hugo Bossa | Poradnik bossa Infernal Eikon | Przewodnik Infernal Shadow Boss | Przewodnik bossa Titan | Poboczne zadanie dziwnej nauki | Zadanie poboczne Blacksmith Blues 2 | Przewodnik szefa Bahamuta |
Jak rozpocząć zadanie poboczne Blacksmith Blues 3
Zadanie poboczne Blacksmith Blues 3 staje się dostępne po ukończeniu głównego zadania Jak ojciec, jak córka, w którym Clive bada loch Mida, a następnie otwiera orkiestrę. Po ukończeniu głównego wątku zadań, nad głową Augusta w bałaganie w kryjówce pojawi się znacznik zadania z białym symbolem plusa. Porozmawiaj z nim, a rozpocznie się zadanie.
Przewodnik po zadaniach Blacksmith Blues 3
Po rozmowie z Augustem powie ci, że po raz kolejny martwi się o kowala Blackthorna i chce, aby Clive z nim o tym porozmawiał. Po zakończonej rozmowie udaj się do Blackthorna, a powie ci, że jest zaniepokojony obejrzeniem pracy innego kowala, u którego był terminatorem. Powie ci, że kowal mieszka w Dravozd, mieście w Dhalmekii. Wasza trójka postanawia udać się do miasta, aby złożyć wizytę kowalowi.
Szybka podróż do Obelisku Tabor w Dhalmekii, a następnie udaj się do zaznaczonego miejsca na północno-wschodniej stronie Pól Corava. Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Augustem przy bramie, a po przybyciu Blackthorna wasza trójka zostanie wpuszczona do miasta.
Będąc w środku, wejdź po schodach w centrum miasta i porozmawiaj z mężczyzną w beżowo-niebieskiej szarfie, Zoltanem, człowiekiem z opowieści Blackthorna. Każe ci odejść, ale kiedy wrócisz do Blackthorn i Augusta, zasugerują stworzenie kuźni wydajniejszej niż ta, której obecnie używa Zoltan. Aby jednak zrobić kuźnię, Blackthorn mówi, że potrzebuje skóry salamandry. Na szczęście jest jeden w pobliżu.
Udaj się na Fields of Corava i podążaj za znacznikiem do środka obszaru. Znajdziesz tu salamandrę, którą musisz zabić. Ma zestaw ruchów, który jest prawie identyczny z wywernami, z którymi walczyłeś wcześniej, więc nie powinno to stanowić dla ciebie większego problemu. Uważaj, aby uniknąć ataku kulą ognia, ponieważ w przeciwieństwie do wiwern, z którymi walczyłeś, wystrzeli kilka kul ognia z rzędu, a nie tylko jedną. Po wyjęciu salamandry wróć do Dravozda.
Przekaż Blackthornowi skórę salamandry, a zobaczysz scenę, w której mieszkańcy Dravozdu zachwycają się wydajnością kuźni wykonanej przez Blackthorna. Pod koniec sceny Zoltan podaruje Ci żużel węgla kamiennego dla Blackthorna. Szybko wróć do Kryjówki i daj węgiel Blackthornowi.
Po przekazaniu go da ci szkic projektu Ouroboros, przepis na wykonanie jednego z najlepszych pasów w grze. Niestety, musisz zdobyć komponenty potrzebne do wykonania pasa, zanim będzie on twój, ale jest to solidny element zbroi, nad którym warto pracować.