Wreszcie zakopanie siekiery.
Spis treści[Hide][Show]
Linia zadań Blacksmith Blues w Final Fantasy 16 daje graczom dostęp do najlepszego sprzętu w całej grze, a czwarte i ostatnie zadanie, Blacksmith Blues 4, jest niezbędne dla tych, którzy chcą wyposażyć się w najpotężniejsze miecze, jakie Final Fantasy 16 ma do zaoferowania. Trudną rzeczą w tym zadaniu jest jednak to, że gracze będą musieli zmierzyć się z niektórymi z najbardziej groźnych bestii Akaszy, aby je zdobyć.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak pokonać zadanie poboczne Blacksmith Blues 4 Final Fantasy 16.
Więcej przewodników po Final Fantasy 16:
Wszystkie przewodniki i solucje | Przewodnik dla początkujących | Najlepszy przewodnik po odblokowaniu broni | Wszystkie ulepszenia materiałów eksploatacyjnych | Odblokowanie wierzchowca Chocobo | Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie Curiosity | Wszystkie znane znaki | Wszystkie pozycje patronów | Wszystkie litery | Przewodnik dla początkujących | Przewodnik szefa Benedikty | Przewodnik szefa Garudy | Jak długo Final Fantasy 16 Zabrać do Beaty? | Przewodnik po zadaniach pobocznych Blacksmith Blues | Przewodnik bossa Smoka Akaszy | Poradnik bossa Typhon the Transgressor | Przewodnik bossa płynnego płomienia | Przewodnik bossa Akaszy Morbola | Przewodnik szefa Coeurl | Przewodnik Hugo Bossa | Poradnik bossa Infernal Eikon | Przewodnik Infernal Shadow Boss | Przewodnik bossa Titan | Poboczne zadanie dziwnej nauki | Przewodnik szefa Bahamuta | Przewodnik po bossie Barnaba (pierwsze spotkanie) |
Jak rozpocząć zadanie poboczne Blacksmith Blues 4
Aby rozpocząć poboczne zadanie Blacksmith Blues 4, musisz ukończyć pierwsze trzy zadania z wątku, który pojawiał się przez resztę gry. Po ukończeniu głównego zadania Przez wir, w którym gracze po raz pierwszy spotykają się z Barnabasem w walce z bossem, wrócisz do Kryjówki i ponownie zauważysz znacznik zadania ze znakiem plus nad głową Augusta w mesie. Porozmawiaj z Augustem, zadanie się rozpocznie.
Przewodnik po zadaniach Blacksmith Blues 4
Kiedy porozmawiasz z Augustem, powie ci, że w Dravozd szykują się kłopoty i martwi się o tamtejszych ludzi. Po zaakceptowaniu zadania udaj się szybką podróżą do Dravozd Obelisk w Dhalmekii, a następnie udaj się do miasta i ponownie porozmawiaj z Augustem w centrum miasta.
Kiedy z nim porozmawiasz, pojawią się zarówno Zoltar, jak i Blackthorn, aby opowiedzieć ci o potworach Akaszy, które zmierzają w stronę miasta. Pamiętają, aby podkreślić, że czeka cię trudna bitwa i że powinieneś kontynuować dopiero wtedy, gdy będziesz gotowy. Po zakończonej rozmowie zaopatrz się w materiały eksploatacyjne u sprzedawcy w Dravozd, a następnie ponownie porozmawiaj z Augustem.
Twoja rozmowa z grupą zostanie przerwana przez strażnika mówiącego, że Akeshici są już blisko bram miasta. Clive podbiegnie i zacznie z nimi walczyć. Pierwsze kilka fal walki powinno być dość standardowe: podczas eksploracji będziesz walczył z wieloma zwierzętami Akaszy w całym świecie Final Fantasy 16więc wyjmij je w normalny sposób.
Po wyeliminowaniu Gryfa Akaszy (miły powrót do pierwszego potwora, którego musiałeś zabić w Blacksmith Blues 1), pojawi się kanionowa chimera, by cię zaatakować. Ostrzegamy, Chimera nie jest wymieniona jako jeden z bossów w grze, jednak z pewnością może zadać cios. Bestia zna wiele różnych ataków żywiołów, więc bądź gotowy na unikanie pocisków i wybuchów obszarowych, gdy tylko zacznie rzucać magię. Uważaj, która głowa zaczyna świecić w walce, a będziesz w stanie zorientować się, jakiego rodzaju magicznego ataku użyje, zanim to zrobi.
Po rozprawieniu się z Chimerą wróć do miasta i porozmawiaj z Zoltanem. Obejrzyj przerywnik filmowy, w którym on i Blackthorn odkładają na bok dzielące ich różnice, a Blackthorn zaprasza Zoltana do pracy z nim w Kryjówce. Po zakończeniu sceny szybko wróć do Kryjówki i porozmawiaj z Blackthornem w kuźni. Da ci miecz Ragnaroku i szkic projektu Gotterdammerung — przepis na stworzenie niezwykle potężnego miecza.
Dzięki temu cała linia zadań pobocznych Blacksmith Blues zostanie zakończona.