Te gnomy po prostu nie chcą być uratowane.
Spis treści[Hide][Show]
Próbując uratować Gnomy z Grymforge jest wyjątkowo trudnym wyzwaniem w Wrota Baldura 3. Jeśli jesteś zbyt wolny? Ta misja zakończy się automatycznie ponieść porażkę. Jeśli postępujesz w niewłaściwy sposób? Zrobi się to automatycznie ponieść porażkę. Chociaż żadna misja nie musi zostać ukończona, aby posunąć się naprzód w fabule, czasami chcemy pomóc ludziom — a gnomy z Grymforge obiecują duże nagrody w Akt 3 kiedy będziesz mógł ponownie połączyć się z nimi w mieście Wrota Baldura. W rzeczywistości ratowanie tych gnomów to ogromny ból, więc wyjaśnimy, co musisz zrobić.
Zasadniczo musisz wymazać Winorośl w Grymforge’u. To za mało, by je uratować. Po tym musisz za darmo True Soul Nere. Po tym będziesz mógł pokonać Nere i uratować gnomy. Jeśli dwa razy odpoczniesz lub dwa razy będziesz podróżować, minie zbyt dużo czasu i wszystkie gnomy zostaną stracone. Już samo uwolnienie Nere przed upływem limitu czasu jest wystarczającym wyzwaniem. Oto, co musisz zrobić.
Więcej poradników Baldur’s Gate 3:
Przewodnik dla początkujących | Wszyscy towarzysze pochodzenia | Czy powinieneś używać kijanek? | Rekrutuj Mintharę | Romans Karlach | Lokacje Piekielnego Żelaza | Najlepsze magiczne przedmioty w akcie 1 | Towarzysz Sowodźwiedzia | Wytwarzaj Mikstury Lecznicze | Idealny przewodnik kieszonkowca | Podklasa Paladyn Łamacz przysięgi | Jak wyleczyć wichurę | Jak uratować Halsina | Zabij przywódców obozu goblinów | Wskazówki dotyczące zabójców i mrocznych prześladowców | Splugawiona świątynia | Przewodnik cioci Ethel | Wejścia do Podmroku
Jak uratować gnomy z Grymforge
Jeśli napotkasz Thulla the Głębinowy gnom w Kolonia Mykonidów, poprosi cię o uratowanie jej przyjaciół w Grymforge — ogromnej starożytnej placówce, która może również zaprowadzić cię o krok bliżej Wież Moonrise. Rozpoczyna się zadanie „Uratuj gnomy z Grymforge’ i jest dziwnie trudny do wykonania. Aby ocalić gnomy w Grymforge, musisz ukończyć historię w czasie bardzo specyficzny sposób – musisz zabić Druergara I uratować Nene zanim minęło zbyt wiele czasu.
- Jak bezpiecznie uzyskać dostęp do Grymforge: Możesz bezpiecznie dotrzeć do Grymforge, rozmawiając z przywódcą plaży Druergarem i rozpoczynając „Znajdź zaginione buty— udaj się na północ do Kolonii Myconidów, aby znaleźć uciekającego Głębinowego Gnoma w pobliżu Myconid Sovereign. przejść [Medicine] sprawdź, aby ją wyleczyć, a ona wynagrodzi cię Buty Szybkości. Pokaż buty Druergarowi na plaży, a każą ci udać się do Grymforge.
- W drodze do Grymfore Druergar przesłucha cię. Powiedz im, że wysłano cię, by dostarczyć buty. W końcu będziesz mieć dostęp Sierżant Thrinn.
- Alternatywniemożesz zabić Plażowego Duergara i zdaj jeden z kilku testów, aby uzyskać dostęp do Grymforge.
Mówić do Trin rozpocząć zadanie ’Darmowe True Soul Nere’ — jest uwięziony za ścianą z gruzów. Jeśli chcesz ocalić gnomy, ty MUSZĘ uratować Nere. Gdy zbliżysz się do obszaru, w którym uwięziona jest Nere, a limit czasu zacznie się. Jeśli ty podróżować daleko od Grymforge dwa razy lub długi odpoczynek, on umrze. Jeśli umrze, wszystkie gnomy zostaną stracone.
Aby rozbić barierę, w której uwięziona jest Nere, użyj Torby z proszkiem dymnym i umieść je w pobliżu skał. Będziesz musiał umieścić dwa, aby przebić się przez gruzy. Po umieszczeniu torby pobliscy robotnicy przesuną się, abyś mógł bezpiecznie zdetonować ich ognistą strzałą lub zaklęciem ognia.
- Możesz znaleźć proszek dymny w Grymforge’u. Mówić do Starszy Brithvar stojąc na półce, aby dowiedzieć się więcej. Możesz także użyć Bomby Dymne wysadzić barierę.
Jak stać się bardziej wybuchowym
Na niższy poziom z Okrutna kuźnia, w pobliżu portu, jest przenoszony stos trupów. Tutejsze drzwi prowadzą do Kuchnia ruina. Wejdź i użyj przycisk w lewy tył róg, aby znaleźć tajemne przejście.
- Podążaj za tajemne przejście. Na ścieżce spotkasz x3 ochrowa galaretka wrogowie. Pokonaj ich i idź schodami w górę, przeskakując nad przepaścią, by dotrzeć do Ozdobne Drzwi.
- Okrąż lewą stronę drzwi, aby wejść do świątyni. W środku znajdziesz zbiegłego gnoma głębinowego o imieniu Filomena.
- Mów do niej. Jeśli zdasz Zastraszenie, PerswazjaLub Wykrywaj myśli sprawdź, możesz albo skłonić ją do ustąpienia i wyjścia, albo pomóc ci z fiolką. Kiedy ona się podda, będziesz musiał zażądać kontenera z materiałami wybuchowymi. Ona ci da pojedyncza fiolka. To powinno wystarczyć, by otworzyć barierę.
Co musisz zrobić, aby ocalić gnomy
Po otwierając barierę, pojawi się True Soul Nere i zabije jednego z niewolników. Jeśli zdasz Kontrola umiejętności I użyj mocy Illithidów, możesz zmienić jego zdanie i zmusić go do uwolnienia niewolników. To zakończy ’Uratuj gnomy z Grymforge’ zadanie i rozmowa z uwolnione Głębinowe Gnomy rozpocznie się „Uratuj Wulbrena’ poszukiwanie. Gnomy będą ci wdzięczne i wyruszyć do Wrót Baldura.
- WAŻNY: By ocalić gnomy, ty MUSZĘ zabić Druergara A ty MUSZĘ uratować Nere przed upływem limitu czasu.
- By ocalić gnomy, ty MUSZĘ zabić Druergara. jeśli nie, Nere zabije wszystkie gnomy i zasadzkę na ciebie. Ta bitwa jest zbyt trudna bez dodatkowej pomocy. Możesz albo zniszczyć Druergara, a następnie uwolnić Nere – i kontrolować go umysłem, aby uwolnić gnomy – lub zabić Nere po uwolnieniu go. Jeśli czekasz po upływie limitu czasu, Nere ich chce Ale tak samo jak wszystkie Głębinowe Gnomy.
Aby ułatwić sobie to zadanie, porozmawiaj z Starszy Brithvar i przekazać sprawdzenie umiejętności wyrazić swoje zaniepokojenie sektą. W walce z pozostałymi pomogą ci krasnoludy. Możesz także zastawić zasadzkę na krasnoludy przed uwolnieniem Nere’a, dzięki czemu Nere jest bardzo łatwym celem, gdy jest poza domem. Sam w sobie nie jest aż tak niebezpieczny.
- Jeśli zrobisz wybierz ocalenie Nere, nagrodzi cię lirą. Skorzystaj z windy w Grymfroge — z doków skieruj się w lewo (obok pająków i klatek) do drzwi zablokowanych przez dwóch handlarzy niewolników nękających Głębinowego Gnoma. Użyj windy, aby przejść do następnego obszaru bliżej Moonrise Towers. Obszar jest zablokowany przez Klątwę Cienia. Aby się przez to przedostać, użyj Lyre Nere, którą zostałeś nagrodzony.
- Nere upuszcza również a Kijanka oraz kluczowy element tzw Zepsuta latarnia księżycowa.
-Jeśli poczekasz z Długim Odpoczynkiem lub dwukrotnie opuścisz obszar, Nere automatycznie zginie, a Głębinowe Gnomy zostaną stracone. Koniecznie dokładnie zbadaj okolicę ZANIM podejdziesz do skalnej ściany. Zbliżenie się do bariery uruchomi stoper — jeśli opuścisz ją dwa razy, automatycznie zakończysz misję niepowodzeniem.